Na malce bolj zabaven, satiričen način bomo opozorili na nekatere napake, zlasti glede obnašanja in vedenja osebja na stojnici, ki lahko zelo škodujejo poslu, še več – ne samo, da je nastop neuspešen, je celo blamaža pred konkurenco in dolgoročna škoda ugleda podjetja.
- Jutranje zehanje po prekrokani noči bo utrdilo vaš ugled med hostesami in obiskovalci, saj ste vi tisti džek, ki je včeraj častil pet rund!
- Preveč pospravljena stojnica pomeni, da sploh nimate obiskovalcev.
- Sejem je dolgočasen in bolj vas bodo obiskovalci opazili, če jih bo privabljala glasna glasba vaših najljubših melodij – vedno vžge, na primer, če šopate Mambo Kingse na »ful šus«, saj vsi pogrešamo poletje.
- Kozarček močnega –en šnopček, gorenjskega ali dolenjskega, ni pomembno, samo,da je!- seveda čim prej zjutraj vam bo pomagal pretolči se čez naporen dan (kdor zjutraj pije rum, ni alkoholik, ampak pirat!).
- Ne uničujte najboljše obleke z znojem pod žarometi, saj vam delodajalec ne bo kupil nove – nekaj ležernega in zračnega bo najbolj ugodno.
- Pritoževanje obiskovalcem nad delovnimi pogoji, vašim menedžmentom, sploh pa nad vašimi produkti bo zagotovo zbudilo v obiskovalcih usmiljenje in od vas bodo morda kupili dovolj, da boste imeli mir pred šefi.
- Ne trudite se s prodajo, še manj razprodajo, saj bodo obiskovalci mislili, da je vaše podjetje pred bankrotom.
- Kupca ne sprašujte o ničemer – vaši produkti so razstavljeni in naj kar sam vpraša, kar ga zanima (na vaša konkretna vprašanja bi obiskovalci lahko dajali lažne odgovore in vas zavedli).
- Obiskovalce obravnavajte povsem enakopravno; tri minute je za vsakogar več kot dovolj – še posebej, če ste plačani po uri!
- Potrudite se, da boste obdržali pokeraški obraz, da bi kupci ne mislili, da so edini na tem svetu – »hard to get« je prava pot in nakazuje premoč ponudbe nad povpraševanjem.
- Kolikor je le mogoče pogosto obiskujte sosednje stojnice in ne delajte gneče na vaši; tako spoznate bližnje sosede (in lahko hkrati že potipate, če bi za naslednji sejem najeli še vas, saj lahko vidijo, kako komunikativni, družabni in prilagodljivi ste), tam so ponavadi lepše hostese in njihove prijateljice, predvsem pa brezplačna pijača – vaš šef bo zagotovo opazil, kako »šparovni« ste, in bo to najbrž znal ceniti!
- Ne trudite se dajati obiskovalcem informativno gradivo – itak ga zavržejo!
- Vsak potencialni kupec ne sme dobiti vaše vizitke – bog ve, kaj bodo delali z njo, morda vas nadležneži celo pokličejo?!
- Ne ogovarjajte potencialnih kupcev, ki se motajo po stojnici – naj sami povedo, kaj jih žuli – umaknite se kam v kot in v miru pijte kavo
- Če že s kom posedite na pogovoru ob klubski mizi, mu ležerno podajte roko ob odhodu in ne vstajajte, da bi ga pospremili – bo že sam našel pot ven, stojnica ni tako velika, da ne bi.
- Ne trudite si zapisovati podrobnosti med pogovorom, jih boste v miru, ko se vrnete v domačo pisarno; potencialni kupec bi to lahko vzel za nevljudno …(Morda pa sploh ne rabite,saj če vas bo potreboval, vas bo že našel!)
- Ne dogovarjajte se za poslovne večerje z velikimi kupci – večer je v novem mestu vendar čas za zabavo, spoznavanje novih ljudi, ne pa za posel…