• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » 16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO

16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO. Avtor: Daniel Priestley.

podjetje
Čas branja: 7 min      

 

V zadnjih 3 letih sem se z 2.500 podjetniki pogovarjal o njihovih poslovnih ambicijah. Ko sem jih poslušal, sem pri nekaterih dobil neprijeten občutek, saj sem vedel, da so skrenili s poti in da bodo njihova podjetja po vsej verjetnosti propadla.

Tu je 16 razlogov, zaradi katerih dobim ta občutek.

 

podjetje

1. To počnete samo zaradi denarja

Poslovna ideja, ki jo razvijate, izvira iz nekega trenda, ki ste ga opazili in ki trenutno prinaša veliko denarja. O tej ideji se je veliko pisalo. Opazili ste jo in jo nameravate uresničiti.

To je skoraj tako, kot da bi želeli ujeti avtobus, ki je ravnokar odpeljal s postaje… Prepozni ste! Ljudje, ki služijo denar v dobičkonosnih branžah, so tisti ljudje, ki so že bili v tej branži, še preden je začela prinašati denar (upam, da razumete, kaj sem želel povedati).

 

2. Izdelek prodajate po nizki ceni in nimate investitorjev

Takoj ko mi nekdo omeni, da se njihovi glavni izdelki prodajajo po cenah od 10€ do 500€, vem, da bo njihovo podjetje zašlo v t. i. “J” krivuljo. In če podjetnik nima na voljo novih investicij, se bo težko izvlekel iz najnižje točke te krivulje.

Podjetju bo na začetku dobro kazalo, saj bodo ljudje hvalili izdelek in nekateri ga bodo celo kupili. Nato pa bodo ugotovili, da morajo zaradi na novo zaposlene asistentke ali tajnice prodati 57 izdelkov na mesec – samo da pokrijejo strošek njene plače.

 

3. Nikoli niste bili zaposleni v tej panogi

Eden izmed preizkušenih načinov, da imate/ustvarite uspešno podjetje, je ta, da ste bili pred tem zaposleni v točno takšnem podjetju, kot ga želite sami ustvariti. Tako se lahko naučite veliko novega, opazite stvari, ki jih je potrebno izboljšati, in razvijete nek občutek za dobavitelje in kontakte, ki jih boste kasneje potrebovali.

Večkrat sem takole rekel ljudem, ki razmišljajo o tem, da bi odprli svoje podjetje: najdite si službo v podobnem podjetju, kot ga sami načrtujete, četudi le za 90 dni (ne glede na to, kako brezvezno delo bosta opravljali). Če to naredite, se bistveno zmanjša verjetnost, da bo vaše novo nastalo podjetje propadlo.

 

4. Od ljudi pričakujete, da bodo kupili vaš izdelek

Google se zanaša na svojo prodajno ekipo, prav tako BMW in Rolex. In enako bo pri vas. Včasih bo kakšna stranka prišla sama do vas in kupila vaš izdelek. A večino časa boste morali sami iti med ljudi in aktivno prodajati (to bo še posebej pomembno na začetku). Če tega ne boste želite delati in ne boste šli do strank, potem je zelo malo verjetno, da boste pritegnili, izobrazili in zadržali prodajalca, ki bi to počel za vas.

Da bo vaše podjetje uspešno, boste morali iti do strank, morali boste prodajati na sestankih ali po telefonu…. In verjetno bo kar nekaj časa tako.

 

5. Ne marate tvegati

Vsak podjetniški podvig nosi s seboj določeno mero tveganja. Veliko podjetnikov najprej nazaduje, preden napreduje.

Če vas vrže iz tira ideja, da bi s kreditno kartico plačali oglas (za katerega nimate pojma ali bo deloval) samo zato, da preverite, kaj se bo zgodilo – potem podjetništvo najbrž ni za vas.

 

6. Imate blodnje

Če se vaše podjetje vrti okoli idej, kot so npr. “Izboljšajmo to, kar Facebook počne narobe” ali “Nadgradili bomo Google” ali “Postal bom naslednji Richard Branson” … obstaja zelo velika verjetnost, da ne boste dosegli nič od tega. Še bolj pomembno pa je to, da vas ljudje ne bodo jemali resno.

Preden mi poveste zgodbo v slogu polkovnika Saundersa ali Walta Disneya, začnite najprej s čim manjšim in zadevo naredite tako, kot je treba – tako kot so to naredili Facebook, Google in Branson.

 

7. Ne izstopate, ste dolgočasni, vedno enaki in predvidljivi

Če je vaša edinstvena prodajna tehnika ta, da ste malce boljši, za kanček hitrejši, za kakšen evro cenejši in bolj prijazni, potem to zagotovo ne bo dovolj, da naredite vtis.

Če dobite občutek, da je vaše podjetje dolgočasno, potem morate razmisliti, kako ga boste naredili zanimivega.

 

Če ste podjetnik ali šele stopate po tej poti, potem smo pri Business Titans pripravili nekaj
odličnega na vas – brezplačno Hitro šolo Podjetništva. V njen boste spoznali tehnike in
pristope, kako izboljšati vaše vodstvene sposobnosti ter kako dvigniti dobičkonosnost
podjetja.

8. Delate sami

Moje prepričanje je, da ima lahko podjetje, ki še nima prihodkov, minimalno zaposlena 2 človeka. Ko ima podjetje prihodke, pa morajo ekipo sestavljati vsaj 3 ljudje. Potem morate TAKOJ zrasti na 4-12 ljudi s prihodki 100K+€ na osebo.

Podjetje je timski šport in če ste solo igralec, se boste po nepotrebnem zelo naprezali.

 

9. Ne ukvarjate se neprestano s »stiskanjem« svojih številk

Poslovneži, ki so uspešni, se v svojem prostem času neprestano ukvarjajo s svojimi številkami. Pripravljajo si tabele, ki jim omogočijo, da se lahko igrajo s cenami, stroški in maržami. Ko jih nekdo vpraša o financah, imajo dober nadzor nad svojim dejanskim stanjem in projekcijami za prihodnost.

Tisti, ki jim ne gre tako dobro, pa pogosto ne znajo povedati, kdaj bodo prišli na zeleno vejo, kakšna je njihova bruto marža ali kakšni so stroški pridobitev ene nove stranke.

 

10. Ne želite si, da vas povezujejo z vašim podjetjem

Če rečete “Ne želim biti povezan s tem podjetjem”, potem zadeva najbrž ne bo stekla. Razen če imate veliko denarja, ki ga lahko vložite v to podjetje.

Ko na tržišče vstopi novo podjetje, želijo ljudje vedeti, kdo stoji za njim. Če ne želite biti povezani s svojim podjetjem, potem vas bo premagala oseba, ki bo to bila.

 

11. Nimate na tisoče potencialnih strank?

Ko dobite prvo stranko je super. Ampak v realnosti jih potrebujete na stotine, če želite, da bo vaše podjetje uspešno. Da dobite 100 strank, se morate dogovoriti za vsaj 300 sestankov s strankami z vašega seznama 1.000 potencialnih strank.

Pomembno je, da veste, kako boste pridobivali nove stranke in kako boste ohranili ta trend.

 

12. Ljudem ni jasno, s čim se ukvarjate in zakaj je to primerno za njih

“Vsako dobro podjetje se začne z odlično kratko predstavitvijo,” mi je enkrat rekel Mike Harris. Glede na to, da je zgradil tri blagovne znamke, ki so vredne več milijard dolarjev, bo že vedel, o čem govori.

Če ne znate odlično predstaviti, kaj počnete, potem je to isto, kot da imamo kovček, ki je poln denarja in ga ne moremo odpreti. Nihče ne ve in nikomur ni mar, kaj je v njem.

 

13. Ljudje vas ne morejo spoznati

Danes ljudje najprej spoznajo vaše podjetje, šele potem od vas tudi kupijo. Prej želijo spoznati vašo filozofijo, vaše metode, vašo zgodbo, vaše študije in vaše ideje za prihodnost. Če do tega ne morejo priti, bodo šli drugam.

Da bi vas spoznali pa ljudje potrebujejo članke, bloge, videe, podcaste, poročila ali celo knjigo, ki ste jo napisali.

 

V okviru podjetniškega izobraževalnega portala Business Titans Online smo za vas pripravili
Hitro šolo podjetništva.

Za vas je brezplačna, v njej pa bodo top strokovnjaki na področju podjetništva z vami en teden
delili svoje najbolj učinkovite tehnike in ideje. 

Tako boste 5 dni po e-pošti prejemali nasvete Raymonda Aarona, Daniela Priestleyja, Sare
Brezigar, Gavina Inghama, itd..

Spoznali boste:

  • 3 poslovne nasvete iz filma Bohemian Rhapsody, ki se jih splača uporabiti takoj.
  • Kako se ločiti od konkurence in postati na trgu magnet za stranke?
  • Pet največjih neumnosti, ki jih podjetniki počnejo pri nagrajevanju svojih sodelavcev.
  • 7 velikih napak, ki jih pogosto delajo v malih podjetjih.
  • 5 pravil, kako ustvariti hudo dobro podjetje.

 

Prijavite se na Hitro šolo podjetništva že zdaj – brezplačno!

 

14. Vi ste izdelek

Če se podjetje vrti le okoli vas, se je s tem težko meriti in prej ali slej boste pregoreli.

 

15. Ljudje ne vedo, da obstajate

Trdno verjamem, da “ste to, kar Google pove o vas”. Zato je pomembno, da ljudje dobijo o vas na nek enostaven način konsistentne, pravilne in verodostojne informacije. Poleg tega morate stopiti v stik z ljudmi in jim povedati, da obstajate. Oglasi, hladni klici, PR, dogodki, itd. so vsi del zdrave poslovne strategije, katere namen je, da vas stranke spoznajo.

Zapravite denar ali pa bankrotirajte, medtem ko čakate, da bo telefon zazvonil.

 

16. Želite narediti preveč stvari

Vaše podjetje lahko v naslednjih 5 letih naredi 1-3 stvari pravilno. Od vseh Googlovih eksperimentov iz zadnjih 15 let, jih le malo prinaša dobiček – oglaševanje na iskalniku še vedno predstavlja 96 % njihovih prihodkov. Če niste osredotočeni na eno ključno zadevo, potem boste povprečni pri več stvareh; to pa je nevarno. Poglejte npr. Twitter, ki se je osredotočil na zgolj majhno in preprosto orodje za objavljanje, a so na koncu postali dominantni ravno v temu majhnemu segmentu: sedaj so vredni 4x več kot angleška Pošta.

Premislite torej, ali morda tudi sami počnete katero od zgornjih napak, ki tako pogosto vodijo v propad novo nastalih podjetij, in kaj lahko naredite, da bi se ji v prihodnje izognili.

Avtor: Daniel Priestley

 

Daniel Priestley je uspešen podjetnik, mednarodni govorec in avtor člankov na portalu www.BusinessTitans.online. Svojo podjetniško pot je začel pri rosnih 21. letih in do svojega 25. leta zgradil več milijonski posel na področju marketinga in vodenja. Danes ima uspešna podjetja v Veliki Britaniji, Avstraliji in Singapurju, objavil pa je tudi več knjižnih bestsellerjev, med katerimi sta Key Person of Influence in Oversubscribed.
Apr 20, 2022Podjetnik.net
Razširite vsebino:
20 aprila, 2022 Ustanovitev podjetjapodjetje, propad
Podjetnik.net

POVEŽIMO SE!

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/podjetnik/

Facebook: Podjetnik.net

Youtube: http://www.youtube.com/c/Podjetniknet

Twitter: Podjetnik.net on Twitter

Dopolnilne dejavnosti v turizmuNezadovoljni kupec → zvesta stranka
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Zanimivo 
Sreča zaposlenih
jani razpis
Javni razpis za MSP
Nevromarketing – učinkovita procedura čustvenega prepričevanja
Odškodninski zahtevki
Odškodninski zahtevki lahko ogrozijo obstoj vašega podjetja
mentorstvo
Mentorstvo in razvoj posameznika
Dr. Milan Hosta – Zakaj vsakodnevno vlagati v šport in telesno aktivnost
Crowdinvesting platforma CONDA v Sloveniji!
 Zanimivo 
Bojan Brank – Coaching kot orodje vodenja za zavzetost
dewesoft
Dewesoft – podjetje v lasti zaposlenih
Varstvo osebnih podatkov – velike spremembe od maja 2018 | Dr. Nataša Pirc Musar
javni-razpis
Javni razpis za sofinanciranje javnih kulturnih programov
Radovan Kragelj – (2/2) Zaposlovanje, psihološki testi in zaposlitveni razgovor
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetja
Hitro rastoča podjetja
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT