• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Les – slovenska priložnost – lesene stavbe in stavbno pohištvo

Les – slovenska priložnost – lesene stavbe in stavbno pohištvo

Čas branja: 4 min      

Zavod Big je močno vpet v kreativno, predvsem lesno  sfero; poleg številnih drugih aktivnosti na področju oblikovanja izdaja tudi znano revijo Hiše, ki prinaša svetovne trende, predstavlja najzanimivejše arhitekte in razkriva odlične arhitekturne dosežke.

V začetku maja je njihov Kreativni center za les v sodelovanju z Direktoratom za les pri MGRT in Spiritom organiziral dogodek Kreativni tiri 01 – lesene stavbe in stavbno pohištvo, ki je bil odlično obiskan.

 

Direktor Direktorata za les Jože Prikeržnik in Petra Drobne iz Spirit Slovenija sta zainteresirani publiki v zgoščenih informacijah predstavila, kakšne podpore lesnopredelovalni panogi namenja država v letošnjem letu. In teh ni malo. Za promocijo (predvsem sejemsko udeležbo) bo država namenila 250.000 €, za spodbujanje vlaganj izključno v lesnopredelovalno industrijo pa 3,5 milijona €, ob vseh drugih oblikah in načinih pridobivanja nepovratnih sredstev. Državni paradni konj – gozdno-lesna veriga – bo, upajmo, dobil nov zagon in začel izkoriščati naravne danosti.

 

V panelnem pogovoru so sodelovali strokovnjaki iz prakse, ki aktivno tržijo proizvode svojih podjetij po svetu, in sicer: direktor Bogdan Božac iz Marles hiše / Selišnik Alojz, lastnik podjetja Melu /  Matevž Vrhovnik iz mladega proizvajalca neobičajnih montažnih hiš Alfa Natura / in edina dama, Neja Rupnik, direktorica marketinga in prodaje v M Sora.
Pogovor je potekal o sejemskih nastopih in drugih oblikah promocije ter seveda o prodaji na njim najbližjih tujih trgih.

 

Montažna hiša Marles | Foto: http://www.marles.com/hise/image/original/394/Vila-Istra-monta%C5%BEna-hi%C5%A1a-01-(2).jpg

Montažna hiša Marles | Foto: http://www.marles.com/hise/image/original/394/Vila-Istra-monta%C5%BEna-hi%C5%A1a-01-(2).jpg

 

Udeleženci so med drugim razkrili številne ugotovitve. Strinjali so se, da en sam nastop na posameznem sejmu ne pomeni kaj dosti in ni pričakovati rezultatov. Posamezniki so opažali, da npr. na avstrijskih sejmih doživljajo diskriminacijo in jih zaradi domačih razstavljalcev odrivajo na slabše prostore. Nekateri celo odpovedo udeležbo na sejmu, če jim ponudijo tako lokacijo, saj slaba opaženost pomeni slab obisk in prevelike stroške v primerjavi z dobljenim interesom in povpraševanjem.

 

Vsi se strinjajo, da bližnjic skoraj ni in da je potrebna vztrajnost pri promociji. Proizvajalcem lesenih montažnih hiš se obnesejo vzorčne hiše v skupinskih postavitvah v bližini večjih centrov, saj si lahko potencialni kupec resnično vzame čas in si dodobra ogleda in otipa kvaliteto ter zastavi vsa vprašanja, zaradi katerih morda še okleva. Statistika pri nakupih kaže, da se potencialni kupci najprej dobro informirajo na spletu ter nato obiščejo manjše število objektov, kot je bilo to pred leti.

 

Kot problem je bilo omenjeno tudi rangiranje hiš po vrednosti. Če na primer v vzorčnem naselju istega cenovnega razreda predstavlja proizvajalec hišo, ki je videti iz višjega razreda (četudi to ni res), preprosto dobi manj obiskovalcev, saj kupci natančno poznajo, kaj lahko pričakujejo v določenem cenovnem razredu.

 

OKNA M SORA

Okna M SORA na objektu v Avstriji. | foto: http://www.m-sora.si/si/okna/reference

 

 

Butični in drzni dizajn kljub višjim cenam najde interes in kupce, pa čeprav gre za manjšega proizvajalca.

 

Hiša Alfa Nature | foto: https://www.facebook.com/127872343956454/photos/a.814388691971479.1073741833.127872343956454/909883742421973/?type=3&theater

 

Dobro se obnese tudi beseda od ust do ust: torej postaviti prvi objekt, dobro sodelovati z lokalnimi arhitekti in jim kar najbolj ustreči – pa prodaja počasi steče.

 

Slovenski proizvajalci smo glede na kvaliteto konkurenčni s cenami, vendar so omejitve na trgu tudi neformalne: od »nagajanja« administracije in davkarije, do zakonodaje, ki lahko v dobršni meri zaplete montažo hiš, pa do številnih drugih ovir -vključno z veliko naklonjenostjo do kaznovanja tujih proizvajalcev za kar si že bodi.

Vsekakor pa so vsi prisotni pohvalili državno podporo. Morda bi si želeli več skupinskih nastopov, kjer bi lahko dominirali z velikostjo in privlačnostjo sejemskega prostora.

 

Notranja vrata mizarstva Selišnik | foto: http://www.mizarstvo-selisnik.si/h/vino/notranja-vrata-vino1.jpg

Notranja vrata mizarstva Selišnik | foto: http://www.mizarstvo-selisnik.si/h/vino/notranja-vrata-vino1.jpg

Pasivna hiša Lumar | foto: http://www.lumar.si/LumarImageUpload/Opus163_ext01.jpg

Pasivna hiša Lumar | foto: http://www.lumar.si/LumarImageUpload/Opus163_ext01.jpg

 

Jun 9, 2016Podjetnik.net
Razširite vsebino:
9 junija, 2016 Veliko o vsem
Podjetnik.net

POVEŽIMO SE!

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/podjetnik/

Facebook: Podjetnik.net

Youtube: http://www.youtube.com/c/Podjetniknet

Twitter: Podjetnik.net on Twitter

Danes, 8. junija - Global Exhibitions Day - GEDVrhunski vodja ali dober vodja | Ljiljana Pavković
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Zanimivo 
Planika – uspešnica iz Posočja
Razprodaja in zakonodaja
pritožbe
Pritožbe poslušajte do konca
Dr. Tine Nagy – Brainstorming – pravila in napake
kreativec
Kreativec – inovator v tržnem komuniciranju
Money Heist (La Casa de Papel) – poslovna spoznanja
javni-razpisi
ODPRTI JAVNI RAZPISI MAREC-APRIL 2021
 Zanimivo 
startup start-up zagonska podjetja
Startup: zakaj propadejo zagonska podjetja?
hipnoza
Hipnoza, lepljive oči in vlečenje samoglasnikov
Projektno vodenje | Projektni način dela – učinkovito upravljanje sprememb | Tomaž Pavlica – MBA
LinkedIn | Prvi nasveti za uspeh na LinkedIn-u
strah
Strahovi kot priložnost za rast
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Javni razpisi 
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
Spodbude za raziskovalno razvojne projekte NOO
javni-razpisi
Leto 2022 bo z vidika javnih razpisov zelo bogato
javni-razpis
Razpisa za čisto vodo
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT