• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » 9 razlogov ZA obisk marketinških konferenc | mag. Manca Korelc

9 razlogov ZA obisk marketinških konferenc | mag. Manca Korelc

Čas branja: 3 min      

V zadnjem času se na področju marketinga in prodaje različni poslovni dogodki kar vrstijo in gostijo.

Nekaterih se lahko udeležimo brezplačno, drugi odprejo svoja vrata le s plačilom večje ali manjše kotizacije. Vsem našega časa vrednim poslovnim dogodkom iz sveta trženja pa je skupno, da ponujajo programe z najnovejšimi trendi, strokovne predavatelje in priložnost za mreženje.

Obisk takšnih dogodkov pa je poleg relevantne vsebine in druženja koristen tudi iz drugih bolj dolgoročnih vidikov.

 

9 razlogov za obisk poslovnih dogodkov in konferenc:

  • Spremljanje dogajanja v marketinški industriji – spremljanje novih trendov na področju marketinga, učenje iz dobrih trženjskih praks, zavedanje sprememb v vedenju potrošnikov in poznavanje največjih strokovnjakov je nujno za poslovno rast vsakega tržnika, ki deluje samostojno ali v podjetju/organizaciji/agenciji;

 

  • Izobraževanje – za vsakega posameznika, delujočega na prodročju marketinga, sta nenehna radovednost in izobraževanje ključnega pomena za uspešnost; marketing namreč ni področje, ki se ga lahko povsem naučimo iz knjig in spletnih člankov; tematike, predstavljene na marketinških konferencah, so dragocen vir znanja;

 

  • Obnova marketinških znanj – skozi leta delovanja se nabira kup marketinških tem iz teorije in prakse, ki jih že poznamo in se nam zdijo samoumevne; mnogotere vsebine iz tega bazena znanja so del programov konferenc in vedno dobrodošla obnova naših znanj; predavanja velikokrat spomnijo na kakšen cilj ali nalogo, ki smo si jo zadali pred časom, a je v matriki kategorizacije nalog ostala v kvadrantu ni nujno in ni pomembno;

 

  • Spoznavanje tujih strokovnjakov – najboljše konference povabijo poleg slovenskih strokovnjakov tudi tuje, ki širijo obzorje z novimi pogledi na trženje iz drugih okolij; najboljši predavatelji navdihujejo s svojim znanjem in dobrimi praksami;

 

  • Navdih za nove vsebine – vsebinski marketing je velik hit med marketinškimi termini; pisanje vsebin zase ali za poslovni blog je eden izmed pomembnejših načinov za gradnjo blagovne znamke; predavanja na konferencah so zagotovo vir navdiha za pisanje člankov, kratkih videov, infografik, SlideShare predstavitev ipd.;

 

  • Mreženje oz. networking – na vseh poslovnih dogodkih in konferencah dajejo organizatorji poseben poudarek mreženju; spoznavanje ljudi in povezovanje je eden izmed ključnih načinov za poslovno uspešnost in učinkovitost, izmenjava mnenj in konstruktivna debata pa hiter in učinkovit način učenja;

 

  • Klepet s stanovskimi kolegi – na marketinških dogodkih se zberejo tudi vsi tisti marketingaši, ki jih že poznamo, zato nam takšni dogodki omogočajo utrditev poslovnih odnosov ob skodelici jutranje ali popoldanske kave;

 

  • Branding za udeleženca – pojavljanje na marketinških dogodkih in aktivna udeležba sta izvrsten način za gradnjo osebne blagovne znamke oz. pozicioniranja posameznika v stroki;

 

  • Branding za podjetje udeleženca – podjetja, ki prijavijo svoje zaposlene iz oddelkov marketinga, tržnega komuniciranja, internega komuniciranja, prodaje in podobnih oddelkov, subtilno komunicirajo svojo odprtost k spremembah in razvoju. 

 

Kaj je treba narediti pred in po konferenci?

 

Zgolj obisk dogodka pa seveda ni dovolj, če želimo izkoristiti ves njegov potencial. Pomembna je priprava pred dogodkom, ko preverimo potek programa in si zabeležimo, koga bi radi spoznali in pozdravili. Opremljeni moramo biti z vizitkami in predvsem elevator pitchem, v katerem v največ 60 sekundah predstavimo, kdo smo in kaj počnemo. Po konferenci pa ne smemo pozabiti na follow up; e-mail z zahvalo za kratek klepet ali odgovor na vaše vprašanje lahko premika gore.

 

Poslovne konference so pomemben gradnik na poslovni poti vsakega posameznika, ki želi ostati v koraku z nenehno spreminjajočim marketinškim časom. Spremembe, ki jim je treba slediti, se dogajajo s svetlobno hitrostjo in marketinški dogodki so izvrsten način za zgoščeno pridobivanje novih znanj.

 

Opisanih 9 razlogov naj bo motivacija, da nenehno spremljamo dogajanje v stroki in si v koledar zapišemo tiste, ki nam bodo pomagale pri gradnji naše kredibilnosti, nas razvijale in vplivale na poslovno uspešnost.

 

Manca Korelc, mag.

Vodja marketinga v podjetju Odeja

 

Jan 19, 2017Manca Korelc
Razširite vsebino:
19 januarja, 2017 Marketingmarketing
Manca Korelc

Manca Korelc, magistra poslovnih ved, je vodja marketinga v podjetju Odeja Škofja Loka.

LinkedIn: Manca Korelc

Je specialistka na področju digitalnega marketinga, ki jo navdihuje že več kot 8 let. V tem času ga je raziskovala v različnih vlogah, in sicer kot vodja delavnic o spletu za stranke, vodja Facebook strani, tržnica oglasnega prostora, projektni vodja, ves čas pa kot svetovalka učinkovitem trženju na spletu za mala in srednje velika podjetja.

O digitalnem marketingu tudi veliko piše na družabnih omrežjih in kmalu tudi na prenovljeni spletni strani mancakorelc.si. Je predavateljica na Inštitutu in akademiji za multimedije, mentorica ter vodja izobraževanj, delavnic in webinarjev na različne teme spletnega marketinga.

Ali vreme in luna vplivata na posel?Zamujanje ? ? ?
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Zanimivo 
Pomembnost usklajenosti CGP podjetja z marketinškim nastopom | Polona Eržen
visja-sila
Uveljavljanje višje sile
Obvladovanje komunikacijskih dogodkov
Darinka Pavlič Kamien | Kje, za vraga, se je izgubil odgovor?
subvencioniranje skrajšanega delovnega časa
Subvencioniranje skrajšanega delovnega časa
mobing
Mobing – kako ukrepamo?
Javni-razpisi
Javni razpisi – kmetijstvo, avgust ’21
 Zanimivo 
prodajni-nasveti
Izr. prof. dr. Andrej Kovačič: prodajni nasveti
kontaktni center
Kontaktni center | 10 razlogov ZA in PROTI
kariera
Kariera na novo
Zanimivi projekti v ABC Acceleratorju
zasebnost
Zasebnost službenega e-maila
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetja
Hitro rastoča podjetja
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetja
Hitro rastoča podjetja
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si