• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Hipnoterapija kot pomoč v poslu

Hipnoterapija kot pomoč v poslu. Pogovor s terapevtom Zoranom Vodopijo.

Čas branja: 3 min      

Zoran Vodopija je hipnoterapevt, ki s pomočjo hipnoze pomaga podjetjem pri raznovrstnih izzivih. Čeprav je hipnoza včasih sprejeta z zadržkom, je vseeno zelo koristno orodje za spoznavanje človeške podzavesti. Pojasnil nam je, kako terapevtska hipnoza deluje in kakšne koristi nudi posameznikom in podjetjem.

Ali se lahko hipnotizira vsakega človeka? Ali je dejansko možno vplivati na njegove odločitve?

Hipnotizirati je mogoče vsakega človeka, ki to želi. Pri zelo majhnem številu oseb pa so lahko v podzavesti blokade, ki preprečujejo sprostitev. Tako osebo je potrebno pred samo indukcijo
hipnoze posebej pripraviti.
Terapevtska hipnoza je odkrita (neprikrita) hipnoza, pri kateri oseba ve, da bo hipnotizirana in se s hipnozo strinja. Terapevt se s klientom dogovori o skupnem cilju, ki ga želita doseči, namreč, katero težavo želi klient odpraviti. Pri terapevtski hipnozi ne gre za to,da bi izvajalec hipnoze želel vplivati na odločitve osebe v hipnozi, ampak gre za pomoč klientu pri premagovanju določenih blokad.

 

Pri vsakodnevnem delu marketinške agencije uporabljajo nekaj tehnik vplivanja s pomočjo uporabe besed, ki naj bi resnično delovale. Ali je to res ali le gola sreča? Kako lahko prepričamo (kogarkoli) s pravimi besedami?

Vedeti moramo, kako deluje človeški um. Ko poznamo delovanje uma, predvsem podzavestnega uma in možnosti dostopa do podzavesti, so tehnike vplivanja na dlani. To potem ni več gola sreča. S pravimi besedami je mogoče sprožiti umske procese, ki vodijo v želeni smeri – želeni za tistega, ki vpliva. Tržniki, ki se poglabljajo v delovanje človeškega uma, dobro vedo, kdaj nastopijo pogoji, da beseda oziroma sporočilo premosti kritični faktor zavestnega dela uma. Ko je dosežena premostitev kritičnega faktorja, govorimo o hipnozi (čeprav še ni vzpostavljeno »selektivno mišljenje«, kar je po definiciji drugi pogoj za hipnozo).
Ko je dosežena premostitev kritičnega faktorja, sporočilo pride do podzavesti. Podzavestni um (čustva) pa je dosti močnejši in vplivnejši od zavestnega uma (racio).
V primeru vplivanja na nakupne odločitve oseba, na katero želimo vplivati, ne ve, da je »hipnotizirana«, da je njen podzavestni um »obdelovan« in pod premišljenim zunanjim vplivom.
Podzavest ne zmore presojati, zato je mogoče s pravilno formuliranimi besedami pri trženju doseči marsikaj. Pomemben je predvsem vpliv na čustva, kajti čustva igrajo najpomembnejšo vlogo pri nakupnih odločitvah.

 

Marketing in hipnoza. Kje se povezujeta? Na kaj bi opozorili tržnika, ki želi spoznavati področje marketinga in hipnoze, torej vpliv slednje na trženje?

Na področju marketinga je uporabna predvsem budna hipnoza, ki jo najpogosteje imenujemo NLP, nevro-lingvistično programiranje. NLP je v svojem bistvu hipnoza. Skupni imenovalec vseh hipnotičnih tehnik vplivanja v marketingu je prizadevanje, da mora biti vplivanje kar se
da neopazno.
Pomembno je tudi definiranje ciljne skupine, na katero želimo vplivati, in poznavanje preferenc ciljne skupine. Glede na to, da gre v osnovi za vplivanje, ki se ga ciljna skupina ne zaveda, se mi zdi še posebej potrebno opozoriti na etiko.

 

Kaj pa terapevtska hipnoza in trženje – ali sta povezani? Kako pomagate podjetjem?

foto: http://eddie-imatiger.blogspot.si/2011/04/that-pendulum-at-last.html

foto: http://eddie-imatiger.blogspot.si/2011/04/that-pendulum-at-last.html

Povežemo lahko tudi terapevtsko hipnozo in trženje. Pri terapevtski hipnozi ciljna skupina niso potrošniki, ampak so ciljna skupina zaposleni v podjetju: od vodstvenega kadra pa do vsakega zaposlenega.
Pri terapevtski hipnozi gre za individualno delo s klientom, kjer je cilj hipnoterapije v skladu z željo osebe, ki si želi določeno spremembo.
Vplivanje s pomočjo hipnotičnih tehnik je v primeru terapevtske hipnoze popolnoma transparentno in se ga oseba v hipnozi ves čas zaveda.
Pogosto pa se zgodi, da je oseba presenečena, ko se sooči z vzroki za določene blokade, neželeno ravnanje ali celo bolezen.
Na področju podjetništva srečujem kar nekaj težav, pri katerih lahko terapevtska hipnoza pomaga: izgorelost, izčrpanost, raztresenost, neodločnost, strahovi in tesnobe pred sestanki, pred nadrejenimi, jecljanje, odnosi med sodelavci, motivacija, samopodoba, javno nastopanje – trema in zbranost, pa seveda samo zdravje zaposlenih.

 

Terapevt Zoran Vodopija bo izvajal terapevtsko hipnozo na konferenci Nevromarketing, nevroznanost v prodaji in trženju.

Mar 10, 2016Boštjan Zrimšek
Razširite vsebino:
10 marca, 2016 Marketinghipnoza, NLP
Boštjan Zrimšek

LinkedIn: Boštjan Zrimšek
Boštjan Zrimšek je eden največjih strokovnjakov za direktno pošto v Sloveniji. Je lastnik in direktor podjetja Dima center, ki se že 14 let ukvarja z direktnim marketingom. Postavili ali izboljšali so upravljanje odnosov s strankami (CRM) za štiri znamke vozil in redno izvajajo akcije direktnega marketinga, telemarketinga in direktne pošte za večja podjetja. Je strokovnjak pri pripravi strategij CRM, ki v praksi res delujejo. Ravno s stalnim analiziranjem in dejanskim upravljanjem zagotavljajo dober izplen akcij. Posebno ljubi pripravo posebnih akcij in pisanje prodajnih pisem, ki delujejo. Je tudi sekretar Združenja za direktni marketing, maratonec in filantrop.

Mercedes-Benz S600 Maybach Guard | svileni kokon z nitjo iz kevlarja500 PODJETNIC | eksplozija rdeče energije!
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Zanimivo 
podcast slovenija
Podcast: ali vpliva na pozicioniranje znamke in večjo prodajo?
Reševanje sporov je poslovno vprašanje – prihranite 13.000 € in 3 leta ! ⚠ | Uroš Petohleb
Nastop na sejmu – v praksi
Varstvo podatkov in kartice zvestobe
dopust
Odmera dopusta – do 31.3.!
Irena Grofelnik – Nevarnosti osebnih map delavcev
prodajniki
Sami usposabljajte svojo prodajno ekipo!
 Zanimivo 
500 PODJETNIC | eksplozija rdeče energije!
Prenehanje zasebnega zavoda
covid19
Covid-19 in rešitve za dobro počutje pri delu
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
vodenje
Kdo smo = Kako vodimo
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Javni razpisi 
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
Spodbude za raziskovalno razvojne projekte NOO
javni-razpisi
Leto 2022 bo z vidika javnih razpisov zelo bogato
javni-razpis
Razpisa za čisto vodo
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT