Nagrado “European Best Destination” podeljujejo že od l. 2009. Za razliko od podobnih natečajev tokrat lahko glasuje vsakdo. Dolina Soče je v hudi konkurenci 19-tih turističnih krajev. Že nominacija je pomembna, zmaga pa še bolj. Tako je bil Zagreb zmagovalec za najboljšo božično destinacijo l. 2016 in 2017. In – za nejeverne Tomaže – obisk se jim je povečal za 41%! Najmanj se je neki destinaciji povečal obisk za skromnih 13%. Pozitivni učinek se pozna vsaj nekaj let, destinacijo oglašujejo tudi tour operaterji in letalske družbe.
Povečanja tujega obiska si posoški prebivalci verjetno pravzaprav niti ne želijo, toda po pandemični luknji bo prišel še kako prav. Seveda so na voljo tudi ukrepi in regulativa, ki bo lahko omejila morebiten pretiran prihod množic in se še bolj orientirala na trajnostni in ekološki turizem, ne da bi se bilo turističnemu gospodarstvu potrebno odrekati, prej nasprotno.
Natečaj je pod pokroviteljstvom Sveta Evrope, iniciative EDEN (evropske destinacije odličnosti) je zelo dobro podprt z medijskimi objavami v slovečih revijah, kot so Condé Nast, Forbes Lonely Planet, Vogue,… in seveda digitalni mediji. Natečaj 2020 je dobil 1.120 objav v medijih in 80 milijonov objav v digitalnih medijih.
Janique Liban iz belgijskega Dinanta pravi:
Stopimo skupaj! Pomagajmo tokrat Posočju! Glasujemo do 10. feb. 2021 na:
https://www.europeanbestdestinations.com/european-best-destinations-2021/
Posredujte link še drugim prijateljem Posočja!