Panda mirovanje
Panda mirovanje je osnovna tehnika umirjanja, ki jo uporabljajo najboljši bojevniki, astronavti… in vsakdo, ki želi sebi dobro.
Začnemo tako, da z eno roko malo dvignemo svojo drugo roko. Ko jo spustimo, mora pasti, kot da bi bila popolnoma izklopljena. Ponovimo, dokler ne dosežemo popolne sprostitve roke. Ko nam to uspe, pomislimo na vse dele telesa, ki jih v tem določenem trenutku ne uporabljamo in jih sprostimo. Seveda jih testiramo, ali so sproščeni.
Sedaj, ko je telo sproščeno, začnemo z normalnimi opravili in vedno sprostimo vse dele telesa, ki jih pri tem ne uporabljamo. Na primer, če se pogovarjamo, sta lahko obe roki sproščeni, ko pa moramo kar koli zapisati, lahko ostane sproščena na primer leva roka.
Trening, trening, trening…
Ko boste s Panda tehniko obvladali stres v vsakodnevnem življenju, potem tehniko delite še s tistimi, ki vam povzročajo stres.
Dober učitelj ponudi upanje, spodbudi domišljijo in vcepi željo po novem znanju.
Prodaja je navdušenje
Nekega otroka je prevzela ideja, da bo na dovozih k hišam risal številke hiš in si tako prislužil novo kolo. Hodil je po sosednjih ulicah in vztrajno zvonil na vratih, pa ni bilo učinka. Otožen pride domov in očka mu reče:
“Verjetno si približno 2 % želi tvojo uslugo… in ti si sedaj zvonil pri dvanajstih izmed 50–ih, ki je ne bodo hoteli.”
Po teh besedah in nekaj pojasnilih se otrok takoj vrne na ulice in zvoni naprej. Pri 49-ih vratih je že ves srečen in vesel, ko sliši zavračalni “Ne!”. Presenečeni lastnik hiše ga zato vpraša, zakaj je tako vesel, saj mu je vendar rekel “ne”.
Otrok pa mu navdušen odgovori: “Komaj čakam, da pridem do vašega soseda, ker on bo sigurno za.” Hmm…, se zamisli lastnik in tudi sam plača otroku napis na svojem dovozu.
(Kdo bi še lahko rekel kaj drugega kot “da” navdušenemu otroku, prodajalcu?)
Lastnosti prodajnika
Kot ključne lastnosti prodajnika guru marketinga Tom Hopkins v delavnici “A certifiable salesperson” prikaže:
– Ali imaš cilj/Uporabljaš vizualizacijo?
– Razumeš pomen in smisel prodaje?
– Katere umske vaje delaš periodično, da si čedalje boljši v prodaji?
– V kakšnem stanju je tvoje telo in kaj delaš na tem?
– Kakšen odstotek časa pri stranki govoriš?
– Koliko ugovorov si pripravljen sprejeti pri stranki?
– Katere tehnike obvladaš?
– Katere knjige o prodaji si do sedaj prebral?