V prejšnjem prispevku smo že povedali marsikaj o primernosti in omejitvah vsebinskega marketinga.
Pri vsebinskem marketingu se v praksi pojavlja kar nekaj napak in zmot. Poglejmo si šest najpogostejših, ki jih delajo podjetja pri aplikaciji tega koncepta.
Po branju bloga kupci ne bodo takoj kupili
Prepričanje, da boste napisali en članek in bodo potem kupci takoj pograbili vaše izdelke, je popolnoma zmotno. Seveda lahko pridobite kupca že z eno samo objavo. Vendar je realnost drugačna.
Kupci bodo prebrali deset ali več vaših vsebin v roku nekaj mesecev, poleg tega vas bodo spremljali na družbenih omrežjih in dobili še kakšen vaš e-mail.
Šele kasneje, ko vas kupec pozna, vam zaupa in ste mu všeč, bo mogoče kupil vaš izdelek ali storitev.
Pisanje bloga ni celoten vsebinski marketing
Bloganje je pogost način objavljanja vsebin pri vsebinskem marketingu. Vendar ni edini ali pa najbolj učinkovit način podajanja vsebin za vaše podjetje.
Mogoče želijo vaši kupci raje brati vsebine v obliki natisnjene revije? Poslušati vaš podcast? Si ogledati videe?
Vsebine prilagodite formatu oz. kanalu, ki je najbolj primeren za vaše ciljne kupce.
Ne pozabite na marketing
Ustvarjajte vsebine za vaše kupce. Nekatera podjetja pri ustvarjanju vsebin nekoliko zanese in pričnejo s pisanjem vsebin, ki so sicer zelo brane, podjetju pa ne prinašajo novih kupcev.
To se zgodi zaradi izgube strateškega fokusa. Zakaj in za koga ustvarjate vsebine? Samo za vaše kupce.
Saj je lepo videti povečan obisk spletne strani, vendar če med novimi obiskovalci ni vaš potencialnih kupcev, potem je ta obisk nesmiseln.
Spremljajte in analizirajte statistične podatke
Ampak, veliko podjetij teh podatkov ne spremlja redno in jih ne analizira. Vendar so prav ti podatki so lahko vaše največje marketinško orožje.
Natančno lahko ugotovite, katere vsebine so zanimive vašim kupcem in katere ne. S pomočjo teh informacij lažje sprejmete poslovne odločitve in izboljšate učinkovitost vašega vsebinskega marketinga.
Ne pišite prodajno, ampak pomagajte
Vsebinski marketing sloni na tem, da kupcem z uporabnimi in zanimivimi vsebinami pomagate in koristite.
Če iz tega naredite samo še en reklamni letak ali prodajno besedilo, ki samo prepričuje v nakup vašega izdelka, ne izvajate vsebinskega marketinga. Če pišete prodajno, vam potencialni kupci ne bodo zaupali.
Pišite kot prijatelj kupcev, ki jim želi pomagati.
Objavljajte redno in čim bolj pogosto
Zelo pomembno je, da objavljate v rednih intervalih, ki časovno niso preveč narazen.
Tako povečate opaznost, kupci si vas lažje zapomnijo in s časom pričnejo kupci vaše vsebine tudi pričakovati in se jih veseliti.
Marketing, kjer kupci z veseljem pričakujejo vaše vsebine? Ja, to je vsebinski marketing.
V praksi se pa pogosto dogaja – priznam, tudi meni – da postanejo objave neredne ali pa manj pogoste, kot je bilo sprva predvideno.
S tem vsebinski marketing nekoliko zvodeni. To se pozna predvsem na družbenih omrežjih, kjer so redne objave kritične, da obdržimo obstoječe sledilce in da privabimo nove.
Vsekakor pa nikar ne žrtvujte kvalitete na račun kvantitete. Bolje, da pripravite nekaj kvalitetnih vsebin, kot pa da pripravite veliko na hitro in površno pripravljenih vsebin samo zato, da bo objavljeno ob predvidenem terminu.