• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » 6 najpogostejših napak pri vsebinskem marketingu | [2/3] | Domen Hrabar

6 najpogostejših napak pri vsebinskem marketingu | [2/3] | Domen Hrabar. content marketing .

Čas branja: 4 min      

V prejšnjem prispevku smo že povedali marsikaj o primernosti in omejitvah vsebinskega marketinga.

Pri vsebinskem marketingu se v praksi pojavlja kar nekaj napak in zmot. Poglejmo si šest najpogostejših, ki jih delajo podjetja pri aplikaciji tega koncepta.

 

 

 

Po branju bloga kupci ne bodo takoj kupili

 

 

Prepričanje, da boste napisali en članek in bodo potem kupci takoj pograbili vaše izdelke, je popolnoma zmotno. Seveda lahko pridobite kupca že z eno samo objavo. Vendar je realnost drugačna.

Kupci bodo prebrali deset ali več vaših vsebin v roku nekaj mesecev, poleg tega vas bodo spremljali na družbenih omrežjih in dobili še kakšen vaš e-mail.

 

Šele kasneje, ko vas kupec pozna, vam zaupa in ste mu všeč, bo mogoče kupil vaš izdelek ali storitev.

 

 

Pisanje bloga ni celoten vsebinski marketing

 

 

Bloganje je pogost način objavljanja vsebin pri vsebinskem marketingu. Vendar ni edini ali pa najbolj učinkovit način podajanja vsebin za vaše podjetje.

Mogoče želijo vaši kupci raje brati vsebine v obliki natisnjene revije? Poslušati vaš podcast? Si ogledati videe?

Vsebine prilagodite formatu oz. kanalu, ki je najbolj primeren za vaše ciljne kupce.

 

Ne pozabite na marketing

 

 

Ustvarjajte vsebine za vaše kupce. Nekatera podjetja pri ustvarjanju vsebin nekoliko zanese in pričnejo s pisanjem vsebin, ki so sicer zelo brane, podjetju pa ne prinašajo novih kupcev.

To se zgodi zaradi izgube strateškega fokusa. Zakaj in za koga ustvarjate vsebine? Samo za vaše kupce.

Saj je lepo videti povečan obisk spletne strani, vendar če med novimi obiskovalci ni vaš potencialnih kupcev, potem je ta obisk nesmiseln.

 

 

Spremljajte in analizirajte statistične podatke

 

 

Verjetno merite statistične podatke obiska vaše spletne strani z Google Analytics ali kakšnim podobnim orodjem. Prav tako so vam na voljo različni podatki na družbenih omrežjih ter pri e-mail marketingu.

Ampak, veliko podjetij teh podatkov ne spremlja redno in jih ne analizira. Vendar so prav ti podatki so lahko vaše največje marketinško orožje.

Natančno lahko ugotovite, katere vsebine so zanimive vašim kupcem in katere ne. S pomočjo teh informacij lažje sprejmete poslovne odločitve in izboljšate učinkovitost vašega vsebinskega marketinga.

 

 

Ne pišite prodajno, ampak pomagajte

 

Vsebinski marketing sloni na tem, da kupcem z uporabnimi in zanimivimi vsebinami pomagate in koristite.

Če iz tega naredite samo še en reklamni letak ali prodajno besedilo, ki samo prepričuje v nakup vašega izdelka, ne izvajate vsebinskega marketinga. Če pišete prodajno, vam potencialni kupci ne bodo zaupali.

 

Pišite kot prijatelj kupcev, ki jim želi pomagati.

 

Objavljajte redno in čim bolj pogosto

 

 

Zelo pomembno je, da objavljate v rednih intervalih, ki časovno niso preveč narazen.

Tako povečate opaznost, kupci si vas lažje zapomnijo in s časom pričnejo kupci vaše vsebine tudi pričakovati in se jih veseliti.

Marketing, kjer kupci z veseljem pričakujejo vaše vsebine? Ja, to je vsebinski marketing.

 

V praksi se pa pogosto dogaja – priznam, tudi meni – da postanejo objave neredne ali pa manj pogoste, kot je bilo sprva predvideno.

S tem vsebinski marketing nekoliko zvodeni. To se pozna predvsem na družbenih omrežjih, kjer so redne objave kritične, da obdržimo obstoječe sledilce in da privabimo nove.

 

Vsekakor pa nikar ne žrtvujte kvalitete na račun kvantitete. Bolje, da pripravite nekaj kvalitetnih vsebin, kot pa da pripravite veliko na hitro in površno pripravljenih vsebin samo zato, da bo objavljeno ob predvidenem terminu.

Maj 25, 2017Domen Hrabar
Razširite vsebino:
25 maja, 2017 Marketingblog, marketing, prodaja, vsebinski marketing
Domen Hrabar

Spremljajte in se družite z Domnom na socialnih omrežjih:
Facebook  |  Twitter  |  LinkedIn  |  Google+
Domen Hrabar je lastnik agencije Viking Marketing. S sodobnimi marketinškimi rešitvami pomaga mikro, majhnim in srednje velikim podjetjem, da pridobijo več kupcev.
Je strokovnjak za vsebinski marketing, tekstopisec, grafični oblikovalec, oblikovalec logotipov in izdelovalec spletnih strani.
Svoja znanja s področij marketinga, dizajna, pisanja besedil, socialnih omrežij in spletnih strani deli na blogu, napisal pa je tudi e-knjigo Vsebinski marketing, ki je na voljo brezplačno.

Mediacija - kaj morajo vedeti podjetniki? | Aleš Zalar'Odklop' je pravica. Odklopite se, preden pregorite.
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Zanimivo 
Digitalizacija – Prihodnost poslovanja
vavčer
3 javni pozivi: varovanje inovacijskega potenciala
Nasledstvo v družinskem podjetju 1/4
napovedi
Poslovno odločanje na podlagi šloganja?
O postopku prodaje podjetij – 1. del
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
5 načel učenja | Načelo 3/5: Hitrost je ključna
 Zanimivo 
akti
Interni akti podjetja
Predkonferenčni dogodek k The Web Conference 2021
spletni-seminar
Kako uspešno postaviti strategijo v podjetju in izvajati zastavljene cilje
Revidiranje
Revidiranje? Revizija? Kaj je pravzaprav to?
Mercedes-Benz S600 Maybach Guard | svileni kokon z nitjo iz kevlarja
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetja
Hitro rastoča podjetja
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
podjetja
Hitro rastoča podjetja
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si