• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Kaj je vsebinski marketing in za koga je primeren? | [1/3] | Domen Hrabar

Kaj je vsebinski marketing in za koga je primeren? | [1/3] | Domen Hrabar

Čas branja: 5 min      

 

Kupcev ne zanimate vi ali vaše podjetje. Prav tako jih ne zanimajo vaše storitve in izdelki. Briga jih za vas! Kupci se zanimajo samo zase. Zanimajo jih njihove želje, potrebe in težave. Pozornost kupcev lahko pridobite tako, da ustvarite vsebine, ki bodo vašim kupcem zanimive in jim bodo koristile.

 

Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je namenjen za ustvarjanje vsebin, ki kupcem dejansko pomagajo.

Zato pridobimo njihovo pozornost ter zaupanje in zato bodo kupci pri nas kupili.

Poglejmo si še nekoliko bolj formalno definicijo vsebinskega marketinga. Na Content Marketing Institute so ga takole definirali:

 

»Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop osredotočen na ustvarjanje in distribuiranje dragocene, ustrezne in dosledne vsebine z namenom, da pritegnemo in obdržimo jasno določeno občinstvo in na koncu pridobimo dobičkonosne kupce.«

 

Oglaševanje ne deluje več?

 

Četudi za vsebinski marketing prvič slišite, ste verjetno opazili, da klasično oglaševanje ne deluje več tako, kot je nekdaj. Če so ljudje včasih peli pesmice iz oglasov na televiziji, zdaj zapojejo le še kakšno kletvico, ko oglas za damske vložke in pralni prašek prekine ogled zanimivega filma.

 

Oglasi kupce motijo, zato smo se jih naučili ignorirati. Na spletu pa nam pomagajo razni programčki, ki blokirajo oglase. Ne želimo, da nas kdo moti in nam nekaj vsiljuje. Zaradi vedno hitrejšega načina življenja, skrbno odmerimo, kdaj in komu bomo namenili našo koncentracijo in pozornost.

 

Še vedno pa imamo kupci želje, potrebe in težave. In potrebujemo ustrezne informacije, ki nam bodo pomagale rešiti probleme in izpolniti želje.

 

S pojavom pametnega telefona imamo vse informacije tega sveta na dlani.

 

Dobesedno. Ne potrebujemo prodajalcev. Imamo Google, ki nam najde vse informacije, ki jih potrebujemo pri nakupnem odločanju. In to takoj, dodatno s pomočjo telefona na naši dlani. Moč pa je na strani tistega, ki ima informacije.

 

Kaj v takšnem svetu, ko so vse informacije prosto dostopno vsem, naredijo podjetja?

 

Zanimivo, veliko jih začne vlagati še več denarja v klasično oglaševanje. Če nekaj deluje manj, vložijo še več denarja, da lahko deluje na enaki ravni, kot je eno leto nazaj.

 

Pacientu, ki krvavi, dajo kri. Logično. Ampak, prej kot slej, boste morali ustaviti krvavenje, sicer bo pacient umrl. Ne morete samo dodajati novih vrečk krvi.

 

Lahko pa se podjetja odločijo za vsebinski marketing, ki upošteva te spremembe in se približa kupcem na način, ki tudi kupcem ustreza.

 

Z marketingom nočemo več zmotiti ljudi in jih siliti, da gledajo naš oglas, kjer se hvalimo in celo pretiravamo, kako je naš izdelek najboljši.

 

Pozornost kupcev dobimo drugače. Kupcem prisluhnemo in jim iskreno pomagamo. Kupcem ponudimo tiste vsebine, ki jih želijo videti, poslušati ali prebrati. In to takrat, ko jih kupci sami iščejo. Kupci nas spoznajo, smo jim všeč, nam zaupajo in zato tudi kupijo.

 

Kdaj pridejo rezultati vsebinskega marketinga?

 

 

Vsebinski marketing je tek na dolge proge. Če pri oglaševanju pripravimo kampanjo in potem sledijo rezultati, je pri vsebinskem marketingu nekoliko drugače.

 

Pri vsebinskem marketingu dosledno in redno ustvarjamo ter delimo vsebine in tako gradimo prepoznavnost in zaupanje. To pa poteka na nekoliko daljši rok.

 

Začetek je nekoliko težak, ker imate malo vsebin in tudi če so zelo kvalitetne, vam večina kupcev ne more še zaupati. Na tej točki veliko podjetij obupa z vsebinskim marketingom, ker ni takojšnjih prodajnih rezultatov.

 

Tisti, ki ne obupajo in redno objavljajo kvalitetne vsebine, pa dojamejo resnično učinkovitost vsebinskega marketinga. Koliko časa pa je potrebno za dosego nekih rezultatov ni možno natančno napovedati. Vendar pa  – več vsebin kot ustvarite in bolj kot so kvalitetne in uporabne za kupce, bolj ste izpostavljeni, gradite močnejše zaupanje in zato je večja možnost nakupa.

 

Če pripravite tri objave na teden, boste učinke vsebinskega marketinga videli mnogo hitreje kot nekdo, ki pripravi eno objavo na mesec. Seveda ob predpostavki, da konstantno ustvarjate kvalitetno vsebino.

 

Po drugi strani, pa je tudi uporabna doba ustvarjenih vsebin dolgoročnejša. Vsebine bodo pomagale vašim kupcem, ki imajo isti problem, tudi čez en mesec, eno leto ali pa še petdeset let po tem, ko ste napisali nek članek.

 

Za koga je primeren vsebinski marketing?

 

Vsebinski marketing izvajajo tako velika podjetja kot tudi zelo majhna. Razlog je preprost. Vsebinski marketing deluje. In mogoče ga je izvajati z izredno nizkimi stroški.

Zagotovo poznate katero od večjih podjetij, ki uporablja vsebinski marketing: Sears, Colgate, Coca Cola, P&G, Kraft, General Electric, Microsoft, Cisco Systems, John Deere …

 

 

Pa poglejmo zelo znan primer podjetja, ki je pričelo z vsebinskim marketingom, ko ta pojem sploh še ni obstajal.

 

Leta 1895 je izšel prvi izvod revije The Furrow (slovenski prevod: Brazde). Revija je kmetom pomagala uporabljati kmetijske stroje in jim svetovala, kako imajo lahko boljši pridelek. Revijo je izdalo podjetje John Deere, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo traktorjev in kmetijske mehanizacije.

 

 

Revija The Furrow izhaja še danes in ima po celem svetu približno 2 milijona bralcev, dodaten doseg pa ima še njihova spletna stran s članki in videi.

 

Da ne bo pomote. Ta revija ni reklama, ki jo dobite po pošti in vsebuje kupone s popusti. Z revijo pomagajo kupcem. Seveda so v reviji omenjeni traktorji John Deere, vendar vam jih nihče ne prodaja.

Prikaže pa vam, kako varno uporabljati (katerikoli) traktor, kako sejati za boljši pridelek, kako ravnati z živino v hlevu, katera gnojila so najboljša in podobno. V reviji pišejo o tem, kar njihove kupce zanima in jim koristi. In kupci to izredno cenijo. Zato tudi zaupajo podjetju John Deere in kupujejo njihove izdelke.

 

Hočete izvedeti več o vsebinskem marketingu?

 

Vas je vsebinski marketing pritegnil in bi ga radi poskušali izvajati sami? Super! Dodatne napotke boste dobili v še dveh člankih, ki sem jih pripravil za spletni portal Novi Podjetnik.

 

Vas vsebinski marketing zanima še bolj podrobno in bi radi izvedeli več? Prenesite si brezplačno e-knjigo Vsebinski marketing. V njej boste izvedeli skoraj vse, da bi lahko začeli pridobivati kupce z vsebinskim marketingom.

 

Domen Hrabar

Maj 5, 2017Domen Hrabar
Razširite vsebino:
5 maja, 2017 Marketingmarketing
Domen Hrabar

Spremljajte in se družite z Domnom na socialnih omrežjih:
Facebook  |  Twitter  |  LinkedIn  |  Google+
Domen Hrabar je lastnik agencije Viking Marketing. S sodobnimi marketinškimi rešitvami pomaga mikro, majhnim in srednje velikim podjetjem, da pridobijo več kupcev.
Je strokovnjak za vsebinski marketing, tekstopisec, grafični oblikovalec, oblikovalec logotipov in izdelovalec spletnih strani.
Svoja znanja s področij marketinga, dizajna, pisanja besedil, socialnih omrežij in spletnih strani deli na blogu, napisal pa je tudi e-knjigo Vsebinski marketing, ki je na voljo brezplačno.

INTELEKTUALNA LASTNINA - zanemarjena vrednost | Tina OsojnikKitajska – značilnosti trga in omejitve vstopa | Dr. Matevž Rašković
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Zanimivo 
Primož Lemež – Volkswagen, Dieselgate in ravne kumare
LinkedIn | Prvi nasveti za uspeh na LinkedIn-u
SE INOVATIVNOST LAHKO PODEDUJE? | Dr. Marina Letonja
Znate resnično skrbeti za razvoj vaše organizacije? | Teja Breznik Alfirev
coach, coaching
Kdo je coach? Pogovor s <strong>Tejo Breznik Alfirev</strong>
Radovan Kragelj – (1/2) Zaposlovanje, psihološki testi in zaposlitveni razgovor
knjige
Kako prodajati knjige knjigarnam?
 Zanimivo 
Z dobrimi idejami Barcaffè espresso pomagaj gostincem polepšati dan!
Samostojni podjetnik in prost pretok denarja – prednost ali slabost? | Tatjana Brumat
odvetniske-skrivnosti
ODVETNIŠKE SKRIVNOSTI 4/2
Planika – uspešnica iz Posočja
Tudi samozaposleni kulturniki potrebujejo ukrepe | Inga Remeta
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
podjetja
Hitro rastoča podjetja
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si