PR teater je največja študentska konferenca za odnose z javnostmi.
Že dvanajsto leto zapored jo prirejajo člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS), ki deluje na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Konferenca se bo odvijala v sredo, 24. novembra 2021, v virtualni obliki.
Na vsakoletni konferenci se udeleženci seznanijo z novimi znanji, idejami in veščinami s področja komuniciranja, ki jim nudijo konkurenčno prednost pri iskanju zaposlitve. Prav tako je dogodek odlična priložnost za spletanje novih poznanstev in vezi, ki so danes ključna za uspešno poslovno pot. Skozi leta je PR teater gostil več kot 100 predavateljev in privabil več kot 1600 obiskovalcev. Dogodek je bil kar dvakrat nagrajen z mednarodnim priznanjem za komunikacijsko odličnost Zlato pero.
Tema letošnjega dogodka je Pokaži Razliko, saj organizatorji želijo udeležence spodbuditi, da stopijo iz že obstoječih okvirjev sodobne družbe in črno-belo retrospektivo pustijo ob strani. Pester program vključuje predavanja, ki jih bodo izvedli priznani slovenski in tuji predavatelji. Na predavanju Domagoja Bebića, profesorja politologije in novih medijev v Zagrebu, se bodo udeleženci sprehodili skozi osnovne cilje medijskih platform in na primeru TikToka izvedeli, kako so negativni komentarji povezani s prepoznavnostjo. Boštjan Prijanovič, direktor in partner v agenciji New Moment Ljubljana, bo predstavil novosti v oglaševanju in obiskovalcem zaupal, zakaj je pomembno, da si upajo biti drugačni. Temelji pionirskih strategij bodo glavna tema predavanja, ki ga bo vodil Jože Špiljak, svetovalec pri podjetju Herman&Partnerji. Maja Voje bo predstavila growth marketing in iz lastnih izkušenj razložila, kaj je pomembno za rast in razvoj podjetja. Ena izmed govork bo tudi Manca Šalehar, vodja marketinga pri podjetju Wolt, ki bo na predavanju spregovorila o gverilskem marketingu in tem, kako lahko vsakdanje dogajanje uporabimo za grajenje blagovne znamke in sproti pridobimo medijsko pozornost.
Poleg predavanj sta v program vključeni tudi praktični delavnici in sprostitveni točki. Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec, mlada ambiciozna ustvarjalca iz Agencije 101, bosta prikazala, kako pristopimo k vizualiziranju svoje ideje. Psihologinja Nina Dušić Hren bo na delavnici predala nasvete, kako izboljšati svoj govor in dvigniti nivo svoje predstavitve. Za glasbeno točko bo poskrbela Veronika Steiner – Parvani Violet.
Člani društva ŠS PRSS so prepričani, da bodo tudi letos izvedli inovativen, abstrakten in barvit dogodek.