• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Ste ‘zelo za posel’ ali ‘zelo zaposlen človek’? | 10 KLJUČNIH RAZLIK | Dr. SERHAT TATLI

Ste ‘zelo za posel’ ali ‘zelo zaposlen človek’? | 10 KLJUČNIH RAZLIK | Dr. SERHAT TATLI. »Posel ali zaposlen?«.

Čas branja: 2 min      

Kako si rečete: »poslovnež« ali »zelo zaposlen človek«?

 

 

Preverite 10 ključnih razlik, ki sem jih opisal spodaj, še prej pa:

verjetno ste močno prepričani, da ste ‘prezasedeni’ in prezaposleni. Morda se od vas pričakuje, da boste dosegli večino stvari, ki vam jih naložijo znotraj vaše organizacije ali delovne skupine. Še več: ljudje nikoli ne posvečajo dovolj(!) pozornosti stvarem, ki bi morale biti opravljene z zadovoljivo mero odgovornosti (seveda vi ne spadate mednje…).

Potemtakem ste uboga žrtev življenja »zelo zaposlenega človeka«, kajne? No, pa se mi res smilite…! (Oprostite mi za sarkazem.)

Žal mi je, da rečem tako, AMPAK:

veliko let sem opazoval velike množice ljudi, ki so postale žrtve posla, oprostite, zaposlenosti. A vseeno, ljudi, ki se pravilno odločajo, da ne bodo postali takšne žrtve, ni malo. Ni presenečenje, da so taki ljudje navadno ciljno usmerjeni, nadpovprečno uspešni, zdravega videza, zmagovalci, poslovno-privatno uravnoteženega življenjskega sloga itd. Vsaj tako so videti v očeh žrtev »prezaposlenega« življenja.

Zato se vprašanje glasi:

Kaj počno pravilno, da lahko diferencirajo?

  • Konstantno se prilagajajo spremembam. Niso ‘uporniki‘, ampak zgodnji prilagajanci.

 

  • Cenijo upravljanje s časom. Lahko bi rekel kar: »they don’t fake it, they just make it!«

 

  • Poznajo svoje prioritete. Popolnoma razumejo naravo nujnosti določenih nalog, ki jih lahko simultano dokončujejo, da dokončajo efektivno optimizacijo.

 

  • Nikoli ne zgubijo fokusa. Močno verjamejo v osredotočeno izvedbo.

 

  • 100 % so prepričani, da niso ‘SUPERHEROJI’. Verjamejo v timsko delo in vodeno podporo. Iskreni so v svojem delegiranju drugim – in delegiranje s strani nadrejenih tudi sprejemajo.

 

  • So bolj »mi« kot pa »jaz« tip ljudi. Več poslušajo kot govorijo. Poznajo preposto pravilo: »govorjenje je ponavljanje«.

 

  • Veliko časa so preživeli z ekipo, da ljudi razumejo in dobro poznajo. Jasno jim je, da ljudje niso ‘žeton-avtomati’ in nikoli ne pozabijo, da se posel vrti okoli ljudi.

 

  • Svoj um namenjajo iskanju rešitev in ne povzročiteljev problemov.

 

  • Niso perfekcionisti (čeprav ljudje pričakujejo ravno to). Namesto tega verjamejo v konstantno rast in izboljševanje. Zavedajo se, da tudi pri teku gre za funkcijo kontinuiranih korakov. Pomembna je zgolj hitrost in kondicijska pripravljenost, ne pa dolžina vsakega koraka.

 

  • Zaradi porazov ne izgubljajo spanca, ampak jih kar najbolje izkoristijo, saj iščejo, kaj so se iz njih naučili. Njihov ROF (Return on Failure) je eden vitalnih delov njihovih KPI-jev (ključnih indikatorjev uspešnosti / key performance indicators).  

Gre za popolnoma vašo odločitev, ali boste »zelo zaposlen človek« ali človek »zelo za posel«.

Sedaj, ko ste zgoraj prebrali 10 ključnih razlik diferenciranja, lažje veste, v katero skupino ljudi spadate.

 

Zapomnite si samo to:

»To ni vaša usoda, ampak vaša odločitev.«

Feb 1, 2016Serhat Tatlı
Razširite vsebino:
1 februarja, 2016 Praktični nasveti
Serhat Tatlı

LinkedIn: LINK

Dr. Serhat Tatlı nadaljuje s svojo dolgoletno mednarodno »top executive« in podjetniško kariero v mobilnih telekomunikacijah, uporabniški elektroniki, IT, z digitalnim marketingom in sektorjem obnovljivih virov.

Poleg doktorata iz obvladovanja sprememb je tudi svetovalec, mentor, povezovalec, (univerzitetni) predavatelj in TV & radio-voditelj.

Je tudi prvi Turek, ki je leta 2015 nagovoril izbrano občinstvo na GILD – Global Institute of Leadership Development.

Zmanjšanje vsiljenih korporacijskih davkov z globalizacijo | Samy SahliStartup napake | 5/5 | VODENJE
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (180)
 Zanimivo 
Ana Roš, foto: Hiša Franko
Ana Roš je navdušila dve Nemki, da sta prepotovali pol Evrope!
knjige
Kako prodajati knjige knjigarnam?
Digitalni-bon-’22
Digitalni bon ’22
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
Pri delu je ekipa naša skupnost
Omejujoč jezikovni vzorec #1 – Branje misli? | Dr. Matej Miklavec
Voytech Pasztorik – “Sharing is the new black”
 Zanimivo 
Ustvarjalnost
Ustvarjalnost v komuniciranju
samostojni-podjetnik
Prenehanje s.p.-ja
intuicija
Iskrena komunikacija in pristni odnosi
Vamatic Watches: Švicarska tehnologija, slovenska ideja na Kickstarter-ju!
Družinsko podjetje E-branjevka – zgodba o uspehu
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (180)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si