Tekom epidemije je gospodarstvo veliko utrpelo. Zapirali so se mnogi obrati, predvsem pa se je epidemija dotaknila gostincev, saj nekateri še danes niso odprli svojih vrat. Eni so bili primorani prenehati obratovati, drugi so dejavnost prilagodili novim razmeram. Nakup obvezne opreme za preprečevanje širjenja virusa, nepredvideni logistični in distribucijski zapleti, omejena strežba in pogosto oženje kadra so le ene izmed težav, s katerimi se gostinci soočajo že več kot leto dni. Sedaj jim na pomoč lahko priskočiš tudi ti!
Deli svoje ideje, kako gostinci kljub novi realnosti z nekaj truda, novimi idejami, malimi korekcijami prodajnega mesta, še vedno lahko zaslužijo svoj kruh. Za najboljšo idejo te Barcaffè espresso nagradi s 5 tisoč evrov!
V zgodovini je človeštvo že preživelo obdobja, ko se je zdelo, da je temen oblak prekril cel planet. A vedno, ko se nam ni godilo najbolje, je solidarnost in inovativnost izboljšala svet. Pri Barcaffè espresso so prepričanja, da je v takih trenutkih najpomembneje stopiti skupaj.
Prvih 50 idej, objavljenih na spletnem mestu www.barcaffe.com bo nagrajenih s paketom kave v vrednosti 40 evrov, najboljša ideja pa s 5 tisoč evrov, ki jo namenite izvedbi učinkovite poslovne rešitve. Branka Pogačnik, vodja blagovne znamke Barcaffè espresso v Sloveniji, pravi, da želijo spodbuditi predvsem solidarnost, širjenje obzorij, dobre poslovne rešitve in konstruktivne ideje. Vsaka ideja lahko rodi novo, ki bo nekomu polepšala dan.
Po navedbah raziskav Harvard Business School o poslovni rasti podjetij med ekonomsko krizo leta 2008 so izstopala podjetja, ki so investirala v inovacije. A investicije morajo biti v kriznih časih dobro premišljene. Kot najbolj uspešna podjetja so se izkazala tista, ki so znižala stroške preživetja, a kljub temu namenila nekaj sredstev inovacijam.
Kakšne ideje iščejo?
Pri Barcaffèju pravijo, da nobena ideja ni napačna. Verjamejo, da bodo ljudje stopili skupaj, zato pričakujejo poln nabiralnik dobrih rešitev – od poslovnih idej do predlogov gostinske opreme, ki v času nove realnosti lajša delo gostincev. Lahko jih najdete v dobrih praksah iz tujine, pobrskajte po spletu, opazujte sosede. Razmišljajte široko, želijo si, da bi spletno mesto www.barcaffe.com postalo stičišče širjenja pozitive. Lepo je videti ljudi, ki želijo pomagati sočloveku in s tem pokažejo, da jim ni v teh težkih časih ni vseeno.
Navdih je povsod okoli nas
Vsem znani rek »več glav več ve« je danes še kako pomemben. Opisuje, kako lahko zaživijo veliko ideje. A kako jih najti? Včasih se kljub celodnevnemu tuhtanju in napenjanju možganov ne utrne niti ena. Pravijo, da se največ idej skriva v krošnjah dreves med sprehodom v naravi. A ne glede na to, kje jih najdemo, moramo poznati pot od zasnove do rešitve. Do učinkovite rešitve pridemo z dobrim poznavanjem problema. Ko preučimo problematiko, zbiramo podatke, se pogovarjamo z ljudmi, ki so deležni tega problema, torej v našem primeru z gostinci in obiskovalci gostinskih obratov, inšpektorji, dobavitelji in še s kom, smo učinkoviti ideji že bližje.
Ne pozabite pa na najpomembnejšo stvar! Idejo si hitro zapišite, da vam ne pobegne. Da boste ideje lažje premlevali in razvijali pa si privoščite dobro kavo Barcaffè espresso, ki vam polepša dan. Ko bodo misli na papirju, jih pošljite na naslov, ki ga boste našli na spletnem mestu www.barcaffe.com.