Vavčerji za digitalni marketing ponovno odprti: slovenski podjetniški sklad (SPS) je v preteklih dnevih ponovno odprl javne pozive za digitalizacijo malih in srednje velikih podjetij, v okviru katerih je na voljo tudi vavčer za digitalni marketing. S pomočjo vavčerja si lahko gospodarske družbe, samostojni podjetnik ali zadruge pridobijo kar 60 % sofinanciranje za izdelavo nove spletne strani, trgovine, rezervacijske platforme ali mobilne aplikacije.
Kot navajajo v javnem razpisu je namen vavčerja “spodbuditi podjetja/podjetnike k uvajanju digitalnega marketinga, s čimer se bo povečala njihova konkurenčnost, dodana vrednost oz. prihodki od prodaje”. Višina sofinanciranja je kar 60% od vrednosti investicije. Sliši se dobro, a preden se odločite za prijavo, si preberite pogoje, katere mora vaše podjetje izpolnjevati za odobritev.
Vavčerji za digitalni marketing : kdo se lahko prijavi?
Na razpis se lahko prijavijo vsa mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo (gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge).
Vavčerji za digitalni marketing : kaj so ključni pogoji?
- Na dan oddaje mora imeti prijavitelj vsaj 1 zaposlenega, pri s.p. je to lahko nosilec podjetja, vendar se v to kvoto ne štejejo zaposleni iz programa javnih del.
- Prijavitelj nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti.
- Prijavitelj ne sme imeti predhodnih kršitev pogodb o sofinanciranju sklenjenih z izvajalskimi institucijami ministrstva.
- Prijavitelj ne sme biti v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije in prisilnega prenehanja, ali v stanju insolventnosti.
- Prijavitelj ne prejema ali ni v postopku pridobivanja državnih pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah.
- Izključeni sektorji so: ribištvo in akvakultura, primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov ter predelava in trženje kmetijskih proizvodov.
- Prijavitelj ne sme biti v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči.
- Prepovedano je dvojno sofinanciranje, kar velja tudi za prejemanje pomoči de minimis.
Kateri projekti s področja digitalnega marketinga so primerni?
- Nova spletna stran: sofinanciranje stroškov (do 60 %) v višini do največ 1.500 EUR
- Nova spletna trgovina: sofinanciranje stroškov (do 60 %) v višini do največ 2.500 EUR
- Nova rezervacijska platforma: sofinanciranje stroškov (do 60 %) v višini do največ 2.500 EUR
- Nova mobilna aplikacija: sofinanciranje stroškov (do 60 %) v višini do največ 2.000 EUR
Našteti projekti ne smejo biti izvedeni pred oddajo vloge. Pomembno pa je tudi, da pri izvedbi kateregakoli področja izberete certificiranega zunanjega izvajalca, ki je specializiran za področje digitalnega marketinga.
Vas zanima več o vavčerju za digitalni marketing in ste se prepoznali v pogojih in opisu? Kontaktirajte info@ipm-komunikacije.si in z veseljem vam bomo pomagali!