• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Uspešni na družbenih omrežjih?

Uspešni na družbenih omrežjih?. dr. Silvia Vianello, dec. 2021.

druzbena-omrezja
Čas branja: 3 min      

Pogosto me sprašujete, kako ustvariti prave objave za izboljšanje vaše spletne prisotnosti. Za te praznike,  sem razmišljala, da bi pripravila zbirko znanih fraz ljudi, ki so tako ali drugače razumeli družbena omrežja, pa tudi, kako jih uporabljati v profesionalne namene. Tukaj je nekaj nasvetov, ki so postali znani.

  1. “Dobra vsebina se zamenjuje z dobrim pripovedovanjem zgodb. Dobra vsebina je pravzaprav dobro pripovedovanje resnične zgodbe” – Ann Handley (Forbes jo navaja kot najvplivnejšo žensko v družbenih medijih in jo priznava za eno izmed 20 najboljših blogerk na svetu)
  2. “Ignoriranje spletnega trženja je kot odpreti podjetje, a ne povedati nikomur.” – nemška maretinška agencija KB
  3. “Če je vsebina ogenj, so družbeni mediji bencin.” – Jay Baer (strokovnjak za trženje in izkušnjo kupca; svetuje najbolj znanim blagovnim znamkam na svetu; 6-kratni avtor; govornik in gostitelj Hall of Fame v živo in virtualnih dogodkov …
  4. “Zgradite nekaj, kar ima rado 100 ljudi, in ne nekaj, kar je všeč milijonom ljudi na spletu.” – Brian Chesky, soustanovitelj in izvršni direktor, Airbnb
  5. “Če je vsebina kralj, je zaroka kraljica in ženske vladajo hiši!” – Mari Smith (velja za enega najpomembnejših svetovnih strokovnjakov za Facebook marketing) 
  6. »Vsebinsko trženje je kot prvi zmenek. Če govorite samo o sebi, drugega zmenka ne bo. “- David Beebe, ustanovitelj in izvršni direktor, Storified Hospitality Group
  7. “Marketing svetuje, da si rock zvezda. Vsebinski marketing skozi vsebino, ki jo objavljaš, svetu pokaže, da si v resnici.” – Robert Rose (je iskan svetovalec, avtor uspešnic, slavnostni govornik in eden najbolj priznanih svetovnih strokovnjakov za strategijo in trženje digitalnih vsebin)
  8. “Nikoli ne zmotiš, če vlagaš v spletne skupnosti in v ljudi, ki jih sestavljajo.” – Pam Moore (je svetovno priznana kot eden najvidnejših mislecev na temo družbenih medijev, digitalnega marketinga, družbene prodaje in blagovne znamke)
  9. “Govorite s svojim občinstvom v njihovem jeziku, ne v poslovnem jeziku, govorite v jeziku, ki je v njihovih srci.” – Jonathan Lister, podpredsednik globalnih prodajnih rešitev, LinkedIn
  10. “Vsebina je razlog, zakaj so izumili iskalnike, če ne bi bilo dobre vsebine, bi bili iskalniki neuporabni” – Lee Odden (B2B marketinški strateg, avtor, mednarodni govornik in izvršni direktor TopRank Marketinga, opažen tudi od medijev, kot so Wall Street Journal, The Economist in Forbes)
  11. “Najboljši marketing je tisti, pri katerem se ne počutiš, kot da tržiš, z drugimi besedami, nehaj nam poskušati nekaj prodati z vsako objavo!” – Tom Fishburne (strokovnjak za vsebinski marketing, avtor in karikaturist)
  12. “Vaša blagovna znamka je tisto, kar ljudje govorijo o vas, ko niste v sobi.” – Jeff Bezos, (lastnik Amazon)
  13. “Če želite ustvariti dobro vsebino, morate trdo delati, ni gumba za enostavno uporabo.” – Scott Abel (dietetik in trener)
  14. “Manj je več. Ustvarjanje preproste, vitke vsebine zahteva več časa in truda, vendar prinaša več in boljše rezultate.” – Jeff Bullas (digitalni podjetnik, marketinški bloger, slavnostni govornik, digitalni strateg in avtor uspešnic)
  15. »Ustvarite vsebino, ki je tako odlična, da jo ljudje želijo videti in pregledati ter povabite prijatelje, da si jo ogledajo z njimi.« – Walt Disney, soustanovitelj družbe The Walt Disney Company
  16. »Če so zgodbe, ki jih pripovedujete, vse o izdelkih in storitvah, to ni pripovedovanje zgodb. Temu se reče brošura. Dovolite si, da bo vaša zgodba bolj privlačna kot preprosta brošura … «- Jay Baer (​​tržnik vsebine in soavtor)

 

In s temi tabletami za trženje družbenih medijev vam želim vesele praznike!

 

Silvia Vianello 

Med Forbesovih 100 top Italijank | Karierni trener | Finančni trener | Investitor | Kariera in delovna mesta | LinkedIn Top Voice 2021

 

Dec 24, 2021Silvia Vianello
Razširite vsebino:
24 decembra, 2021 Marketingdružbena omrežja, marketing
Silvia Vianello

Dr. Silvia Vianello je redna profesorica trženja na SDA Bocconi School of Management (Milano), ter gostujoča profesorica na Rice University (Houston, Texas), Univerzi Saint Gallen (Švica) in ESSEC (Pariz). Je tudi svetovalka z globalnimi in diverzificiranimi izkušnjami na Wimbietech http://www.wimbietech.com/. Je avtorica številnih knjig in člankov (Personal Branding, New technologies, e-commerce, Omnichannel and Digital Transformation).

LinkedIn: https://it.linkedin.com/in/silviavianello 

Facebook: https://www.facebook.com/vianello.silvia

Twitter https://twitter.com/ssilvia13

 

Boniteta za avtoDavčna olajšava za investiranje
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (95)
  • Izobraževanje (151)
  • Javni razpisi (50)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (22)
  • Praktični nasveti (114)
  • Prodaja (63)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (159)
 Zanimivo 
Webinar MLC
komuniciranje
Trije nasveti za komuniciranje v prodaji
Zapiranje podjetja – izbris družbe
Sidranje in emocije
Pomembnost usklajenosti CGP podjetja z marketinškim nastopom | Polona Eržen
Pospešek socialnemu podjetništvu
Napake pri zmanjševanju davka od dobička
Napake pri zmanjševanju davka od dobička
 Zanimivo 
LinkedIn | Prvi nasveti za uspeh na LinkedIn-u
delo-na-daljavo
Delo na daljavo
PROJEKTNO VODENJE | Zakaj so pomembni standardi in kakšni so? | Tomaž Pavlica
Blockchain revolucija – kaj je in kaj prinaša? | Dr. Peter Merc
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (95)
  • Izobraževanje (151)
  • Javni razpisi (50)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (22)
  • Praktični nasveti (114)
  • Prodaja (63)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (159)
 Javni razpisi 
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si