• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » USPEŠNEJŠA PRODAJA | Nekaj kratkih nasvetov

USPEŠNEJŠA PRODAJA | Nekaj kratkih nasvetov. povečanje prodaje.

Čas branja: 3 min      

Razvoj spletnega marketinga in nevromarketinga napoveduje, da bodo v ne tako bližnji prihodnosti prodajniki skoraj nepotrebni, no, ne povsem, vendar bo delo prodajnikov od celotnega prodajnega posla menda znašalo le še 10-15% celotnega prodajnega procesa.

 

Menimo, da bo vloga prodajnika vsaj na B2B področju enako ali celo bolj pomembna, kot je sedaj. Ljudje delamo posel z ljudmi zato, ker jim zaupamo, ker verjamemo njihovi strasti do posla, njihovemu prepričanju v kvaliteto produkta, ki jo ponujajo.

 

PRODAJA

Za uspešno prodajo je potrebno imeti veliko energije in truda.

Seveda generični produkt, ki je naprodaj v spletni trgovini, skoraj ne potrebuje asistence prodajnika. Drugače je pri cenovno visoko pozicioniranih produktih, na primer avtomobilih. Potencialni kupci pred samim nakupom pregledamo vse mogoče teste in forume, kjer uporabniki delijo svoje izkušnje, povprašamo prijatelje in znance, vemo pravzaprav vse… – na koncu pa vseeno obiščemo salon in se odpeljemo na preizkusno vožnjo.

 

Še bolj to velja pri graditvi odnosov s kupcem, kjer želimo postati redni dobavitelj in vzdrževati trajni odnos. Zagotovo nas bo vsak resen kupec želel spoznati in se prepričati o nas, da bi neposredno pridobil argumente za morebitno spremembo dobavitelja.

 

Dr. Andrej Kovačič, ki je v svoji bogati pred-akademski karieri vodil tudi številne prodajne ekipe, je že pred časom zapisal naslednje:

 

Pri delu s strankami sem prišel do naslednjih spoznanj, kako jih obdržati:

  • stranki smo vedno dosegljivi

 

  • stranke ne skrbi, kako nas bo dobila, ampak se dogovorimo za redne in stalne obiske

 

  • stranki pustimo sporočilo, če je morda odsotna

 

  • preverjamo, ali je stranka z našim produktom vsakič zadovoljna

 

  • hitro rešujemo reklamacije

 

  • dajemo vtis, da smo tam zaradi stranke in ne stranka zaradi nas

 

  • pravilno razporedimo poslovni in prijateljski odnos

 

  • imamo vselej nevsiljiv nastop

 

  • smo vedno točni.

Prodajnik kljub podpori informacijske tehnologije preživi s svojimi potencialnimi kupci efektivno premalo časa.

 

 

Nemška raziskava med prodajniki proizvodno- trgovskih podjetij je ugotovila, da prodajnik preživi samo 10% svojega časa na prodajnih razgovorih s kupci. Kako naj bodo uspešnejši? Tako, da se jih razbremeni neprodajniških opravil, ki jih lahko prevzamejo druge službe v podjetju.

Kdo torej, in kako?

  • Z boljšo usklajenostjo načrtovanja prodaje, obsega prodaje in prihodka po segmentih trga; to so naloge vodstva

 

  • Z občasnimi skupnimi obiski pri kupcih; prodajnika spremlja ekipa tehnične podpore, vodje reševanja reklamacij, morda direktor sektorja, s čemer izkažemo kupcu spoštovanje in težo, hkrati pa dobimo informacije o pomanjkljivostih glede produkta, prodajnega procesa in ostalih zadev, ki lahko vplivajo na kupčeva naročila

 

  • Z boljšo opremljenostjo prodajnikov z informacijami o kupcih; za prodajnika, ki obvlada prodajo v osebnem stiku, je nepotrebna izguba časa, da se pripravlja na stik z novimi kupci z iskanjem podatkov, analizo spletnih strani, poizvedbami, spremljanjem medijskih informacij ipd.; te stvari lahko opravijo v podjetju spretnejši za to vrsto opravil, ki pa niso tako uspešni v prodaji; prodajnik mora dobiti ‘info briefing’ pred kontaktom ali pred osebnim stikom; tudi ustvarjanje in vzdrževanje baz bi lahko prevzel nekdo drug.

 

  • S segmentiranjem kupcev; Parettovo pravilo, stari, nekdanji, nič več kupci, novi kupci, veliki kupci, mali kupci, neplačniki, perspektivni, …

 

  • Z boljšim spremljanjem prodaje (geografskim, po kupcih, s pridobivanjem novih kupcev,..) in posredovanjem teh podatkov prodajnikom.

 

  • Z razbremenitvijo prodajnikov v komunikacijskem smislu: telemarketing, e-maili itd. – vse s ciljem dogovarjanja sestankov.

 

  • S prevzemom administrativnih del: obračunov, računov, pisanjem ponudb, ipd.

 

Inštitut Mediapro

Mar 24, 2016Inštitut Mediapro
Razširite vsebino:
24 marca, 2016 Prodajaprodaja
Inštitut Mediapro

www.mediapro.si

JOLLY V ROKAVU | rešitev za zagatno situacijo10 RAZLOGOV PROTI SPREMEMBAM | Dr. Serhat Tatlı
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Zanimivo 
Kaj pa, če se pri oblikovanju poslovnega modela »zmotimo«? | Andro Goblon
odvetniske-skrivnosti
ODVETNIŠKE SKRIVNOSTI 4/2
socialna-ekonomija
Socialna ekonomija
blagovna-znamka
Blagovna znamka – gradnja in pomembnost
inšpektor
Obisk inšpektorja za delo
kreativec
Kreativec – inovator v tržnem komuniciranju
Zavarovalni-instrumenti-placil
Zavarovalni instrumenti plačil
 Zanimivo 
KORPORATIVNA VARNOST | dr. Denis Čaleta | intervju
slogan
Slogani – preračunavam v preigravam
Glasba pri delu in vpliv na produktivnost ? ?
Dr. Milan Hosta – Zakaj vsakodnevno vlagati v šport in telesno aktivnost
Saša Gnezda – K vragu s cono udobja!
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podjetja
Hitro rastoča podjetja
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
podjetja
Hitro rastoča podjetja
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si