• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Zakaj je dobro najeti dobrega tekstopisca, copywriterja?

Zakaj je dobro najeti dobrega tekstopisca, copywriterja?

tekstopisec
Čas branja: 3 min      

Vrednost vašemu delu predstavlja to, kar ljudje povedo o vas, vašem izdelku in storitvi, ko vas ni v zraven.

Ker veste, da imate dober izdelek ali storitev, bi bilo greh, da se ne bi predstavili na način, ki potencialnim kupcem ustvari popolno sliko in izpostavi vašo edinstveno dodano vrednost ali po domače pokaže, kako lahko reši njihovo težavo.

Ste mogoče kdaj zaznali trenutek, ko se vam je zdelo, da niste našli najboljših besed za opis vašega odličnega izdelka ali storitve?

In ob tem pomislili, kako dobro bi bilo imeti nekoga, ki bi to hitro, a strokovno opravil namesto vas?

Da bi dobili pomočnika, ki bi se s srčnim veseljem poglobil v vašo dejavnost in poiskal najboljše besede in izvirne ideje za vaše komunikacijske rešitve. Od predstavitvenih besedil (za spletne strani, brošure, letake …) do oglaševanja (besedila za tiskani, radijski, TV-oglas, zunanja oglaševalska mesta …) in odnosov z javnostjo (obvestilo za javnost, PR-članek, intervju, govor …).

In vse to, medtem ko vi delate to, v čemer ste najboljši in vas za komunikacijo več ne skrbi.

 

Zveni sanjsko?

Lahko je tako, lahko pa seveda izberete strategijo »vse znamo sami« in za to zadolžite prvega sodelavca, ki ga srečate in mu naložite še to. Če Vas mika ta strategija predlagam vzporedni test – zadolžite sodelavca in najdite strokovnega pisca besedil. Verjamem, da bo razlika očitna.

Vsak je namreč strokovnjak na svojem področju. 

 

Učinkovita komunikacija izboljšuje vaš posel in osrečuje vaše kupce.

Dober tekstopisec bo vaše poslanstvo opisal na način, da bodo ljudje prebrali, še preden se bodo odločili, da bodo odločali in vas pristno spoznali, še preden vas bodo spoznali tudi osebno.

Proaktivno bo mislil na vas in vas zalagal z vedno novimi in izvirnimi idejami glede priložnosti komuniciranja, povezovanja z drugimi in iskanja novih prodajnih priložnosti.

Sedem razlogov, zakaj je pametno najeti dobrega tekstopisca:

 

Besedila, ki vzpostavijo dolgoročen odnos 

Tekstopisec poskrbi za ustrezen slog pisanja ter za sistematičen in strukturiran pristop, ki temelji na avtentičnosti, srčnosti, kreativnosti, inovativnosti in prodajno naravnani komunikaciji.

 

Nova spoznanja o vašem poslu 

Dober tekstopisec pred pisanjem naredi »domačo nalogo«, vas v pogovoru in na osnovi vaših obstoječih materialov spozna ter začuti vaše poslanstvo, predanost, vse vaše prednosti in koristnost za kupca.

S posnetkom stanja naročniki marsikdaj dobijo nove uvide v svoje poslovanje. Dober tekstopisec analizira, kaj in kako komunicira konkurenca, preverja uspešne primere dobrih praks tudi iz tujine in potem za vas pripravi izvirno komunikacijo.

 

Z očmi kupca in marketinškega strokovnjaka

Dober tekstopisec se zna postaviti v vlogo bralca, potencialnega oziroma dejanskega kupca in približa izdelek ali storitev na način, ki je bralcu najbližji in se lahko z njim z lahkoto poistoveti.

 

Marketing in prodaja z roko v roki 

Dober tekstopisec razmišlja celostno in na ta način nemalokrat pripelje tudi do novih idej za prodajo.

 

Nujnost neprekinjene in dolgoročne komunikacije 

Tako kot s prijatelji ne izgubite stika in komunicirate vedno znova in znova, to popolnoma naravno vodilo velja tudi za komunikacijo z vašimi potencialnimi kupci. Ad hoc in samo občasno komuniciranje ne vzpostavlja odnosov, ki so ključni za zaupanje in sodelovanje, ki naravno vodi v prodajo.

 

So res vsi samo na spletu? 

Zna svetovati kje je najbolje nagovoriti vašo potencialno stranko. Niso vsi mediji za vse in ni za vse samo en medij. Omogoči, da niste povsod za vsako ceno, da ne sledite slepo drugim.

 

Je res to dobro, učinkovito tudi v mojem primeru? 

Dober tekstopisec včasih postavlja pod vprašaj preizkušene, varne metode, ki sicer omogočajo pričakovane donose, a po drugi strani oranje ledine in postavljanje novih pravil komuniciranja bogato nagradi z večjo pozornostjo, všečnostjo in nakupnimi namerami.

 

Dober tekstopisec se ne omejuje s številom znakov ali besed, ker zasleduje celostnost in bogato sporočilnost besedila.

To se včasih lahko doseže z minimalnim številom besed. Če Vam je všeč slog pisanja, ne eksperimentirajte. Škoda vašega časa in vnašanja nemira v vaš ritem in ton komunikacije, ki lahko z različnimi slogi zmede vaše kupce … 

 

Naložba v dobrega tekstopisca je naložba v plemenitenje vašega posla in osrečevanje ljudi. Karkoli že počnemo, smo v poslu z in za ljudi s ciljem, da se vpletemo v življenja ljudi in delamo z njimi in zanje. 

Tudi zato naročniki največkrat prerastejo v več kot naročnike – prirastejo k srcu in dober tekstopisec jih ima vedno v kotičku svojih misli in proaktivno predlaga…


Bi se radi slišali: »Nisem vedel, kaj si želim, dokler mi nisi ti tega predlagala!«

 

 

Nataša Okorn 

https://www.linkedin.com/in/natasaokorn

 

Jan 16, 2023Nataša Okorn
Razširite vsebino:
16 januarja, 2023 Marketingcopywriting, tekstopisec
Nataša Okorn

Okorn ima več kot 25 let izkušenj iz marketinga, ki ga najraje opiše kot mar- keting : mar za ljudi. Imela je srečo, da je že bila na Luni – v oglaševalski agenciji Luna in da je dolga leta skrbela za promocijo najboljšega piva in brezalkoholnih pijač v Sloveniji.

Verjame v moč marketinga, razmišljanje in ideje izven okvirjev ter v besede, ki naredijo razliko. Sistematično goji kreativnost in inovativnost in najraje ustvarja za zahtevne naročnike, ki jim je blizu filozofija biti vsak dan boljši in presegati pričakovanja kupcev.

Njen moto je: ideje nas poganjajo, dejanja nas plemenitijo in za dobre rezultate se je pripravljena postaviti tudi na glavo😊

Povezava do (so) ustvarjanja učinkovitih presežkov https://www.linkedin.com/in/natasaokorn/

Nedovoljeno oglaševanjeInformativa in Moja prva zaposlitev
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Zanimivo 
turisticni-boni
Turistični boni 2021
kadrovska-funkcija
Digitalizacija kadrovske funkcije
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
online dogodek komuniciranje
Prepričljiva komunikacija: on-line delavnica – 3. 9. 2021!
prodajni-nasveti
Izr. prof. dr. Andrej Kovačič: prodajni nasveti
Podpora poslovanju z Microsoft Excel
Kako se pogajamo za višjo plačo? 4 nasveti | Dr. Silvia Vianello
 Zanimivo 
Podjetništvo | Kdaj je primerno zagnati novo podjetje?
Visual Merchandising
Visual Merchandising
Podjetniški center Pegasus
Konferenca IT BOOST za podjetne 2016
tekstopisec
Zakaj je dobro najeti dobrega tekstopisca, copywriterja?
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
podjetja
Hitro rastoča podjetja
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT