• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Zakaj je dobro najeti dobrega tekstopisca, copywriterja?

Zakaj je dobro najeti dobrega tekstopisca, copywriterja?

tekstopisec
Čas branja: 3 min      

Vrednost vašemu delu predstavlja to, kar ljudje povedo o vas, vašem izdelku in storitvi, ko vas ni v zraven.

Ker veste, da imate dober izdelek ali storitev, bi bilo greh, da se ne bi predstavili na način, ki potencialnim kupcem ustvari popolno sliko in izpostavi vašo edinstveno dodano vrednost ali po domače pokaže, kako lahko reši njihovo težavo.

Ste mogoče kdaj zaznali trenutek, ko se vam je zdelo, da niste našli najboljših besed za opis vašega odličnega izdelka ali storitve?

In ob tem pomislili, kako dobro bi bilo imeti nekoga, ki bi to hitro, a strokovno opravil namesto vas?

Da bi dobili pomočnika, ki bi se s srčnim veseljem poglobil v vašo dejavnost in poiskal najboljše besede in izvirne ideje za vaše komunikacijske rešitve. Od predstavitvenih besedil (za spletne strani, brošure, letake …) do oglaševanja (besedila za tiskani, radijski, TV-oglas, zunanja oglaševalska mesta …) in odnosov z javnostjo (obvestilo za javnost, PR-članek, intervju, govor …).

In vse to, medtem ko vi delate to, v čemer ste najboljši in vas za komunikacijo več ne skrbi.

 

Zveni sanjsko?

Lahko je tako, lahko pa seveda izberete strategijo »vse znamo sami« in za to zadolžite prvega sodelavca, ki ga srečate in mu naložite še to. Če Vas mika ta strategija predlagam vzporedni test – zadolžite sodelavca in najdite strokovnega pisca besedil. Verjamem, da bo razlika očitna.

Vsak je namreč strokovnjak na svojem področju. 

 

Učinkovita komunikacija izboljšuje vaš posel in osrečuje vaše kupce.

Dober tekstopisec bo vaše poslanstvo opisal na način, da bodo ljudje prebrali, še preden se bodo odločili, da bodo odločali in vas pristno spoznali, še preden vas bodo spoznali tudi osebno.

Proaktivno bo mislil na vas in vas zalagal z vedno novimi in izvirnimi idejami glede priložnosti komuniciranja, povezovanja z drugimi in iskanja novih prodajnih priložnosti.

Sedem razlogov, zakaj je pametno najeti dobrega tekstopisca:

 

Besedila, ki vzpostavijo dolgoročen odnos 

Tekstopisec poskrbi za ustrezen slog pisanja ter za sistematičen in strukturiran pristop, ki temelji na avtentičnosti, srčnosti, kreativnosti, inovativnosti in prodajno naravnani komunikaciji.

 

Nova spoznanja o vašem poslu 

Dober tekstopisec pred pisanjem naredi »domačo nalogo«, vas v pogovoru in na osnovi vaših obstoječih materialov spozna ter začuti vaše poslanstvo, predanost, vse vaše prednosti in koristnost za kupca.

S posnetkom stanja naročniki marsikdaj dobijo nove uvide v svoje poslovanje. Dober tekstopisec analizira, kaj in kako komunicira konkurenca, preverja uspešne primere dobrih praks tudi iz tujine in potem za vas pripravi izvirno komunikacijo.

 

Z očmi kupca in marketinškega strokovnjaka

Dober tekstopisec se zna postaviti v vlogo bralca, potencialnega oziroma dejanskega kupca in približa izdelek ali storitev na način, ki je bralcu najbližji in se lahko z njim z lahkoto poistoveti.

 

Marketing in prodaja z roko v roki 

Dober tekstopisec razmišlja celostno in na ta način nemalokrat pripelje tudi do novih idej za prodajo.

 

Nujnost neprekinjene in dolgoročne komunikacije 

Tako kot s prijatelji ne izgubite stika in komunicirate vedno znova in znova, to popolnoma naravno vodilo velja tudi za komunikacijo z vašimi potencialnimi kupci. Ad hoc in samo občasno komuniciranje ne vzpostavlja odnosov, ki so ključni za zaupanje in sodelovanje, ki naravno vodi v prodajo.

 

So res vsi samo na spletu? 

Zna svetovati kje je najbolje nagovoriti vašo potencialno stranko. Niso vsi mediji za vse in ni za vse samo en medij. Omogoči, da niste povsod za vsako ceno, da ne sledite slepo drugim.

 

Je res to dobro, učinkovito tudi v mojem primeru? 

Dober tekstopisec včasih postavlja pod vprašaj preizkušene, varne metode, ki sicer omogočajo pričakovane donose, a po drugi strani oranje ledine in postavljanje novih pravil komuniciranja bogato nagradi z večjo pozornostjo, všečnostjo in nakupnimi namerami.

 

Dober tekstopisec se ne omejuje s številom znakov ali besed, ker zasleduje celostnost in bogato sporočilnost besedila.

To se včasih lahko doseže z minimalnim številom besed. Če Vam je všeč slog pisanja, ne eksperimentirajte. Škoda vašega časa in vnašanja nemira v vaš ritem in ton komunikacije, ki lahko z različnimi slogi zmede vaše kupce … 

 

Naložba v dobrega tekstopisca je naložba v plemenitenje vašega posla in osrečevanje ljudi. Karkoli že počnemo, smo v poslu z in za ljudi s ciljem, da se vpletemo v življenja ljudi in delamo z njimi in zanje. 

Tudi zato naročniki največkrat prerastejo v več kot naročnike – prirastejo k srcu in dober tekstopisec jih ima vedno v kotičku svojih misli in proaktivno predlaga…


Bi se radi slišali: »Nisem vedel, kaj si želim, dokler mi nisi ti tega predlagala!«

 

 

Nataša Okorn 

https://www.linkedin.com/in/natasaokorn

 

Jan 16, 2023Nataša Okorn
Razširite vsebino:
16 januarja, 2023 Marketingcopywriting, tekstopisec
Nataša Okorn

Okorn ima več kot 25 let izkušenj iz marketinga, ki ga najraje opiše kot mar- keting : mar za ljudi. Imela je srečo, da je že bila na Luni – v oglaševalski agenciji Luna in da je dolga leta skrbela za promocijo najboljšega piva in brezalkoholnih pijač v Sloveniji.

Verjame v moč marketinga, razmišljanje in ideje izven okvirjev ter v besede, ki naredijo razliko. Sistematično goji kreativnost in inovativnost in najraje ustvarja za zahtevne naročnike, ki jim je blizu filozofija biti vsak dan boljši in presegati pričakovanja kupcev.

Njen moto je: ideje nas poganjajo, dejanja nas plemenitijo in za dobre rezultate se je pripravljena postaviti tudi na glavo😊

Povezava do (so) ustvarjanja učinkovitih presežkov https://www.linkedin.com/in/natasaokorn/

Nedovoljeno oglaševanjeInformativa in Moja prva zaposlitev
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (96)
  • Izobraževanje (151)
  • Javni razpisi (50)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (22)
  • Praktični nasveti (114)
  • Prodaja (63)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (161)
 Zanimivo 
Saša Gnezda – K vragu s cono udobja!
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Kratek pitch in primer izvedbe
Pravila oblikovanja poslovnih modelov (2. del) | Andro Goblon
nasveti
Nasveti prof. dr. Kovačiča
Nepovratna-sredstva-za-ribistvo
Nepovratna sredstva za ribištvo
Startup napake | 4/5 | LAUNCH
 Zanimivo 
SME Instrument – bistveni nasveti za vašo prijavo | Kristina Kočet Hudrap
uspesnost
Prof. dr. Silvia Vianello: Kako merimo uspešnost?
možganska-nevihta
Več glav, več idej!
turisticni-boni-2021
Bodo turistični boni 2021 porabljeni?
Dr. Serhat Tatlı | 7 osnov o kreativnosti, inovativnosti in spremembah, ki bi jih morali vsi poznati
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podjetja
Hitro rastoča podjetja
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (96)
  • Izobraževanje (151)
  • Javni razpisi (50)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (22)
  • Praktični nasveti (114)
  • Prodaja (63)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (161)
 Javni razpisi 
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
 Ustanovitev podjetja 
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podjetja
Hitro rastoča podjetja
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si