Vrednost vašemu delu predstavlja to, kar ljudje povedo o vas, vašem izdelku in storitvi, ko vas ni v zraven.
Ker veste, da imate dober izdelek ali storitev, bi bilo greh, da se ne bi predstavili na način, ki potencialnim kupcem ustvari popolno sliko in izpostavi vašo edinstveno dodano vrednost ali po domače pokaže, kako lahko reši njihovo težavo.
Ste mogoče kdaj zaznali trenutek, ko se vam je zdelo, da niste našli najboljših besed za opis vašega odličnega izdelka ali storitve?
In ob tem pomislili, kako dobro bi bilo imeti nekoga, ki bi to hitro, a strokovno opravil namesto vas?
Da bi dobili pomočnika, ki bi se s srčnim veseljem poglobil v vašo dejavnost in poiskal najboljše besede in izvirne ideje za vaše komunikacijske rešitve. Od predstavitvenih besedil (za spletne strani, brošure, letake …) do oglaševanja (besedila za tiskani, radijski, TV-oglas, zunanja oglaševalska mesta …) in odnosov z javnostjo (obvestilo za javnost, PR-članek, intervju, govor …).
In vse to, medtem ko vi delate to, v čemer ste najboljši in vas za komunikacijo več ne skrbi.
Zveni sanjsko?
Lahko je tako, lahko pa seveda izberete strategijo »vse znamo sami« in za to zadolžite prvega sodelavca, ki ga srečate in mu naložite še to. Če Vas mika ta strategija predlagam vzporedni test – zadolžite sodelavca in najdite strokovnega pisca besedil. Verjamem, da bo razlika očitna.
Vsak je namreč strokovnjak na svojem področju.
Učinkovita komunikacija izboljšuje vaš posel in osrečuje vaše kupce.
Dober tekstopisec bo vaše poslanstvo opisal na način, da bodo ljudje prebrali, še preden se bodo odločili, da bodo odločali in vas pristno spoznali, še preden vas bodo spoznali tudi osebno.
Proaktivno bo mislil na vas in vas zalagal z vedno novimi in izvirnimi idejami glede priložnosti komuniciranja, povezovanja z drugimi in iskanja novih prodajnih priložnosti.
Sedem razlogov, zakaj je pametno najeti dobrega tekstopisca:
Besedila, ki vzpostavijo dolgoročen odnos
Tekstopisec poskrbi za ustrezen slog pisanja ter za sistematičen in strukturiran pristop, ki temelji na avtentičnosti, srčnosti, kreativnosti, inovativnosti in prodajno naravnani komunikaciji.
Nova spoznanja o vašem poslu
Dober tekstopisec pred pisanjem naredi »domačo nalogo«, vas v pogovoru in na osnovi vaših obstoječih materialov spozna ter začuti vaše poslanstvo, predanost, vse vaše prednosti in koristnost za kupca.
S posnetkom stanja naročniki marsikdaj dobijo nove uvide v svoje poslovanje. Dober tekstopisec analizira, kaj in kako komunicira konkurenca, preverja uspešne primere dobrih praks tudi iz tujine in potem za vas pripravi izvirno komunikacijo.
Z očmi kupca in marketinškega strokovnjaka
Dober tekstopisec se zna postaviti v vlogo bralca, potencialnega oziroma dejanskega kupca in približa izdelek ali storitev na način, ki je bralcu najbližji in se lahko z njim z lahkoto poistoveti.
Marketing in prodaja z roko v roki
Dober tekstopisec razmišlja celostno in na ta način nemalokrat pripelje tudi do novih idej za prodajo.
Nujnost neprekinjene in dolgoročne komunikacije
Tako kot s prijatelji ne izgubite stika in komunicirate vedno znova in znova, to popolnoma naravno vodilo velja tudi za komunikacijo z vašimi potencialnimi kupci. Ad hoc in samo občasno komuniciranje ne vzpostavlja odnosov, ki so ključni za zaupanje in sodelovanje, ki naravno vodi v prodajo.
So res vsi samo na spletu?
Zna svetovati kje je najbolje nagovoriti vašo potencialno stranko. Niso vsi mediji za vse in ni za vse samo en medij. Omogoči, da niste povsod za vsako ceno, da ne sledite slepo drugim.
Je res to dobro, učinkovito tudi v mojem primeru?
Dober tekstopisec včasih postavlja pod vprašaj preizkušene, varne metode, ki sicer omogočajo pričakovane donose, a po drugi strani oranje ledine in postavljanje novih pravil komuniciranja bogato nagradi z večjo pozornostjo, všečnostjo in nakupnimi namerami.
Dober tekstopisec se ne omejuje s številom znakov ali besed, ker zasleduje celostnost in bogato sporočilnost besedila.
To se včasih lahko doseže z minimalnim številom besed. Če Vam je všeč slog pisanja, ne eksperimentirajte. Škoda vašega časa in vnašanja nemira v vaš ritem in ton komunikacije, ki lahko z različnimi slogi zmede vaše kupce …
Naložba v dobrega tekstopisca je naložba v plemenitenje vašega posla in osrečevanje ljudi. Karkoli že počnemo, smo v poslu z in za ljudi s ciljem, da se vpletemo v življenja ljudi in delamo z njimi in zanje.
Tudi zato naročniki največkrat prerastejo v več kot naročnike – prirastejo k srcu in dober tekstopisec jih ima vedno v kotičku svojih misli in proaktivno predlaga…
Bi se radi slišali: »Nisem vedel, kaj si želim, dokler mi nisi ti tega predlagala!«
Nataša Okorn
https://www.linkedin.com/in/natasaokorn