• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Tavajmo v temi. Zato ker je tako vedno bilo. | Ste ponaredek ali original?

Tavajmo v temi. Zato ker je tako vedno bilo. | Ste ponaredek ali original?. Robert Andolšek.

Čas branja: 4 min      

Vsi smo za spremembe! Vse dokler jih ni potrebno spraviti v življenje.

 

Spremeniti navade je nekaj najtežjega v življenju. Spremembe prvega stika, kontakta ali predstavitve veliko pove o nas. Predvsem to ali smo pripravljeni ali pa smo čisti ‘sloni v trgovini s porcelanom’, preneseno v veščine medsebojnega komuniciranja.

 

Glavna nasprotnika predstavitvenih sprememb se nahajata ‘med našimi ušesi’. Prvi je ‘spoštovani gospod Ego‘ in drugi je ‘mlinček, ki neprestano melje’ in mu pravimo, pretirano razmišljanje (ang. overthinking).

 

Povsem nelogično je začeti pogovor s stavki, ki odgovarjajo na vprašanje ZAKAJ delamo to kar delamo? Preprosto zato, ker s svojo neverbalno komunikacijo in premalo samozavesti, mislimo, da moramo najprej povedati nekaj o sebi in o svojih dosežkih – nekako bi dejali, doseči je potrebno UVAUUU efekt, ki bi se moral zgoditi pri sprejemniku naših informacij.

 

Tako bo naš sogovornik videl kako ‘velik frajer’ sem in bo kar kupil, prevzel moje ideje, etc. Lahko se smejite vendar več kot 80 % vas naredi tako. Takrat, ko srečam nekoga s takšnim pristopom v letu 2017, se mi zasmili. Ne razume, da če ga ne poznam iz medijev, interneta ali pa nisem pogooglal kdo pride k meni na sestanek, je enako navaden človek kot sem jaz. S tem, ko poudarja svoje »titule«, pa nevedoč želi doseči moje razumevanje, da je on ‘velika zvezda’ in jaz sem ‘navaden nihče’.

 

Malo jih poznam, ki si to v resnici želijo doseči na poslovnem sestanku. So pa nekateri šovinisti, ki skrbno vzgajajo ta sicer neproduktiven, pa vendar pomemben način spoznanj.

 

Lukov evangelij pravi: ‘Oče, odpusti jim! saj ne vedo, kaj delajo.’

  • (Ne namigujem na spodbujanje vere, ampak ima smisel v kontekstu.)

 

Na primer: Napisal sem knjigo Razgajena prodaja, ker želim, da vsak Slovenec najde sebe v svoji življenjski (poslovni) zgodbi ter zasluži vsaj toliko, da bo dostojno živel. Pomembno je dejstvo, da doseže dostojno življenje, kajti v tem delu se življenjski krog sklene. Pomeni, da bo lahko pri kolegu (soprebivalcu planeta zemlja) porabil zasluženi denar za storitev ali produkt, ki jih le-ta nudi. (Ste razumeli ZAKAJ? želimo pomagati mnogim ljudem uspeti)

 

 

KAKO to naredim je naslednje pomembno dejstvo, ki ga želi sogovornik spoznati.

Spomnite se, kako je pri zdravniku. Vas obračajo in zbadajo po mili volji ali pa vam povedo, gospod sedaj bomo naredili ultrazvok, s sondo in gelom se bom neboleče pomikal po tem delu telesa, ipd.

Torej v primeru zapisane knjige, gre za dejstvo, da sem s pomočjo praktično preizkušenih primerov, napak in uspehov, strnil orodja v obliko, ki so primerna za širšo publiko. Najučinkovitejši način je preizkusiti metode v svoji praksi, ter ozko specializirano dodati način dela, zato da dosežete svoj zastavljeni cilj. (Ste razumeli KAKO? dobro prakso prenesemo v življenje)

 

Naj vas spomnim, da je zastavljeni cilj tisto, ZAKAJ nekaj počnete. Zakaj, mora biti učinek in posledica vašega dela.

 

Na vprašanje KAJ počnemo, pa pride tisti del, ki bi ga večina imela na vrhu svoje gore razmišljanja. Torej zato, da bi zaslužil za svoje preživetje. Zaslužek je posledica zadovoljstva naših naročnikov, kupcev, ljudi in ne razlog Zakaj nekaj počnemo.

Izobražujemo in coachamo po Razgaljena prodaja sistemu, kajti vsaka tema v knjigi vsebuje primer ali zgodbo v kateri se poglobimo v spoznanja, ki so primerna za rešitev določenega kompleksnega izziva ali težave. S pomočjo nalog na koncu vsakega poglavja, dosežemo premik v razmišljanju, pristopu in metodi dela, ki deležniku lahko nemudoma pomagajo k boljšemu uspehu. (Ste razumeli KAJ? izobraževanje, coaching in mentoriranje)

 

Ključno spoznanje pri implementaciji sprememb je ugotoviti in pojasniti Zakaj nekaj počnemo. Potem gre vse lažje in tudi prepričati ostale soudeležence, ne samo kupce, v mislih imam sodelavce, je neprimerno enostavnejše.

 

Nekateri ljudje so prepričani, da nas podjetnike vleče samo zaslužek in tukaj se močno motijo.

 

 

Tistega, ki je imel edini cilj na svoji poti visok zaslužek, danes ni več. No ali pa ga kmalu ne bo več. Običajno podobni podjetniki nimajo svoje ideje, temveč jo ukradejo ali skopirajo od nekoga drugega. Redkim uspe nato nadgraditi idejo ter kontinuirano preživeti. Takšne primere imenujemo generiki. Pri slednjih ni nujno, da so metode dela in know-how skopirani.

 

Tisti, ki pa se je lotil nečesa zaradi zaslužka, mu je/bo na pol poti zmanjkalo vizije in razvoja ideje za v bodoče. Logično, saj ideja ni bila njegova in zato poslovno ‘ugasnejo’.

 

Prepričan sem, da ste skozi zapisane besede že pričeli z odgovarjanjem na vprašanja svojega življenja. Pazite, da se ne ujamete v pretiranem razmišljanju.

Spoznanja morajo biti jasna in gladka.

Robert Andolšek

Jul 18, 2017Robert Andolšek
Razširite vsebino:
18 julija, 2017 Praktični nasvetiizobraževanje, nasveti, navade, psihologija
Robert Andolšek

Robert Andolšek je preizkušen coach, ki že več kot dve desetletji pomaga domačim in tujim MSP  pri prodaji in vodenju. Njegove metode in pristop temeljijo na preizkušenih rešitvah. Fokusira se na B2B prodajo, celostno prodajo, notranjo in zunanjo komunikacijo. Robertov osebni moto je: »Zdravi preteklost, živi sedanjost in sanjaj prihodnost.«

TELEFON: 040 474 502
SPLETNA STRAN: http://robertandolsek.com

LINKEDIN: https://www.linkedin.com/in/robertandolsek/

Pred kratkim je na podlagi izkušenj izdal knjigo: Razgaljena prodaja. 
Naročite jo lahko na:

https://www.galarna.si/izdelek/20085/razgaljena-prodaja

http://www.emka.si/razgaljena-prodaja

https://www.mimovrste.com/prosti-cas/webhiddenbrand-robert-andolsek-razgaljena-prodaja

Letni dopust in regres 2017TELEFONSKA PRODAJA – KLJUČNE STVARI ZA USPEH | Aleksandra Popivoda
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Zanimivo 
Kratek pitch in primer izvedbe
podjetnik
Kakšen tip podjetnika ste?
online dogodek komuniciranje
Prepričljiva komunikacija: on-line delavnica – 3. 9. 2021!
Nelojalna konkurenca
Mikrocop
Z rešitvijo InDoc EDGE Arhivska knjiga do lažjega upravljanja s fizičnim gradivom
Kreativnost prodajnikov
kreativne-spletne-delavnice
Kreativne spletne delavnice
 Zanimivo 
Saša Einsiedler: “Kam investirate svoj čas?”
Pravila oblikovanja poslovnih modelov (3. del) | primer – platforma Facebook
Trg nepremičnin v 2023 - 1
Trg nepremičnin v 2023 – 1
javni-razpisi
Javni razpisi v aprilu 2020
Blockchain revolucija – kaj je in kaj prinaša? | Dr. Peter Merc
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetja
Hitro rastoča podjetja
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si