• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Statistika družbenih medijev

Statistika družbenih medijev

Statistika družbenih medijev
Čas branja: 2 min      

Po tujih, zlasti ameriških virih (npr. Hootsuite, GlobalWebIndex, Statista, We Are Social, Influencer Marketing Hub, itd.) smo zbrali nekaj statističnih podatkov, ki osvetljujejo uporabo družbenih medijev, nanaša pa se predvsem na obdelane izsledke iz l. 2020.

Ti so vsaj zanimivi, če ne šokantni, in seveda ni nujno, da je v majhni Sloveniji položaj bistveno drugačen.

4 milijarde

Polovica človeštva uporablja družbene medije, kar pomeni 4 milijarde, medtem, ko je uporabnikov interneta za eno EU več. Skoraj vsi uporabniki imajo dostop do družbenih medijev in skoraj vsi jih uporabljajo vsaj enkrat mesečno.

8 računov

Statistika osebnih računov na družbenih medijih kaže, da ima povprečen uporabnik interneta kar osem računov, torej jih je globalno preko 8 milijard. K sreči niso vsi ali celo večina ne, aktivni, saj bi sicer sistem »zagorel«.

Vsaj 1/6 dneva

Povprečen uporabnik na družbenih omrežjih preživi skoraj 2,5 ure dnevno, ker pa povprečnega uporabnika ni, se moramo zavedati, da najstniki in mladina v tem močno prednjačijo. V zadnjem desetletju se je čas, prebit na družbenih omrežjih, povprečno podvojil.

Celo zaposleni pri pravnih osebah v dveh tretjinah primerov uporabljajo družbene medije za komunikacijo s sodelavci, sicer pa kot orodje komuniciranja na delovnem mestu še vedno močno prevladuje elektronska pošta. Domnevamo, da zaradi zaupnosti in sledljivosti.
Trženje družbenih medijev je s pandemijo naraslo za okroglo tretjino in je na tem nivoju tudi ostalo.

 

Facebook

FB je še vedno vodilna družbena platforma, saj ima približno 2,7 milijarde aktivnih uporabnikov, oglasni doseg pa znaša 2,14 milijarde uporabnikov.

Povprečna stopnja angažiranosti za Facebooka po panogah je 0,09 %.

Uspeh socialne kampanje se pogosto meri s stopnjo angažiranosti vaših objav. Videoposnetki na FB imajo povprečno stopnjo angažiranosti 6,15 %, in seveda zadržijo uporabnike na platformi dlje časa. Zanimivo je, da so kvadratni posnetki 35% bolj uspešni od ležečih.

52 % odraslih v ZDA prejema novice na Facebooku, v primerjavi s samo 14 % na Instagramu in 1 % na TikToku. Rezultat za blagovne znamke je, da je Facebook verjetno najboljše mesto za objavo vaših sporočil za javnost in utrditev blagovnih znamk.

Povprečen uporabnik za dostop do FB v 80% uporablja mobilnik.

V drugem članku pa več o marketinški plati.

 

Uredništvo Podjetnik.net

Jan 23, 2023Podjetnik.net
Razširite vsebino:
23 januarja, 2023 Veliko o vsemdružbeni mediji, statistika
Podjetnik.net

POVEŽIMO SE!

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/podjetnik/

Facebook: Podjetnik.net

Youtube: http://www.youtube.com/c/Podjetniknet

Twitter: Podjetnik.net on Twitter

Vrhunski sodelavciTrg nepremičnin v 2023 - 1
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (180)
 Zanimivo 
javni-razpisi
Javni razpisi maj ’21/2
sreca
Sreča in dobro počutje na zemljevidu sveta
Odvetniške-skrivnosti
Odvetniške skrivnosti – intervju
Digitalizacija – Prihodnost poslovanja
Pomen odločanja za voditeljstvo | Vodenje | Kaja Kosec – MAS, MA
Zdravnikovo mnenje na daljavo | Intervju
Pravila oblikovanja poslovnih modelov (1. del) | Andro Goblon
 Zanimivo 
Metafora
Metafora (v inovativnem komuniciranju)
Furs in siva ekonomija
Furs in siva ekonomija
Sreča in mednarodni dan sreče
Sreča in mednarodni dan sreče
TELEFONSKA PRODAJA – KLJUČNE STVARI ZA USPEH | Aleksandra Popivoda
Pravila oblikovanja poslovnih modelov (3. del) | primer – platforma Facebook
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (180)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si