• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Statistika družbenih medijev

Statistika družbenih medijev

Statistika družbenih medijev
Čas branja: 2 min      

Po tujih, zlasti ameriških virih (npr. Hootsuite, GlobalWebIndex, Statista, We Are Social, Influencer Marketing Hub, itd.) smo zbrali nekaj statističnih podatkov, ki osvetljujejo uporabo družbenih medijev, nanaša pa se predvsem na obdelane izsledke iz l. 2020.

Ti so vsaj zanimivi, če ne šokantni, in seveda ni nujno, da je v majhni Sloveniji položaj bistveno drugačen.

4 milijarde

Polovica človeštva uporablja družbene medije, kar pomeni 4 milijarde, medtem, ko je uporabnikov interneta za eno EU več. Skoraj vsi uporabniki imajo dostop do družbenih medijev in skoraj vsi jih uporabljajo vsaj enkrat mesečno.

8 računov

Statistika osebnih računov na družbenih medijih kaže, da ima povprečen uporabnik interneta kar osem računov, torej jih je globalno preko 8 milijard. K sreči niso vsi ali celo večina ne, aktivni, saj bi sicer sistem »zagorel«.

Vsaj 1/6 dneva

Povprečen uporabnik na družbenih omrežjih preživi skoraj 2,5 ure dnevno, ker pa povprečnega uporabnika ni, se moramo zavedati, da najstniki in mladina v tem močno prednjačijo. V zadnjem desetletju se je čas, prebit na družbenih omrežjih, povprečno podvojil.

Celo zaposleni pri pravnih osebah v dveh tretjinah primerov uporabljajo družbene medije za komunikacijo s sodelavci, sicer pa kot orodje komuniciranja na delovnem mestu še vedno močno prevladuje elektronska pošta. Domnevamo, da zaradi zaupnosti in sledljivosti.
Trženje družbenih medijev je s pandemijo naraslo za okroglo tretjino in je na tem nivoju tudi ostalo.

 

Facebook

FB je še vedno vodilna družbena platforma, saj ima približno 2,7 milijarde aktivnih uporabnikov, oglasni doseg pa znaša 2,14 milijarde uporabnikov.

Povprečna stopnja angažiranosti za Facebooka po panogah je 0,09 %.

Uspeh socialne kampanje se pogosto meri s stopnjo angažiranosti vaših objav. Videoposnetki na FB imajo povprečno stopnjo angažiranosti 6,15 %, in seveda zadržijo uporabnike na platformi dlje časa. Zanimivo je, da so kvadratni posnetki 35% bolj uspešni od ležečih.

52 % odraslih v ZDA prejema novice na Facebooku, v primerjavi s samo 14 % na Instagramu in 1 % na TikToku. Rezultat za blagovne znamke je, da je Facebook verjetno najboljše mesto za objavo vaših sporočil za javnost in utrditev blagovnih znamk.

Povprečen uporabnik za dostop do FB v 80% uporablja mobilnik.

V drugem članku pa več o marketinški plati.

 

Uredništvo Podjetnik.net

Jan 23, 2023Podjetnik.net
Razširite vsebino:
23 januarja, 2023 Veliko o vsemdružbeni mediji, statistika
Podjetnik.net

POVEŽIMO SE!

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/podjetnik/

Facebook: Podjetnik.net

Youtube: http://www.youtube.com/c/Podjetniknet

Twitter: Podjetnik.net on Twitter

Vrhunski sodelavciTrg nepremičnin v 2023 - 1
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Zanimivo 
KORPORATIVNA VARNOST | dr. Denis Čaleta | intervju
javni-razpisi
Aktualni javni razpisi v marcu
BMW 530dX in Hidria – test in tehnologija | Primož Lemež
startup start-up zagonska podjetja
Startup: zakaj propadejo zagonska podjetja?
MLAJŠI UPOKOJENCI – NOVI PODJETNIKI?
Konkurenčna prepoved in konkurenčna klavzula
Nevro–prodaja je prodaja z orodji NLP | Gaber Marolt
 Zanimivo 
Vito Komac – Zgodbe med poslovnim pogovorom
Furs in siva ekonomija
Furs in siva ekonomija
Odpoved pogodbe o zaposlitvi
Poslovanje s Srbijo | prednosti, priložnosti in izzivi
Konferenca IT BOOST za podjetne 2016
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podjetja
Hitro rastoča podjetja
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT