Po tujih, zlasti ameriških virih (npr. Hootsuite, GlobalWebIndex, Statista, We Are Social, Influencer Marketing Hub, itd.) smo zbrali nekaj statističnih podatkov, ki osvetljujejo uporabo družbenih medijev, nanaša pa se predvsem na obdelane izsledke iz l. 2020.
Ti so vsaj zanimivi, če ne šokantni, in seveda ni nujno, da je v majhni Sloveniji položaj bistveno drugačen.
4 milijarde
Polovica človeštva uporablja družbene medije, kar pomeni 4 milijarde, medtem, ko je uporabnikov interneta za eno EU več. Skoraj vsi uporabniki imajo dostop do družbenih medijev in skoraj vsi jih uporabljajo vsaj enkrat mesečno.
8 računov
Statistika osebnih računov na družbenih medijih kaže, da ima povprečen uporabnik interneta kar osem računov, torej jih je globalno preko 8 milijard. K sreči niso vsi ali celo večina ne, aktivni, saj bi sicer sistem »zagorel«.
Vsaj 1/6 dneva
Povprečen uporabnik na družbenih omrežjih preživi skoraj 2,5 ure dnevno, ker pa povprečnega uporabnika ni, se moramo zavedati, da najstniki in mladina v tem močno prednjačijo. V zadnjem desetletju se je čas, prebit na družbenih omrežjih, povprečno podvojil.
Celo zaposleni pri pravnih osebah v dveh tretjinah primerov uporabljajo družbene medije za komunikacijo s sodelavci, sicer pa kot orodje komuniciranja na delovnem mestu še vedno močno prevladuje elektronska pošta. Domnevamo, da zaradi zaupnosti in sledljivosti.
Trženje družbenih medijev je s pandemijo naraslo za okroglo tretjino in je na tem nivoju tudi ostalo.
FB je še vedno vodilna družbena platforma, saj ima približno 2,7 milijarde aktivnih uporabnikov, oglasni doseg pa znaša 2,14 milijarde uporabnikov.
Povprečna stopnja angažiranosti za Facebooka po panogah je 0,09 %.
Uspeh socialne kampanje se pogosto meri s stopnjo angažiranosti vaših objav. Videoposnetki na FB imajo povprečno stopnjo angažiranosti 6,15 %, in seveda zadržijo uporabnike na platformi dlje časa. Zanimivo je, da so kvadratni posnetki 35% bolj uspešni od ležečih.
52 % odraslih v ZDA prejema novice na Facebooku, v primerjavi s samo 14 % na Instagramu in 1 % na TikToku. Rezultat za blagovne znamke je, da je Facebook verjetno najboljše mesto za objavo vaših sporočil za javnost in utrditev blagovnih znamk.
Povprečen uporabnik za dostop do FB v 80% uporablja mobilnik.
V drugem članku pa več o marketinški plati.
Uredništvo Podjetnik.net