Mlade starše je malodane strah trenutka, ko njihov malček zajoka s tistim načinom, ki zahteva hrano. Morda dojenje, morda nekaj požirkov sveže pripravljenega mleka v steklenički. Če je tako, gre nekako takole: zbudiš se, vstaneš, greš v kuhinjo, pripraviš stekleničko in toplo mleko, preveriš, ali je prave temperature, nazaj k otročku, vzameš ga v naročje, ponudiš stekleničko (in vmes od utrujenosti ne zaspiš!)…, ampak dete je medtem morda od tihega vekanja dvignilo nivo joka za nekaj deset decibelov. Grozno stresno, mar ne? Zjutraj pa veselo na pol mačkasti na delo in po opravkih.
Rok Colarič in Lenart Grkman sta problem pred nekaj leti obrnila v priložnost in našla osnovno rešitev. Z njo sta se podala na startupovsko podjetniško pot ob pomoči ABC pospeševalnika.
Inovativna mlečna steklenička omogoča pripravo svežega, toplega, adaptiranega mleka v manj kot desetih sekundah.
Ekipa sodelavcev ima že 14 članov, ki še naprej razvijajo produkt. Generacija 1.0 bo menda na voljo potrošnikom zgodaj jeseni.
Vodjem je uspel dober met in k sodelovanju so pritegnili britanskega distributerja tehnoloških naprav, podjetje Exertis. Še več, uspelo jim je pridobiti tudi znanega investitorja! Znani Andy Baynes se je kalil v nekaterih najbolj znanih visokotehnoloških globalnih podjetjih.
O investitorjih pravi Rok Colarič:
»Investitorjev je v našem podjetju več in vsi so enako pomembni za razvoj našega produkta. Vseskozi v podjetje snubimo tako imenovane ‘pametne investitorje’, ki poleg denarja investirajo tudi znanje in povezave. Andy Baynes je investitor, ki je v podjetje vstopil kot svetovalec s področja ‘business development’. Njegov namen in cilj je vzpostaviti globalno distribucijo in prepoznavnost blagovne znamke Sleepy Bottle, hkrati pa v podjetje privabiti še večje investitorje.«
Tudi s pomočjo Andyja Baynesa je Sleepy Bottle doživela še en prezentacijski uspeh. PR agencija Little Red Rooster iz Londona jih je predstavila na svojem poletnem promocijskem showu ob boku produktov nekaterih svetovnoznanih znamk.
Vodstvo našega startupa je bilo na moč zadovoljno z odzivom, saj so jih obiskali in o Sleepy Bottle poročali tudi številni pomembni medijski predstavniki.
O vstopu na trg razmišlja Rok Colarič takole:
» Za licenciranje je morda še prezgodaj, čeprav se nam je že ponudila ena najbolj prepoznavnih ameriških znamk. Prodajamo preko spleta, do konca leta bomo s pomočjo Exertisa na Amazonu, kasneje pa v specializiranih trgovinah.«
Mladim staršem po svetu se torej že kmalu obeta dragocenih (vsaj) nekaj minut počitka več!