• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Prodajno komuniciranje

Prodajno komuniciranje. Novi nasveti - izr. prof. dr. Andrej Kovačič.

Prodajno-komuniciranje
Čas branja: 2 min      

Poudarki in vokalna dinamika

Poudarki so zelo pomembni, saj v kombinaciji s spreminjanjem hitrosti omogočijo govorcu, da vsebini doda skoraj polovico vpliva. Brez poudarkov je govor monoton in brez emocij. Poudarki se lahko uporabljajo vsepovsod. 

 

V neformalnem vplivanju priporočamo večje emocionalne poudarke povezane s sidranjem občinstva.

V bolj formalnih nastopih je priporočljivo poudarke uporabljati bolj v obliki premora med besedami in počasno spremembo glasnosti in barve glasu.

 

Primer: Ne želim, da začnete »obvladovati te tehnike« preden ne spoznate, kako vam lahko »koristijo« pri »vašem uspehu« v življenju.

 

3 hitre vaje za vokalno dinamiko pred govorom

  • Simulacija zehanja (omogoči večjo širino in odprtost ust in ustne votline).
  • Simulacija rahlega kašljanja (omogoči povečevanje hitrosti in pretočnosti zraka).
  •  Momljanje z vibracijo zaprtih ustnic visokega zvoka do nizkega in obratno (izboljšuje glasovni razpon in polnost glasu)

 

Tehnika: izjava – vprašanje – nasmešek

Trojček plasiramo v hitrem zaporedju, pri čemer je izjava navadno emocionalno polna (provokativna). Vprašanje je navadno preusmeritev ter aktivacija in nasmešek za zmanjševanje napetosti. Pomembno je, da v izjavi ne ponujamo preveč podatkov. Izjave so predvsem:

  • nekaj nevsakdanjega ali zanimivega – primer: (opazimo nekaj, kar izstopa): „Kako dober obesek! Kakšnega bi pa naročila zame?“ Na koncu dodamo nasmešek.
  • napredni jezikovni vzorci (“Vem, da si predstavljate kupiti vrhunski izdelek. Katero lastnost si pa od GSM najbolj želite?“)
  • nekaj, kar je očitno napačno (Ko se v dvigalu nihče ne pogovarja, narediš: „Šššššššš. V dvigalu se ne smemo pogovarjati. V katero nadstropje greš?“) 

 

Izjava je namenjena vodenju, ne hvaljenju in vedno dodamo vsaj prikriti nasmešek.

 

izr. prof. dr. Andrej Kovačič

www.pro-act.net; www.andrejkovacic.com/slo

Poglejte si še druge prispevke istega avtorja:

https://podjetnik.aktualno.si/predokvirjanje-neumno-sprasevanje-in-aktivno-zavedanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/tehnika-drazenja-in-tipi-vprasanj/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijski-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijske-skrivnosti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/izr-prof-dr-andrej-kovacic-prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/action-model-doc-dr-andrej-kovacic/

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti-premor-zgodbe-povezovanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/trije-nasveti-za-komuniciranje-v-prodaji/

https://podjetnik.aktualno.si/hipnoza-lepljive-oci-in-vlecenje-samoglasnikov/ 

https://podjetnik.aktualno.si/sidranje-in-emocije/ 

 

Feb 7, 2022Andrej Kovačič
Razširite vsebino:
7 februarja, 2022 Komuniciranje, Prodajakomuniciranje, prodaja
Andrej Kovačič

Doc. dr. Andrej Kovačič ima univerzitetno diplomo iz ekonomije, magistraturo (MBS) in doktorat iz sociologije.

Delal je mednarodno kot vodja prodaje, direktor ali CEO za tri mednarodna podjetja (RE Invest, Salesianer Miettex in AXA Insurance) v Nemčiji, Sloveniji in Angliji. V okviru lastnega podjetja za raziskave in svetovanje CEOS d.o.o. je analiziral več kot 150 raziskav, preko svetovanja in coachinga podpiral več kot 30 slovenskih in mednarodnih podjetij in individualno v več kot 100 osebnih coachingih/terapijah. Leta 2013 je sprejel mesto na Fakulteti za medije.

Je avtor večih akademskih in neakademskih člankov in sedaj kot trener letno naredi več kot 300 ur treningov na treh fakultetah in višji šoli. Vključen je v več neprofitnih dejavnostih znotraj ŠENT-a in drugih neprofitnih društev. Finančno podpira akademsko revijo IIASS. Je aktiven coach in terapevt in podpira večje število klientov, da dosežejo svoj potencial (če potrebujete pomoč se lahko s tem obrazcem prijavite kot posameznik za neplačljivo storitev).

Zadnji dve desetletji dr. Andrej Kovačič deluje kot svetovalec mednarodnim podjetjem in mnogim voditeljem in pri tem konstantno izboljšuje osebne sposobnosti, da bi pomagal zaposlenim in posameznikom ustvariti boljše odnose, boljše rezultate in večji prispevek k boljšemu jutri. Na svoji poti se je učil od najboljših in tehnike dodatno izpolnjeval ter s tem postavil temelje PRO-Aktivnih Komunikacijskih tehnik (PRO-ACT).

Razpisa za čisto vodoNebesa!
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (152)
 Zanimivo 
bozicnica
Božičnica 2022
kreativnost
O kreativnosti
druzbena-omrezja
Uspešni na družbenih omrežjih?
vtis
VTIS – nič več zdomci, pač pa pomembni sokreatorji nacionalnega odpiranja in kroženja znanja
Ugrabitev blagovne znamke
Voytech Pasztorik – “Sharing is the new black”
socialno podjetništvo
Socialno podjetništvo – čemu in kako bi se ga lotili? | Dr. Tine Nagy
 Zanimivo 
Kaj je informacija? Ali jih pravilno tolmačite? | Ljiljana Pavković
javno nastopanje
Javno nastopanje – ključne osnove za dober nastop | Luka Markus Štajer
Interno komuniciranje trži vizijo zaposlenim | KIK konferenca – 22. 4. 2021
akrobati
AKROBATI
regres
Regres 2021
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetja
Hitro rastoča podjetja
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (152)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si