• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Prodajni tehniki

Prodajni tehniki. Izr. prof.dr. Andrej Kovačič.

Prodajni tehniki
Čas branja: 3 min      

 

V tokratnem prispevku izkušenega praktika in profesorja Andreja Kovačiča si bomo pogledati dve manj znani ali manj  definirani tehniki v prodaji.

Morda ju že uporabljate, pa ne veste, da se tako imenujeta, vsekakor upamo, da boste izvedeli nekaj novega in uporabnega za vaše delo. 

 

Tehnika nejasnosti

Razločnost nam omogoča, da je sporočilo jasno. Kljub navedenemu je na trenutke nerazločno, nejasno sporočilo lahko indukcija transa.

Razločnost je povezana s številom občinstva in ozvočenjem. Večje, kot je občinstvo, večji poudarek je na jasnosti komunikacije in zmanjševanju šumov.

 

Nejasnost izražanja sporočila je lahko vezana na določen segment govora z namenom indukcije transa, vendar je priporočljivo pri tem upoštevati, da ima govorec jasno zasidrana stanja in cilje, ki jih želi s tem doseči, nejasnost pa je pri tem kratka in vključena med jasno izraženim sporočilom.

Življenje je spremenljiva skrivnost, ki jo želiš začutiti, ne pa razumeti. Pri tem ti je lahko v največjo pomoč humor, posebno glede sebe. Polno življenje je, ko v okolico vneseš svojo

duhovno raziskovanje (meditacijo).

 

Tehnika predpostavk s primeri v prodaji

Osnovna ideja predpostavk je, da predpostavimo, da je nekaj resnično, čeprav je to naša sugestija, ki bi jo drugače lahko nekdo zavrnil. To pomeni, da najprej izoblikujemo sugestijo (na primer: „Podpisal boš dogovor,“ in temu dodamo besede, s katerimi predpostavljamo na primer „medtem“. Potem ko boš podpisal dogovor, ti na kosilu razložim še vse malenkosti o vlaganju v sklade. V navedenem primeru smo torej predpostavljali, da bo podpisal dogovor. Za večjo moč predpostavk navadno uporabimo tudi kršitev časov in zamenjamo besedo „boš“ s „si“.

 

Za boljše razumevanje lahko predpostavke razvrstimo v naslednje skupine:

  • Časovne predpostavke: Preden, po tem, med tem, pred, ko, začni, končaj, ustavi, nadaljuj, že, komaj, še vedno, sedaj…(“Preden podpiševa dogovor, bi želel kaj spiti…“).

 

  • Predpostavke stanja: Spoznati, opaziti, doseči, spoznati, občutiti, biti pozoren na, spoznati, izpopolniti, vzeti na znanje, vedeti, najdi, ugotoviti, doseči, predpostaviti, razumeti, sestaviti, doživeti, podoživeti, premisliti…(“Ko opaziš in spoznaš celotno možnost aplikacije znanja predpostavk, ki si se jih naučil, boš ugotovil, kako super jih lahko uporabljaš vsepovsod.“)

 

  • Numerične predpostavke: Dodatni, prvi, drugi, začetni,… (“Kot prvo naredi nalogo, kot drugo pa razmisli, kdaj zvečer bi se rad igral šah.“)

 

  • Pridevniki in prislovi: Lahko, nekateri, naravno, preprosto, logično, končno, vsi, pripravljen, miren, večino, veliko, neskončno, že…(“Nekateri lahko naredijo nalogo že do prvega roka.“)

 

  • Komentarji: Hvala bogu, naravno, na srečo, po nedolžnem, z veseljem, nujno, seveda…(“Ni nujno, da narediva dogovor že danes, je pa seveda, hvala bogu, to v najini moči“).

Če je mogoče, uporabimo več predpostavk v enem odstavku ali dialogu: 

“Seveda, ko boš začel razumeti neomejene možnosti, boš zlahka razumel, kako ti lahko dober nasvet zares pomaga doseči tvoje cilje hitreje in bolj učinkovito in kako lahko v resnici začneš vizualizirati uspeh, ki ga boš dosegel. Želiš sesti med tem, ko se navdušuješ nad možnostmi, ki jih še nisi poznal. 

Potem, ko boš prišel do zaključka, da je to, o čemer govorim, natanko to, kar želiš, boš seveda spoznal, da si želiš še več. Ali to ne bi bila velika prednost, od katere bi lahko imel korist in bolj, ko si boš dovolil, da boš to spoznal, kako ti lahko pomagamo, bolj te bo zanimalo katere prednosti vplivanja s predpostavkami lahko še izkoristiš.«

 

izr. prof. dr. Andrej Kovačič

www.pro-act.net; www.andrejkovacic.com/slo

 

Poglejte si še nekatere druge prispevke istega avtorja:

https://podjetnik.aktualno.si/nasveti-prof-dr-kovacica/ 

https://podjetnik.aktualno.si/prodajno-komuniciranje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/predokvirjanje-neumno-sprasevanje-in-aktivno-zavedanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/tehnika-drazenja-in-tipi-vprasanj/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijski-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijske-skrivnosti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/izr-prof-dr-andrej-kovacic-prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/action-model-doc-dr-andrej-kovacic/

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti-premor-zgodbe-povezovanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/trije-nasveti-za-komuniciranje-v-prodaji/

https://podjetnik.aktualno.si/hipnoza-lepljive-oci-in-vlecenje-samoglasnikov/ 

https://podjetnik.aktualno.si/sidranje-in-emocije/ 

 

Apr 7, 2022Andrej Kovačič
Razširite vsebino:
7 aprila, 2022 Prodajaprodaja
Andrej Kovačič

Doc. dr. Andrej Kovačič ima univerzitetno diplomo iz ekonomije, magistraturo (MBS) in doktorat iz sociologije.

Delal je mednarodno kot vodja prodaje, direktor ali CEO za tri mednarodna podjetja (RE Invest, Salesianer Miettex in AXA Insurance) v Nemčiji, Sloveniji in Angliji. V okviru lastnega podjetja za raziskave in svetovanje CEOS d.o.o. je analiziral več kot 150 raziskav, preko svetovanja in coachinga podpiral več kot 30 slovenskih in mednarodnih podjetij in individualno v več kot 100 osebnih coachingih/terapijah. Leta 2013 je sprejel mesto na Fakulteti za medije.

Je avtor večih akademskih in neakademskih člankov in sedaj kot trener letno naredi več kot 300 ur treningov na treh fakultetah in višji šoli. Vključen je v več neprofitnih dejavnostih znotraj ŠENT-a in drugih neprofitnih društev. Finančno podpira akademsko revijo IIASS. Je aktiven coach in terapevt in podpira večje število klientov, da dosežejo svoj potencial (če potrebujete pomoč se lahko s tem obrazcem prijavite kot posameznik za neplačljivo storitev).

Zadnji dve desetletji dr. Andrej Kovačič deluje kot svetovalec mednarodnim podjetjem in mnogim voditeljem in pri tem konstantno izboljšuje osebne sposobnosti, da bi pomagal zaposlenim in posameznikom ustvariti boljše odnose, boljše rezultate in večji prispevek k boljšemu jutri. Na svoji poti se je učil od najboljših in tehnike dodatno izpolnjeval ter s tem postavil temelje PRO-Aktivnih Komunikacijskih tehnik (PRO-ACT).

Dr. ALEKSANDER ŠINIGOJ - Brezplačna 4-dnevna delavnica Coaching DiplomaStarejši delavec, njegove pravice in zaščita
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (153)
 Zanimivo 
Dražba – za koga in za kaj?
knjige
Kako prodajati knjige knjigarnam?
Startup Branding | Prof. dr. Mitja Ruzzier | intervju
Visual Merchandising
Visual Merchandising
Saša Einsiedler | Podjetniški cilji!
Poslovne skrivnosti | NDA, razpisi in ukrepi Evropske komisije
Media monitoring in učinkovitost komunikacije | Brigita Žvikart
 Zanimivo 
Učinkovitejša izraba časa – nasveti Suzi Asfour
natecaj
Nagradni natečaj za naj-inovatorke 2022
Povečajmo prodajo s Facebook oglaševanjem | Žiga Kuhar
delo-na-crno
Delo na črno
Telesna komunikacija – enostavni signali
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (153)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si