• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Prodajni tehniki

Prodajni tehniki. Izr. prof.dr. Andrej Kovačič.

Prodajni tehniki
Čas branja: 3 min      

 

V tokratnem prispevku izkušenega praktika in profesorja Andreja Kovačiča si bomo pogledati dve manj znani ali manj  definirani tehniki v prodaji.

Morda ju že uporabljate, pa ne veste, da se tako imenujeta, vsekakor upamo, da boste izvedeli nekaj novega in uporabnega za vaše delo. 

 

Tehnika nejasnosti

Razločnost nam omogoča, da je sporočilo jasno. Kljub navedenemu je na trenutke nerazločno, nejasno sporočilo lahko indukcija transa.

Razločnost je povezana s številom občinstva in ozvočenjem. Večje, kot je občinstvo, večji poudarek je na jasnosti komunikacije in zmanjševanju šumov.

 

Nejasnost izražanja sporočila je lahko vezana na določen segment govora z namenom indukcije transa, vendar je priporočljivo pri tem upoštevati, da ima govorec jasno zasidrana stanja in cilje, ki jih želi s tem doseči, nejasnost pa je pri tem kratka in vključena med jasno izraženim sporočilom.

Življenje je spremenljiva skrivnost, ki jo želiš začutiti, ne pa razumeti. Pri tem ti je lahko v največjo pomoč humor, posebno glede sebe. Polno življenje je, ko v okolico vneseš svojo

duhovno raziskovanje (meditacijo).

 

Tehnika predpostavk s primeri v prodaji

Osnovna ideja predpostavk je, da predpostavimo, da je nekaj resnično, čeprav je to naša sugestija, ki bi jo drugače lahko nekdo zavrnil. To pomeni, da najprej izoblikujemo sugestijo (na primer: „Podpisal boš dogovor,“ in temu dodamo besede, s katerimi predpostavljamo na primer „medtem“. Potem ko boš podpisal dogovor, ti na kosilu razložim še vse malenkosti o vlaganju v sklade. V navedenem primeru smo torej predpostavljali, da bo podpisal dogovor. Za večjo moč predpostavk navadno uporabimo tudi kršitev časov in zamenjamo besedo „boš“ s „si“.

 

Za boljše razumevanje lahko predpostavke razvrstimo v naslednje skupine:

  • Časovne predpostavke: Preden, po tem, med tem, pred, ko, začni, končaj, ustavi, nadaljuj, že, komaj, še vedno, sedaj…(“Preden podpiševa dogovor, bi želel kaj spiti…“).

 

  • Predpostavke stanja: Spoznati, opaziti, doseči, spoznati, občutiti, biti pozoren na, spoznati, izpopolniti, vzeti na znanje, vedeti, najdi, ugotoviti, doseči, predpostaviti, razumeti, sestaviti, doživeti, podoživeti, premisliti…(“Ko opaziš in spoznaš celotno možnost aplikacije znanja predpostavk, ki si se jih naučil, boš ugotovil, kako super jih lahko uporabljaš vsepovsod.“)

 

  • Numerične predpostavke: Dodatni, prvi, drugi, začetni,… (“Kot prvo naredi nalogo, kot drugo pa razmisli, kdaj zvečer bi se rad igral šah.“)

 

  • Pridevniki in prislovi: Lahko, nekateri, naravno, preprosto, logično, končno, vsi, pripravljen, miren, večino, veliko, neskončno, že…(“Nekateri lahko naredijo nalogo že do prvega roka.“)

 

  • Komentarji: Hvala bogu, naravno, na srečo, po nedolžnem, z veseljem, nujno, seveda…(“Ni nujno, da narediva dogovor že danes, je pa seveda, hvala bogu, to v najini moči“).

Če je mogoče, uporabimo več predpostavk v enem odstavku ali dialogu: 

“Seveda, ko boš začel razumeti neomejene možnosti, boš zlahka razumel, kako ti lahko dober nasvet zares pomaga doseči tvoje cilje hitreje in bolj učinkovito in kako lahko v resnici začneš vizualizirati uspeh, ki ga boš dosegel. Želiš sesti med tem, ko se navdušuješ nad možnostmi, ki jih še nisi poznal. 

Potem, ko boš prišel do zaključka, da je to, o čemer govorim, natanko to, kar želiš, boš seveda spoznal, da si želiš še več. Ali to ne bi bila velika prednost, od katere bi lahko imel korist in bolj, ko si boš dovolil, da boš to spoznal, kako ti lahko pomagamo, bolj te bo zanimalo katere prednosti vplivanja s predpostavkami lahko še izkoristiš.«

 

izr. prof. dr. Andrej Kovačič

www.pro-act.net; www.andrejkovacic.com/slo

 

Poglejte si še nekatere druge prispevke istega avtorja:

https://podjetnik.aktualno.si/nasveti-prof-dr-kovacica/ 

https://podjetnik.aktualno.si/prodajno-komuniciranje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/predokvirjanje-neumno-sprasevanje-in-aktivno-zavedanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/tehnika-drazenja-in-tipi-vprasanj/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijski-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijske-skrivnosti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/izr-prof-dr-andrej-kovacic-prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/action-model-doc-dr-andrej-kovacic/

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti-premor-zgodbe-povezovanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/trije-nasveti-za-komuniciranje-v-prodaji/

https://podjetnik.aktualno.si/hipnoza-lepljive-oci-in-vlecenje-samoglasnikov/ 

https://podjetnik.aktualno.si/sidranje-in-emocije/ 

 

Apr 7, 2022Andrej Kovačič
Razširite vsebino:
7 aprila, 2022 Prodajaprodaja
Andrej Kovačič

Doc. dr. Andrej Kovačič ima univerzitetno diplomo iz ekonomije, magistraturo (MBS) in doktorat iz sociologije.

Delal je mednarodno kot vodja prodaje, direktor ali CEO za tri mednarodna podjetja (RE Invest, Salesianer Miettex in AXA Insurance) v Nemčiji, Sloveniji in Angliji. V okviru lastnega podjetja za raziskave in svetovanje CEOS d.o.o. je analiziral več kot 150 raziskav, preko svetovanja in coachinga podpiral več kot 30 slovenskih in mednarodnih podjetij in individualno v več kot 100 osebnih coachingih/terapijah. Leta 2013 je sprejel mesto na Fakulteti za medije.

Je avtor večih akademskih in neakademskih člankov in sedaj kot trener letno naredi več kot 300 ur treningov na treh fakultetah in višji šoli. Vključen je v več neprofitnih dejavnostih znotraj ŠENT-a in drugih neprofitnih društev. Finančno podpira akademsko revijo IIASS. Je aktiven coach in terapevt in podpira večje število klientov, da dosežejo svoj potencial (če potrebujete pomoč se lahko s tem obrazcem prijavite kot posameznik za neplačljivo storitev).

Zadnji dve desetletji dr. Andrej Kovačič deluje kot svetovalec mednarodnim podjetjem in mnogim voditeljem in pri tem konstantno izboljšuje osebne sposobnosti, da bi pomagal zaposlenim in posameznikom ustvariti boljše odnose, boljše rezultate in večji prispevek k boljšemu jutri. Na svoji poti se je učil od najboljših in tehnike dodatno izpolnjeval ter s tem postavil temelje PRO-Aktivnih Komunikacijskih tehnik (PRO-ACT).

Dr. ALEKSANDER ŠINIGOJ - Brezplačna 4-dnevna delavnica Coaching DiplomaStarejši delavec, njegove pravice in zaščita
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Zanimivo 
Vrhunski vodja ali dober vodja | Ljiljana Pavković
ženske
Kje ženske zaslužijo več kot moški
subvencioniranje skrajšanega delovnega časa
Subvencioniranje skrajšanega delovnega časa
Davčne blagajne in njihove posebnosti
Podjetna Primorska in FestINNO 2016
Psihološki testi, DIY orodja in filozofija kemičnih nadomestkov hrane (2/2) | Radovan Kragelj
Kdaj vse lahko uporabimo kanvas poslovnih modelov? | Andro Goblon
 Zanimivo 
Kako premostiti vrzel med poslovno strategijo in njeno izvedbo | mag. Matija Vojsk
potni-stroski
Službena pot – povračilo stroškov
Tatjana Brumat | Se nam splača biti normiranec?
O postopku prodaje podjetij – 1. del
Nam res preti izumrtje civilizacije?
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Javni razpisi 
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
Spodbude za raziskovalno razvojne projekte NOO
javni-razpisi
Leto 2022 bo z vidika javnih razpisov zelo bogato
javni-razpis
Razpisa za čisto vodo
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT