• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » VRHUNSKA PRODAJNA PREZENTACIJA | Mateja Markič

VRHUNSKA PRODAJNA PREZENTACIJA | Mateja Markič. Kako doseči 'uau' efekt? .

Čas branja: 4 min      

Na spletnih straneh dobite ogromno nasvetov, predlogov in načinov, kako pripraviti učinkovito prodajno prezentacijo.

Tudi sama sem jih pregledala, prebrala in nekaj zanimivih nasvetov uporabila… To pa še ne pomeni, da bom znala narediti prezentacijo, zaradi katere bo moj potencialni kupec padel v trans in rekel: »Ja…točno to hočem, to potrebujem!«

Najrajši pišem iz osebnih izkušenj, teorijo lahko dobite v knjigah, revijah, spletnih straneh… Izbrana sem bila v ožji krog kandidatov za novo delovno mesto. Trije izbrani kandidati smo morali, med ostalimi nalogami, pripraviti tudi učinkovito prodajno prezentacijo podjetja, v katerega bi radi stopili. Morda je bila to najbolj zahtevna naloga.

Saj vemo, da moramo za učinkovito prodajno predstavitev svoj izdelek, proizvod, storitev poznati v »nulo« in še malo več. Natančno moramo tudi vedeti in poznati, zakaj je naš produkt boljši od konkurence, kje je naša dodana vrednost, zakaj smo za kupca ravno mi najbolj logična odločitev. In seveda, v svoj izdelek, storitev moramo biti malodane zaljubljeni do ušes. Tukaj ne bom pisala o tehničnih zakonitostih prodajnih predstavitev (pisava, barve, animacije…), ampak kako postaviti vsebino predstavitve,  s katero bomo prepričali kupca, da smo zanj najboljša opcija in da imamo »must have« produkt oziroma storitev.

 

1 – Postavimo se v kožo kupca, kateremu je prodajna predstavitev namenjena. Lahko je to končni kupec, lahko je to bodoči poslovni partner. Imejmo ga pred očmi, dihajmo z njim, raziščimo njegove navade, način razmišljanja in temu sledimo med celotno prezentacijo.

2 – Definirajmo njegov problem, se vanj vživimo, predstavimo mu ga z (po možnosti) resnično zgodbo in mu ponudimo optimalno in logično rešitev…naš izdelek oziroma storitev. To naj bo uvod in nato začnite s prezentacijo, ki naj ima tudi udaren naslov. Ne dolgovezite!

3 – Na začetku prezentacije v treh korakih predstavimo, kako uresničujemo želje naših kupcev oz. kako delamo svoj posel. Npr.:

 

Posluh

S 100 % posluhom sprejmemo vaše potrebe in želje ter rešimo vaše težave ali  probleme.

 

Predlog rešitve

Pripravimo vam  predlog rešitve prav po vaši meri, željah, potrebah.

 

Se dogovorimo, sežemo v roko in opravimo delo

Naši in vaši strokovnjaki skupaj definirajo potrebe in določijo potrebne detajle. Pripravimo ponudbo, ki najbolj ustreza vašim željam in zahtevam ter dokončno uskladimo naročilo. Naročilo izvedemo v dogovorjenem roku,, natančno in kakovostno.

4 – Argumentirano predstavimo, zakaj smo prav mi najboljši partner, dobavitelj, izvajalec (in ne konkurenca, ki jo neposredno ne omenjamo).

Npr.:

  • Na trgu smo že več kot dve desetletji.
  • Naši izdelki so najvišje kakovosti, saj na manj ne pristajamo! želimo biti nesporno vodilni v očeh naših strank.
  • Naše produkte redno testirajo v neodvisnih raziskovalnih laboratorijih, kar je pogoj za varnost, kvaliteto in garancijo z dolgo življenjsko dobo.
  • Usmerjeni smo v razvoj kvalitete, estetskih rešitev in spremljanje tržnih trendov.
  • Smo strokovni pri prodaji, dostavi, montaži, skrbi za recikliranje ali ponovno rabo porabljenih ali izrabljenih produktov.

In najpomembnejše – svoj izdelek ali storitev predstavimo s tremi osnovnimi elementi:

  • lastnosti (tehnične)
  • prednosti, in
  • koristi, ki jih prinašajo kupcu.

Bodimo jasni, natančni, enostavni in pregledni. Mi smo tisti, ki najbolj vemo, kako bodo naši produkti pomagali našemu kupcu.

Lastnosti združimo glede na prednosti in koristi. Torej različne tehnične lastnosti imajo lahko enake prednosti in koristi za našega kupca.

Naredimo pregledne tabele in jih vnesimo v prezentacijo. Podkrepimo jih tudi z nazornimi slikami, skicami ali fotografijami.

5 – Naša predstavitev mora imeti vrhunec ali UAU efekt. To je lahko resnična zgodba, doživetje neke vaše stranke, lahko je prilagojena pravljica (sama sem npr. uporabila in priredila pravljico o treh prašičkih in volku), lahko pripravimo kakšno enostavno in učinkovito maketo…ne komplicirajmo in vzemimo nekaj iz resničnega življenja. Najbolj enostavno je tudi najbolj učinkovito! To si bo zapomnil prav vsakdo…morda za vedno.

6 – Ob zaključku naj kupec postavi tudi svoja vprašanja. Imejmo pa pripravljena tudi naša vprašanja zanj. Zaključite lahko z vprašanjem Kdaj lahko podpišemo pogodbo? ali Kdaj lahko začnemo z delom?

7 – In preden začnemo s predstavitvijo našemu kupcu – vaditi, vaditi, vaditi prezentacijo!

Seveda je še precej elementov na katere moramo paziti pri prezentacijah. Od tega, da ne sme biti predolga, da ne sme biti preveč animacij, da ne smemo brati iz slajdov, da upoštevamo CGP našega podjetja, …no, vse to bomo menda hitro osvojili. Zame osebno pa je najbolj važno, da se zasidram v male možgane bodočega kupca, da razmišlja o meni (mislim na produkt), da se z nasmehom na obrazu spomni UAU efekta, da mi zaupa in da ga s svojo strastjo in ljubeznijo do produkta prepričam in… da me pokliče za naročilo.

 

Mateja Markič
 

Apr 23, 2017Mateja Markič
Razširite vsebino:
23 aprila, 2017 Prodajaprodaja, prodajna prezentacija
Mateja Markič

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mateja-markic

Mateja Markič je asistentka direktorja podjetja TIP-TOP okna in vrata. Pred tem je bila vodja Prodaje in trženja pri JGZ Brdo;  s svojo ekipo je uspešno izpeljala predsedovanje Slovenije EU, pripravila in uresničevala strategijo trženja Kongresnega centra Brdo in gradu Strmol; sodelovala pri izpeljavi številnih poslovnih in osebnih dogodkov, tudi najvišje protokolarne ravni (npr. obisk predsednika ZDA Georga Busha ml., obisk Generalnega sekretarja OZN Ban Ki Moona, obisk njenega veličanstva kraljice Elizabethe II. ter mnoge druge). Je tudi so-avtorica knjige Dogodek od A-Ž.

 

Nakupne navade Baby Boomers – povojne generacijeINTELEKTUALNA LASTNINA - zanemarjena vrednost | Tina Osojnik
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Zanimivo 
podjetja
Hitro rastoča podjetja
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
Portret---Milena-Pervanje
Portret – Milena Pervanje
povracila-stroskov
Povračila različnih stroškov
otrok
Kako vzgojiti zmagovalnega otroka s podjetniško miselnostjo
Visual Merchandising
Visual Merchandising
ACTION model | Doc. dr. Andrej Kovačič
 Zanimivo 
Ste iz pravega testa za poslovnega voditelja? | Kaja Kosec
Poslovanje s Srbijo | prednosti, priložnosti in izzivi
Poslovni asistent – vloga in pomen v organizaciji | Suzi Asfour
“Urban Planty” – novi Kickstarter projekt
Dopolnilne-dejavnosti-v-turizmu
Dopolnilne dejavnosti v turizmu
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podjetja
Hitro rastoča podjetja
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetja
Hitro rastoča podjetja
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si