Pritožbe turistov

by | 22 05, 2025 | Veliko o vsem

Čas branja: 3 min      

Pritožbe v kateremkoli poslu je potrebno vedno jemati resno, čeprav s trohico rezerve.

 

Znan rek slavnega Danca, Hansa Moellerja je: Pritožba je darilo je več kot resničen. Saj stranka, kupec, klient, naročnik ali kakorkoli ga že imenujemo, s tem, ko se pritoži, hkrati izjavlja tudi, da mu je mar za vas, za vaš posel in vašo uspešnost. Z analizo in upoštevanjem pritožb lahko izboljšamo svoje poslovanje. In naj ponovimo – stranka, ki se pritožuje in zadovoljivo rešimo njeno pritožbo, postane še bolj lojalna stranka.

TO, V NADALJEVANJU, SO DEJANSKE PRITOŽBE, KI JIH JE PREJELA AGENCIJA “THOMAS COOK VACATIONS” OD NEZADOVOLJNIH STRANK (vsaj tako trdi vir, ki je to objavil).

 

Turizem

 

1. “Ne bi smeli dovoliti sončenja zgoraj brez na plaži. To je bilo zelo moteče za mojega moža, ki se je želel le sprostiti.”

2. “Na počitnicah v Goi v Indiji sem bila zgrožena, ko sem ugotovila, da skoraj vsaka restavracija streže kari. Ne maram začinjene hrane.”

3. “Na počitnicah smo bili v Španiji in imeli smo težave s taksisti, saj so bili vsi Španci.”

4. “Rezervirali smo izlet v vodni park, vendar nam nihče ni povedal, da moramo prinesti svoje kopalke in brisače. Predvidevali smo, da bo to vključeno v ceno.”

5. “Plaža je bila preveč peščena. Ko smo se vrnili v sobo, smo morali vse očistiti.”

6. “Ugotovili smo, da pesek ni bil takšen kot pesek v brošuri. Vaša brošura prikazuje pesek kot bel, vendar je bil bolj rumen.”

7. “Lokalni trgovci v Puerto Vallartatu so leni, ker se popoldne zapirajo. Pogosto sem moral kupiti stvari med siesto – to bi morali prepovedati.”

8. “Nihče nam ni povedal, da bodo v vodi ribe. Otroci so se bali.”

9. “Čeprav je v brošuri pisalo, da je popolnoma opremljena kuhinja, v predalih ni bilo rezalnika za jajca.”

10. “Mislim, da bi moralo biti v brošuri pojasnjeno, da lokalna trgovina ne prodaja pravih piškotov, kot so kreme ali ingverjevi oreščki.”

11. “Ceste so bile neravne in grbinaste, zato med vožnjo z avtobusom do letovišča nismo mogli brati lokalnega vodnika. Zaradi tega se nismo zavedali mnogih stvari, ki bi naše počitnice naredile bolj zabavne.”

 

Turizem

 

12. “Za let domov iz Jamajke v Anglijo smo potrebovali devet ur. Američani so za pot domov potrebovali le tri ure. To se zdi nepošteno.”

13. “Primerjal sem velikost naše enosobne suite s trisobno suito naših prijateljev in naša je bila bistveno manjša.”

14. “V brošuri je pisalo: ‘V letovišču ni frizerjev.’ Smo frizerji pripravniki in mislimo, da so vedeli in so nas pustili dlje čakati na storitev.”

15. “Ko smo bili v Španiji, je bilo tam preveč Špancev. Receptorka je govorila špansko, hrana je bila španska. Nihče nam ni povedal, da bo toliko tujcev.”

16. “Morali smo se postaviti v vrsto zunaj, da smo ujeli ladjo, in ni bilo klimatske naprave.”

17. “Vaša dolžnost kot organizatorja potovanj je, da nas pred potovanjem obvestite o hrupnih ali neubogljivih gostih.”

18. “Pičil me je komar. Brošura komarjev ni omenjala.”

19. “Z zaročenko sva ob rezervaciji zahtevala dve enojni postelji, a so naju namesto tega namestili v sobo z zakonsko posteljo. Zdaj vas krivimo in želimo, da vam povrnemo stroške zanositve. Če bi naju namestili v sobo, ki sva jo rezervirala, se to ne bi zgodilo.”

Ja, takle mamo! Pardon, majo Angleži!

O pritožbah je na portalu Podjetnik.net nekaj zanimivih prispevkov, ki jih je vredno prebrati.

Podjetnik.net

Avtor prispevka:

Preberite še:

Javni razpisi za podjetja

Preberite še: