• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Preveč govorimo – strategija “W.A.I.T.” | Dr. Serhat Tatlı (TUR) | Komuniciranje

Preveč govorimo – strategija “W.A.I.T.” | Dr. Serhat Tatlı (TUR) | Komuniciranje

Čas branja: 2 min      

Komuniciranje je včasih problematično, ker skoraj vsi zelo radi (preveč) govorimo… zakaj je temu tako?

Glavni razlog ponavadi ni aktivnost govorjenja sama po sebi, ampak potreba, da se nas sliši. Zato so celo mnoge introvertirane osebe zainteresirane in motivirane, da govorijo – sicer s čim manj besedami je to možno, vendar vseeno z istim namenom: da se jih sliši.

Govorimo:

  • da bi prodajali
  • da bi tržili
  • da bi se izražali
  • da bi se promovirali
  • da nas vidijo kot…
  • da se zabavamo
  • ko je potrebno
  • in ko ni potrebno.

 

Čisto prijazno povedano – na žalost so bolj redki, ki nam smejo in upajo reči:

 

Bodite že tiho!

 

Ja, prav strastno se oklepamo naše potrebe, da nas slišijo. No, včasih postane naša potreba nočna mora za poslušalce: govorimo več kot dovolj, povemo preveč, kot je potrebno, govorimo dlje in dlje vse dokler ne zmanjka kisika v prostoru … – ironično pa še naprej govorimo o tem, kako je biti sodelavec v teamu.

Kar lahko storimo je, da upoštevamo strategijo, popularno imenovano “W.A.I.T.“, ki je enostavna okrajšava za butasto vprašanje, ki si ga moramo zastaviti v tistem čarobnem trenutku, predenj odpremo usta:

 

W. A. I. T. Strategija – Why Am I Talking? (Zakaj govorim?)

 

Komuniciranje zahteva, da včasih malo počakamo – “WAIT” – predenj začnemo govoriti, ter premislimo ZAKAJ želimo govoriti.

  • Ali res moramo, je to potrebno?
  • Ali naj je žogica samo naša in nikogar drugega?
  • Sočustvovanje z drugimi?
  • Pogovor?
  • Sodelovanje?
  • Diskusija?
  • Team?
  • Spoštovanje?
  • Čustvena inteligenca?… 

 

Ko se naslednjič znajdemo v situaciji, da bi govorili, si raje pritisnimo gumb PAUSE, si čimer damo sami sebi sprejemljiv in razumljiv odgovor ter omogočimo ostalim, da postanejo sogovorniki. Ni potrebno poskušati, da bi odgovorili na vsa vprašanja omizja, morda najtežjega, zagotovo pa sami postavimo najbolj izzivalnega.

 

Večino življenja sem preživel kot govorec, TV voditelj, zadnja leta celo kot slavnostni govornik in je vsaj zame pravzaprav resničen izziv, da v srednjih letih postanem »slavnostni poslušalec«…

 

Kaj menite, boste upoštevali W.A.I.T. metodo?

Feb 1, 2017Serhat Tatlı
Razširite vsebino:
1 februarja, 2017 Komuniciranjekomuniciranje, strategija
Serhat Tatlı

LinkedIn: LINK

Dr. Serhat Tatlı nadaljuje s svojo dolgoletno mednarodno »top executive« in podjetniško kariero v mobilnih telekomunikacijah, uporabniški elektroniki, IT, z digitalnim marketingom in sektorjem obnovljivih virov.

Poleg doktorata iz obvladovanja sprememb je tudi svetovalec, mentor, povezovalec, (univerzitetni) predavatelj in TV & radio-voditelj.

Je tudi prvi Turek, ki je leta 2015 nagovoril izbrano občinstvo na GILD – Global Institute of Leadership Development.

Startup Branding | Prof. dr. Mitja Ruzzier | intervjuPROJEKTNO VODENJE | Zakaj so pomembni standardi in kakšni so? | Tomaž Pavlica
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Zanimivo 
Naj projekti Startup vikenda v Slovenskih Konjicah
Ustvarjalnost
Ustvarjalnost v komuniciranju
digitalna transformacija
Digitalna transformacija – pomen in zakonitosti
LinkedIn – algoritem, kakovost, frekvenca
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
Coaching – modna muha ali skok na naslednjo stopničko? | Tina Grilc
Javni-razpis-za-ribistvo
Javni razpis za ribištvo
 Zanimivo 
Inovacijska-kultura
Inovacijska kultura in psihologija inovativnosti
Znižajte toleranco do stresa! | Dr. Matej Miklavec
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
kako uspeti na spletu
7 razlogov za neuspeh na spletu, ker ste prepametni
upokojenci
Upokojenci smejo več delati
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Javni razpisi 
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
Spodbude za raziskovalno razvojne projekte NOO
javni-razpisi
Leto 2022 bo z vidika javnih razpisov zelo bogato
javni-razpis
Razpisa za čisto vodo
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
 Ustanovitev podjetja 
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT