• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Podrejeno dejavnosti

Podrejeno dejavnosti. Dizajn pisarn .

Delovno mesto
Čas branja: 3 min      

V pomanjkanju strokovnjakov in tudi bolj univerzalnih zaposlenih raznih specialnosti, kaj šele vrhunskih in nadarjenih izbrancev, podjetja zanje medsebojno tekmujejo tudi z dizajnom delovnega mesta.

Zadovoljstvo zaposlenih ni le dovolj visoko plačilo, razumevanje s sodelavci, spoštljiv šef, dovolj prostega časa, lastno parkirišče in podobno. Pomemben del zadovoljstva predstavlja počutje na delovnem mestu ter omogočanje kreativnosti in uspešnosti zaradi tega.

Ne nazadnje, dobro počutje, zadovoljstvo in možnost primerne medsebojne komunikacije zmanjšujejo tesnobo pred prihodom na delo in stres.

Idealno delovno mesto povečuje uspešnost vloženih prizadevanj in naporov zaposlenih, s tem pa tudi uspešnost podjetja.

Idealno delovno mesto zagotavlja dobro fizično počutje, je psihično udobno, zagotavlja optimalno komunikacijo z okolico, hkrati pa ustvarja visoko koncentracijo za delo. 

Pisarniški koncepti so številni, nekaj najpogostejših si bomo pobliže ogledali in morda najdete v njih pravega za spremembe v vašem podjetju.

Organiziranje dela glede na dejavnost


Gre za trend, ki nadgrajuje dosedanji tradicionalni koncept odprtih pisarn in rešuje številne težave, ki so se pri tem pokazale. Koncept odprtih pisarn je nastal kot odgovor na težave starejših  konceptov zasebnih pisarn, v katerem je delal en človek, izjemoma večja skupina.

Koncept odprtih pisarn omogoča ljudje zelo tesno sodelovanje, saj za komunikacijo ni fizičnih ovir.

Žal pa ni ovir niti za medsebojen hrup in motnje sodelavcev, ki zmanjšujejo koncentracijo in uspešnost dela.
Organiziranje delovnega prostora, ki temelji na dejavnostih, daje zaposlenim možnost, da si lahko sami organizirajo in popestrijo svoj delovnik glede na potrebe in zahteve.

Pogovor ena na ena, mir, skupinsko diskusijo, izmenjavo idej, itd., vse to razgibana organiziranost omogoča.

Potreba po spremembo prizorišča, števila sodelujočih, drugi perspektivi pogleda na probleme in podobno je zelo dobrodošlo za zaposlene.

Fiksna delovna mesta, kjer zaposleni preživi cel delovnik sede ali stoje na istem mestu za (skupno) mizo, je utrudljivo.

Kadar imajo možnosti za stoječ pogovor, morda celo ob osvežilni pijači, kadar se lahko umaknejo v kabinet ali kabino na zaseben pogovor, kadar lahko skličejo le nekaj sodelavcev in pretresejo idejo, ali se umaknejo za trenutek v omejeno samoto, vse to izboljšuje delovne pogoje ter zadovoljstvo  in uspešnost dela, hkrati pa zmanjšuje stres. 

Prilagodljiva delovna mesta ponujajo prepotrebno spremembo prizorišča ali svežo perspektivo med delovnikom: tu pride v poštev delo, ki temelji na dejavnostih.

Preživeti ves dan na istem mestu je lahko utrujajoče.

Mize za sedenje in stoje, kabine za zasebnost, skupne mize in sobe za sodelovanje lahko popestrijo delovno mesto in so tonik, ki ga vaši ljudje potrebujejo za izboljšanje razpoloženja.


Modern koncept odprtega pisarniškega prostor ima niz modulov, ki se umestijo po potrebi.

Odprte pisarne lahko glede na dejavnost, deloma še naprej ostanejo.

Delavci si sedijo blizu, brez sten ali pregrad, ki bi jih ločevale. Pogosto si delijo daljše delovne mize, kjer ima vsak delavec svoj individualni prostor in predmete na delovni mizi.

Odprti pisarniški prostori so primerni za zelo sodelovalne v dejavnosti, kjer skupina tesno sodeluje, si izmenjuje informacije in postavlja vprašanja. Taki so prodaja, trženje in kreativne discipline. Slabosti te vrste delovnega modela so hrup, motnje in pomanjkanje zasebnosti. 

Področja zasebnosti

Majhni, zaprti, tudi zvočno izolirani prostori omogočajo zaupne ali zasebne telefonske klice ali diskretna srečanja med dvema zaposlenima. 

Tiha območja

brez motenj so bistvena za koncentracijo in ohranjanje fokusa. To je lahko počivalnik za vogalom ali popolno zvočno izolirana sobica ali več takih skritih sobic za zasebnost in  popolno koncentracijo.

Prostori za srečanja

so lahko namenske sejne sobe za kreativno razmišljanje in izmenjavo idej. Ti prostori so lahko vseh oblikah in velikostih ter oblikovani tako, da ustrezajo potrebam in ciljem zaposlenih. Večji bivalni prostor za udobje ali zlitje obojega za izboljšano sodelovanje in ustvarjalnost.

Lokali

ali interni barčki, jedilnice ali notranje restavracije, vsi lahko dajejo prijetno možnost za izmenjavo in oceno idej ali celo kaj več v sproščenem vzdušju.

Kako bo vaše podjetje organiziralo delovne prostore in koliko ter kakšne namenske prostore bo imelo, je seveda vaša stvar.

Če razmišljate o spremembah, bi bilo najbrž smotrno narediti kvalitetno anonimno anketo o zadovoljstvu zaposlenih ter proučiti ugotovitve in na njihovi podlagi pripraviti ustrezne spremembe.

 



Uredništvo Podjetnik.net

Poglejte si tudi: Koncept pisarne

 

Sep 8, 2023Podjetnik.net
Razširite vsebino:
8 septembra, 2023 Veliko o vsemkoncept, pisarne
Podjetnik.net

POVEŽIMO SE!

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/podjetnik/

Facebook: Podjetnik.net

Youtube: http://www.youtube.com/c/Podjetniknet

Twitter: Podjetnik.net on Twitter

Potreba trgaDom doma, fleksibilno, biofilno
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Zanimivo 
Glava in Srce – kako najti pravo ravnovesje? | Dr. Matej Miklavec
perfekcionizem
Pasti perfekcionizma
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
Konferenca IT BOOST za podjetne 2016
akti
Interni akti podjetja
POSLOVNA STRATEGIJA – REŠEVANJE SPOROV | Katarina Kresal
E-potrošniki: Slovenija in Hrvaška | ‘Ecommerce day 2017’
 Zanimivo 
trgi
Potreba trga
uspesnost
Prof. dr. Silvia Vianello: Kako merimo uspešnost?
kreativec
Kako iz običajnega smrtnika postati kreativec?
LinkedIn – algoritem, kakovost, frekvenca
Davčne-olajšave
Davčne olajšave
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
podjetja
Hitro rastoča podjetja
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si