Čas branja: 2 min Marko Kryžanowski je izjemen poslovnež. Verjetno ga imate tako ali drugače ‘popredalčkanega’. Dejstvo pa vsekakor je, da spada med najboljše lobiste in pogajalce, kar jih premore naša država, še več – tudi v najširšem mednarodnem merilu velja za tozadevno avtoriteto in svoje znanje občasno posreduje tudi daleč na tujem. Ob njegovi zasedenosti in neprestanih […]
Čas branja: 5 min Prvo pravilo je, da nikoli ne pišemo v polja v kanvasu, pač pa ideje zapisujemo na listke, ki jih v kanvas prilepimo; drugo pravilo pa se nanaša na količino informacij na enem listku, ki pravi, da na listkih ne delamo alinej, ne naštevamo, pač pa za vsako idejo, misel, postavko,… uporabimo svoj listek. Ti dve […]
Čas branja: 5 min Donosnost malih in srednjih podjetij je eden izmed kazalcev, o katerih se v teh podjetjih praviloma ne razpravlja veliko, če sploh se. Zdi se, da so lastniki malih in srednjih podjetij veliko bolj osredotočeni na prodajo, in verjemite, tudi prav je tako. Brez uspešne prodaje praviloma tudi ni dobička, saj ima zmanjševanje stroškov […]
Čas branja: 8 min Kot obljubljeno v prejšnjih sestavkih, (preberite še: prvi del | drugi del) sem za vse, ki bi radi pričeli izvajati vsebinski marketing, pa ne vedo, kako, pripravil osem enostavnih korakov, s katerimi lahko začnete z vsebinskim marketingom. 1. Postavite si cilje Vsako stvar praviloma opravimo bolje, kadar si najprej zastavimo cilj. Če ne […]
Čas branja: 8 min Ena najpomembnejših zunanjetrgovinskih partneric Slovenije izven Evropske unije je Srbija. Tako se je Srbija leta 2015 med zunanjetrgovinskimi partnericami Slovenije izven EU znašla na drugem mestu tako pri izvozu, kot pri uvozu blaga. Slovenska podjetja kar dobro poznajo srbski trg, saj obseg blagovne menjave raste na obeh straneh, presežek pa gre v korist Slovenije. […]
Čas branja: 3 min Kot je rekel Jack Welch: “If you compete, than you better have competitive advantage. Or just don’t compete.” Danes največ veljajo »brandi«. Potrošniki najprej zaznajo »brand«,pod katerim vedo kaj dobijo, kakšno kvaliteto produkta oz. storitve, kako družbeno odgovorno je podjetje itd. Strinjam se: tudi investitorji iščejo (potencialne) že izdelane blagovne […]
Čas branja: 4 min Nova evropska Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR – General data Protection Regulation) se začne uporabljati enotno v vseh državah članicah 25. 5. 2018.
Čas branja: 2 min Prelomne novosti pred vrati Evropske unije so tudi v dejavnosti finančnih storitev. Na področju plačevanja, ki postaja vedno bolj on-line in mobilno, se krepko povečujeta število in delež elektronskih transakcij. Tehnološkim novostim in z njimi povezanim poslovnim priložnostim se je v tej dejavnosti pridružila ločnica, uvedba prenovljene direktive o plačilnih storitvah PSD2, s katero […]
Čas branja: 4 min Ljudje potrebujemo motiviranost. Če nas kot podjetnika žene želja in volja po uspehu oziroma realizaciji poslovne ideje, teh ciljev v celoti zaposleni ne delijo z nami.
Čas branja: 4 min Seveda je nezavedna obsedenost zelo priročna tudi za delodajalce, saj zaposleni lahko delajo tudi od doma, na daljavo in …. izven delovnega časa, če je to zares potrebno, ali pa tudi če pretežno ni. Podjetniki velikokrat lovimo čas za rep in marsikaj opravimo preko vikenda, ko običajni Zemljani bolj počivajo. Ampak »nadlegovanje« […]
Čas branja: 4 min Po branju bloga kupci ne bodo takoj kupili Prepričanje, da boste napisali en članek in bodo potem kupci takoj pograbili vaše izdelke, je popolnoma zmotno. Seveda lahko pridobite kupca že z eno samo objavo. Vendar je realnost drugačna. Kupci bodo prebrali deset ali več vaših vsebin v roku nekaj mesecev, […]
Čas branja: 5 min Kako preseči zastoj v pogajanjih o rešitvi spora? Načrtovanje obvladovanja tveganj nastanka stroškov, porabe časa in porušenih poslovnih odnosov, v zvezi z morebitnim nastankom spora, lahko v dobršni meri odvrne ali zmanjša ta tveganja. Ob sklepanju posla se zato ne sme podcenjevati možnosti, da bo zaradi pogodbe ali v zvezi z njo v prihodnosti […]
Čas branja: 5 min Industrija komuniciranja črpa energijo iz sprememb in ostaja izjemno pomembna. PR (odnosi z javnostmi) pa je ujel ravnotežje nekje med svojo tradicionalno vlogo ter novo potjo, ki jo ubira. Njegova rast je vzpodbudna, saj je po podatkih Holmes Reporta zrastel za 7% v zadnjem letu, hkrati pa rast pričakujejo tudi v prihajajočem […]
Čas branja: 5 min Poslovno pot sem začela kot inženirka v razvoju elektrotehničnih izdelkov, vendar so me kmalu zamikali osebni računalniki in priložnosti takrat porajajoče se nove industrijske veje: informatike. S prijatelji smo – polni entuziazma -ustanovili podjetje. Na začetku je bilo uspešno, vendar je po nekaj letih zašlo v težave – na sivem trgu kapitala se […]
Čas branja: 8 min Pri vstopu na kitajski trg je ključno razumevanje proces urbanizacije in rangiranja kitajskih mest, ki ima velik vpliv tudi na vedenje potrošnikov.
Čas branja: 5 min Kaj je vsebinski marketing? Vsebinski marketing je namenjen za ustvarjanje vsebin, ki kupcem dejansko pomagajo. Zato pridobimo njihovo pozornost ter zaupanje in zato bodo kupci pri nas kupili. Poglejmo si še nekoliko bolj formalno definicijo vsebinskega marketinga. Na Content Marketing Institute so ga takole definirali: »Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop osredotočen […]