Če se za vplivanje na druge motivirate zaradi svoje potrebe, ponavadi to zelo negativno vpliva na vaše tehnike vplivanja in posledično na vaš uspeh.
Kdo še pri kakšnem prodajniku ni začutil vsiljivosti in pri osvajanju odpora? Oseba, ki je nečesa potrebna (ljubezni, dotikov, seksa, dela…), bo to izžarevala navzven tako v obliki dejanj kot tudi v obliki tisočih prikritih signalov, npr. govorice telesa in intonacije glasu (kar ljudje vidijo kot tremo). Potrebna oseb, se bo odpravila na lov s strelivom in tehnike agresivno aplicirala na druge. V najboljšem primeru se bo takšna oseba komu zasmilila ali pa bo našla nekoga, nad katerim lahko izvaja svojo moč (na primer na delovnem mestu).
Tako bo kljub morebitnim uspehom (saj je takšen potrebnež dobro motiviran) ulov večinoma možen le v krogu podobnih potrebnežev. Takšen krog ljudi bo večinoma temeljil na skupnih interesih – ne pa na predajanju in ljubezni.
Če zmanjšamo odvisnost naše motivacije od naših potreb in se uspemo motivirati na področjih, kjer trenutno nimamo nobenih potreb (zgolj iz čudovite sposobnosti raziskovanja vašega doživetja tega življenja), se bo lahko iz takšnega vpliva končno rodilo resnično uživanje.
Takrat, ko ne potrebujemo nečesa, a smo kljub temu motivirani, se namreč lahko sprostimo in odpremo sebe za nekaj novega. Ne glede na rezultat bomo vedno veseli, saj bomo uživali na poti.
Zavedajmo, da so vse potrebe nastale v našem otroštvu, ko smo bili potrebni ljubezni in odvisni od drugih. Ravno zaradi teh odvisnosti so nas lahko ostali (starši, učitelji…) manipulirali. Ko pa odrastemo, se lahko teh otroških potreb osvobodimo (koliko stvari, ljudi, statusov res potrebujemo, da bomo ugotovili, da smo čudoviti).
V kolikšni meri bomo torej zares enkrat odrasli in uživali življenje s čim manj potrebami ter tako s polno žlico vplivali na okolico okoli nas z ljubeznijo, ki jo črpamo iz sebe?
Ker življenje obstaja v polarnih nasprotjih…
… je čudovito. Če imate radi, vas bo presenetilo, da se kmalu pojavi velika želja, da bi bili z nekom samo zaradi ljubezni. Vsak pravi ljubimec to čuti.
In če tega niste čutili, potem niste ljubili, temveč ste sklenili le družbeno pogodbo. Vaša ljubezen je zelo mlačna, strast je izginila.
Če pa je strastno, se bo po izkazovanju ljubezni drugemu pojavila velika želja, da bi bili sami, da bi imeli svoj prostor, se preselili navznoter vase.
Kajti ljubezen, ko si preveč strasten, te utrudi, izčrpa, izprazni. In lepo se je izprazniti, potem pa začneš čutiti, da želiš spet najti sebe in ljubezen do sebe. To je vaše življenje in le tako boste lahko resnično živeli. In sebe boste našli, ko pobegnete, zaprete oči pred svetom, preprosto pozabite na vse druge. Tu boste zopet dobili energijo in polnost drugih dimenzij bivanja, ki jih boste raziskovali in našli. Iz te polnosti ponovno nastane želja iskati nekoga, ki je pripravljen deliti vašo energijo in emocije, pripravljen deliti vašo pesem, zgodbo in jo pripravljen uživati z vami.
Če želite živeti svoje življenje večdimenzionalno, boste videli, da je biti v vroči strasti super in v hladnem sočutju družbene pogodbe prav tako dobro. Ne biti vedno le vmes, saj tam ni življenja. Naj bosta obe krili odprti in ne režite enega krila, sicer nikoli ne boste mogli doseči mavrice. Potrebovali boste obe, da v popolnosti izkusite vse, kar vam to čudovito življenje želi ponuditi.
Zdravje, oziroma kako skrbite za svoje vozilo
Ko razmišljamo o zdravju svojega telesa, je zelo pomembno, da si ga ne lastimo. Dobili smo ga na izposojo brez obresti in vsak atom bomo po kratkem življenju vrnili. Naše telo je naše vozilo z vsemi prednostmi in omejitvami, ki jih ima, zato bodimo zadovoljni, da nam je bilo posojeno. Ker smo z njim v tem življenju nerazdružljivi, si želimo skrbeti zanj. Poleg primernih vnosov (hrana, pijača) pa je izjemnega pomena skrbeti tudi za mentalno zdravlje. Predstavljajte si voznika avtomobila (telesa), ki ob vožnji nikoli ni dejansko na poti in ne uživa v vožnji. Njegove izkušnje in programi iz preteklosti, ki jih velikokrat projecira v prihodnost, ga tako obremenijo, da slepo vozi svoje vozilo (navadno po najhujšem terenu, v prvi prestavi z obrati do konca…).
Včasih marsikateri voznik, ki se svojega vozila niti ne zaveda, jemlje vožnjo kot samoumevno (v prepričanju, da bo vozilo delovalo večno), nepotrebno ponavlja iste poti in s tem vedno iste izkušnje. Namesto, da bi odprl svoje čute čudovitosti individualne izkušnje, ki jo kot človek ima in povečal zavedanje in uživanje v vožnji, želi narediti še več istih krogov čedalje hitreje, saj ima občutek, da zamuja življenje. Zaradi neuživanja v vožnji sami, si postavlja še več in več ciljev in vozilo komaj še zmore. Včasih ima kakšno nesrečo in namesto, da bi šel naprej raziskovat življenje, na tistem kraju ostane tako dolgo. Če začne katerikoli del vozila odpovedovati (na primer menjalnik), tak voznik želi hitro rešitev (kirurško izreže nedelujočo prestavo, ne da bi spremenil način vožnje). Misli si, da če vsi vozijo tako slepo in brezglavo ter uničujoče, je verjetno takšna vožnja polna stresa pravilna. Šele, ko mehaniki (zdravniki) povedo, da je vozilo pri koncu, se večina voznikov zave, kaj je zamudilo. Sprememba odnosa do telesa pa je mogoča tudi ta trenutek. V tem trenutku se lahko odločite, da je vaše telo vaš prijatelj, ki vas lahko popelje raziskovat dimenzije življenja, za katere sploh niste vedeli, da obstajajo. Odprite oči, odprite čute in si vzemite čas, da izkusite vašo edinstveno izkušnjo ter se navdušite nad osebnim razvojem – treningom voznika.
izr. prof. dr. Andrej Kovačič
www.pro-act.net; www.andrejkovacic.com/slo
Poglejte si še nekatere druge prispevke istega avtorja:
https://podjetnik.aktualno.si/prodajno-komuniciranje/
https://podjetnik.aktualno.si/predokvirjanje-neumno-sprasevanje-in-aktivno-zavedanje/
https://podjetnik.aktualno.si/tehnika-drazenja-in-tipi-vprasanj/
https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijski-nasveti/
https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijske-skrivnosti/
https://podjetnik.aktualno.si/izr-prof-dr-andrej-kovacic-prodajni-nasveti/
https://podjetnik.aktualno.si/action-model-doc-dr-andrej-kovacic/
https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti-premor-zgodbe-povezovanje/
https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti/
https://podjetnik.aktualno.si/trije-nasveti-za-komuniciranje-v-prodaji/
https://podjetnik.aktualno.si/hipnoza-lepljive-oci-in-vlecenje-samoglasnikov/
https://podjetnik.aktualno.si/sidranje-in-emocije/