• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Nasveti prof. dr. Kovačiča

Nasveti prof. dr. Kovačiča. Moč vplivanja in potrebnost – ali greste na lov, ko vam nekaj manjka?.

nasveti
Čas branja: 4 min      

Če se za vplivanje na druge motivirate zaradi svoje potrebe, ponavadi to zelo negativno vpliva na vaše tehnike vplivanja in posledično na vaš uspeh.

Kdo še pri kakšnem prodajniku ni začutil vsiljivosti in pri osvajanju odpora? Oseba, ki je nečesa potrebna (ljubezni, dotikov, seksa, dela…), bo to izžarevala navzven tako v obliki dejanj kot tudi v obliki tisočih prikritih signalov, npr. govorice telesa in intonacije glasu (kar ljudje vidijo kot tremo). Potrebna oseb, se bo odpravila na lov s strelivom in tehnike agresivno aplicirala na druge.  V najboljšem primeru se bo takšna oseba komu zasmilila ali pa bo našla nekoga, nad katerim lahko izvaja svojo moč (na primer na delovnem mestu). 

Tako bo kljub morebitnim uspehom (saj je takšen potrebnež dobro motiviran) ulov večinoma možen le v krogu podobnih potrebnežev. Takšen krog ljudi bo večinoma temeljil na skupnih interesih – ne pa na predajanju in ljubezni.

Če zmanjšamo odvisnost naše motivacije od naših potreb in se uspemo motivirati na področjih, kjer trenutno nimamo nobenih potreb (zgolj iz čudovite sposobnosti raziskovanja vašega doživetja tega življenja), se bo lahko iz takšnega vpliva končno rodilo resnično uživanje. 

 

Takrat, ko ne potrebujemo nečesa, a smo kljub temu motivirani, se namreč lahko sprostimo in odpremo sebe za nekaj novega. Ne glede na rezultat bomo vedno veseli, saj bomo uživali na poti. 

Zavedajmo, da so vse potrebe nastale v našem otroštvu, ko smo bili potrebni ljubezni in odvisni od drugih. Ravno zaradi teh odvisnosti so nas lahko ostali (starši, učitelji…) manipulirali. Ko pa odrastemo, se lahko teh otroških potreb osvobodimo (koliko stvari, ljudi, statusov res potrebujemo, da bomo ugotovili, da smo čudoviti). 

 

V kolikšni meri bomo torej zares enkrat odrasli in uživali življenje s čim manj potrebami ter tako s polno žlico vplivali na okolico okoli nas z ljubeznijo, ki jo črpamo iz sebe?

 

Ker življenje obstaja v polarnih nasprotjih…

 

… je čudovito. Če imate radi, vas bo presenetilo, da se kmalu pojavi velika želja, da bi bili z nekom samo zaradi ljubezni. Vsak pravi ljubimec to čuti. 

In če tega niste čutili, potem niste ljubili, temveč ste sklenili le družbeno pogodbo. Vaša ljubezen je zelo mlačna, strast je izginila.

Če pa je strastno, se bo po izkazovanju ljubezni drugemu pojavila velika želja, da bi bili sami, da bi imeli svoj prostor, se preselili navznoter vase. 

 

Kajti ljubezen, ko si preveč strasten, te utrudi, izčrpa, izprazni. In lepo se je izprazniti, potem pa začneš čutiti, da želiš spet najti sebe in ljubezen do sebe. To je vaše življenje in le tako boste lahko resnično živeli. In sebe boste našli, ko pobegnete, zaprete oči pred svetom, preprosto pozabite na vse druge. Tu boste zopet dobili energijo in polnost drugih dimenzij bivanja, ki jih boste raziskovali in našli. Iz te polnosti ponovno nastane želja iskati nekoga, ki je pripravljen deliti vašo energijo in emocije, pripravljen deliti vašo pesem, zgodbo in jo pripravljen uživati z vami.

Če želite živeti svoje življenje večdimenzionalno, boste videli, da je biti v vroči strasti super in v hladnem sočutju družbene pogodbe prav tako dobro. Ne biti vedno le vmes, saj tam ni življenja. Naj bosta obe krili odprti in ne režite enega krila, sicer nikoli ne boste mogli doseči mavrice. Potrebovali boste obe, da v popolnosti izkusite vse, kar vam to čudovito življenje želi ponuditi.

 

Zdravje, oziroma kako skrbite za svoje vozilo

 

Ko razmišljamo o zdravju svojega telesa, je zelo pomembno, da si ga ne lastimo. Dobili smo ga na izposojo brez obresti in vsak atom bomo po kratkem življenju vrnili. Naše telo je naše vozilo z vsemi prednostmi in omejitvami, ki jih ima, zato bodimo zadovoljni, da nam je bilo posojeno. Ker smo z njim v tem življenju nerazdružljivi, si želimo skrbeti zanj. Poleg primernih vnosov (hrana, pijača) pa je izjemnega pomena skrbeti tudi za mentalno zdravlje. Predstavljajte si voznika avtomobila (telesa), ki ob vožnji nikoli ni dejansko na poti in ne uživa v vožnji. Njegove izkušnje in programi iz preteklosti, ki jih velikokrat projecira v prihodnost, ga tako obremenijo, da slepo vozi svoje vozilo (navadno po najhujšem terenu, v prvi prestavi z obrati do konca…). 

 

Včasih marsikateri voznik, ki se svojega vozila niti ne zaveda, jemlje vožnjo kot samoumevno (v prepričanju, da bo vozilo delovalo večno), nepotrebno ponavlja iste poti in s tem vedno iste izkušnje. Namesto, da bi odprl svoje čute čudovitosti individualne izkušnje, ki jo kot človek ima in povečal zavedanje in uživanje v vožnji, želi narediti še več istih krogov čedalje hitreje, saj ima občutek, da zamuja življenje. Zaradi neuživanja v vožnji sami, si postavlja še več in več ciljev in vozilo komaj še zmore. Včasih ima kakšno nesrečo in namesto, da bi šel naprej raziskovat življenje, na tistem kraju ostane tako dolgo. Če začne katerikoli del vozila odpovedovati (na primer menjalnik), tak voznik želi hitro rešitev (kirurško izreže nedelujočo prestavo, ne da bi spremenil način vožnje). Misli si, da če vsi vozijo tako slepo in brezglavo ter uničujoče, je verjetno takšna vožnja polna stresa pravilna. Šele, ko mehaniki (zdravniki) povedo, da je vozilo pri koncu, se večina voznikov zave, kaj je zamudilo. Sprememba odnosa do telesa pa je mogoča tudi ta trenutek. V tem trenutku se lahko odločite, da je vaše telo vaš prijatelj, ki vas lahko popelje raziskovat dimenzije življenja, za katere sploh niste vedeli, da obstajajo. Odprite oči, odprite čute in si vzemite čas, da izkusite vašo edinstveno izkušnjo ter se navdušite nad osebnim razvojem – treningom voznika.

 

izr. prof. dr. Andrej Kovačič

www.pro-act.net; www.andrejkovacic.com/slo

 

Poglejte si še nekatere druge prispevke istega avtorja:

https://podjetnik.aktualno.si/prodajno-komuniciranje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/predokvirjanje-neumno-sprasevanje-in-aktivno-zavedanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/tehnika-drazenja-in-tipi-vprasanj/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijski-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/komunikacijske-skrivnosti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/izr-prof-dr-andrej-kovacic-prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/action-model-doc-dr-andrej-kovacic/

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti-premor-zgodbe-povezovanje/ 

https://podjetnik.aktualno.si/prodajni-nasveti/ 

https://podjetnik.aktualno.si/trije-nasveti-za-komuniciranje-v-prodaji/

https://podjetnik.aktualno.si/hipnoza-lepljive-oci-in-vlecenje-samoglasnikov/ 

https://podjetnik.aktualno.si/sidranje-in-emocije/ 

 

Mar 15, 2022Andrej Kovačič
Razširite vsebino:
15 marca, 2022 Praktični nasvetinasveti
Andrej Kovačič

Doc. dr. Andrej Kovačič ima univerzitetno diplomo iz ekonomije, magistraturo (MBS) in doktorat iz sociologije.

Delal je mednarodno kot vodja prodaje, direktor ali CEO za tri mednarodna podjetja (RE Invest, Salesianer Miettex in AXA Insurance) v Nemčiji, Sloveniji in Angliji. V okviru lastnega podjetja za raziskave in svetovanje CEOS d.o.o. je analiziral več kot 150 raziskav, preko svetovanja in coachinga podpiral več kot 30 slovenskih in mednarodnih podjetij in individualno v več kot 100 osebnih coachingih/terapijah. Leta 2013 je sprejel mesto na Fakulteti za medije.

Je avtor večih akademskih in neakademskih člankov in sedaj kot trener letno naredi več kot 300 ur treningov na treh fakultetah in višji šoli. Vključen je v več neprofitnih dejavnostih znotraj ŠENT-a in drugih neprofitnih društev. Finančno podpira akademsko revijo IIASS. Je aktiven coach in terapevt in podpira večje število klientov, da dosežejo svoj potencial (če potrebujete pomoč se lahko s tem obrazcem prijavite kot posameznik za neplačljivo storitev).

Zadnji dve desetletji dr. Andrej Kovačič deluje kot svetovalec mednarodnim podjetjem in mnogim voditeljem in pri tem konstantno izboljšuje osebne sposobnosti, da bi pomagal zaposlenim in posameznikom ustvariti boljše odnose, boljše rezultate in večji prispevek k boljšemu jutri. Na svoji poti se je učil od najboljših in tehnike dodatno izpolnjeval ter s tem postavil temelje PRO-Aktivnih Komunikacijskih tehnik (PRO-ACT).

Napake pri zmanjševanju davka od dobičkaNasveti pred oddajo letnih poročil
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Zanimivo 
mobing
Mobing na delovnem mestu
PROJEKTNO VODENJE | Zakaj so pomembni standardi in kakšni so? | Tomaž Pavlica
Zaposlitev in hitri ‘onboarding’ | asimilacija novozaposlenih
vtis
VTIS – nič več zdomci, pač pa pomembni sokreatorji nacionalnega odpiranja in kroženja znanja
Ugled šteje. Ustvarite ga sami. | Karmen Čelam
Kako vaša denarna prepričanja vodijo vaše življenje? | Tina Grilc
mobing
Mobing – kako ukrepamo?
 Zanimivo 
turizem
Turizem v kriznih časih
zasebnost
Zasebnost službenega e-maila
podatki
Varstvo osebnih podatkov posameznikov
BMW 530dX in Hidria – test in tehnologija | Primož Lemež
žensko podjetništvo
Future Females – ženske pomagajo ženskam v podjetništvu
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (11)
  • Finance (92)
  • Izobraževanje (146)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (72)
  • Marketing (35)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (106)
  • Prodaja (59)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (8)
  • Veliko o vsem (145)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT