• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Kako prodajati knjige knjigarnam?

Kako prodajati knjige knjigarnam?. Pogovor s Samom Krušnikom, Primus.

knjige
Čas branja: 4 min      

Samo Krušnik prodaja knjige knjigarnam. Čudno, saj oni jih vendar imajo?

Samo prodaja knjige založbe Primus, da jih knjigarne lahko ponudijo svojim kupcem. In svoje delo opravlja odlično. Srečanje s Samom Krušnikom me je navdušilo, njegova dobra volja in predanost svojemu delu je nalezljiva. Upam, da se tega naleze še kdo ali pa vsaj preizkusi njegov način dela. 

 

Kako dolgo ste že pri založbi Primus? 

Že skoraj deset let. Pridružil sem se ji septembra 2012, kot peti član ekipe. V prodajo sem se vključil pred približno štirimi leti. Pred tem sem bil vodja skladišča in še marsikaj drugega. V majhnem kolektivu smo vsi vključeni v skoraj vsa področja delovanja podjetja.  Ključ do uspeha je komunikacija med zaposlenimi, organizacija ter realizacija različnih idej.  Na terenu  sva dva, kolega Danijel in jaz, vendar se s tem izjemno pomembnim področjem na različnih nivojih ukvarjajo skoraj vsi zaposleni.

 

Ste zadovoljni s svojim delom?  

Sem, izjemno sem zadovoljen. Delati s takšno ekipo mi je v čast. Rezultati se vsako leto izboljšujejo, zato se počutim uspešnega. Najbolj sem vesel, ker mi potrditev dajejo sodelavci in poslovni partnerji.

 

Kje ste dobili potrebno znanje za prodajnika? 

Po izobrazbi sicer nisem komercialist, a prodaji sem se hitro našel. Izkušnje iz skladišča in dostava so mi  omogočile spoznavanje podjetja na različnih nivojih, specifičnosti poslovanja, predvsem pa dale nove ideje in znanje. Pri pogovorih s poslovnimi partnerji sem spoznal, da je pomembno predvsem dobro prisluhniti njihovim težavam in poiskati rešitev, ki bi vsem odgovarjala. Na podlagi prejetih informacij, usvojenih znanj in lastnih ambicij, da se preizkusim v prodaji, sem izoblikoval svojo vizijo, ki sem jo predstavil direktorju in ponudil mi je priložnost. Da bi še dodatno razširil svoje znanje, sem veliko bral, med drugim tudi članke na portalu podjetnik.net.

 

 Je dejanski delokrog večji, oziroma kaj morda še delate v založbi in zanjo?

V založbi sem vodja prodaje, delokrog p je širok. Pokrivam tudi prodajo pakirnih ovojev za knjige, zastopam in dogovarjam se za digitalni in ofsetni tisk ter opravljam še več drugih nalog. Dnevno komuniciram s številnimi ljudmi – založniki, vodji, knjigarnarji, knjižničarji in tiskarji.

 

 

knjige

Samo Krušnik

 

 Kaj so največje vrline prodajnika ?

Največje vrline prodajnika so zanesljivost, dobra organizacija in spretna komunikacija. Prav za vsakega poslovnega partnerja si je treba vzeti čas, mu prisluhniti in ponuditi rešitve. Slednje so najbolj pomembne za dobro izpeljan posel.

 

Ali pogosto obiskujete posamezne kupce ? 

Tedensko obiščem vsaj 30 knjigarn, nekatere bolj druge manj pogosto. Vsekakor pa si, če se zaradi poslovnih razlogov nahajam v nekem kraju, vzamem čas in pokukam še v knjigarno.

Menim, da sem z vsemi v dobrih odnosih. 

 

Zakaj je to potrebno?

Pomembno je, da se s  strankami srečujemo čim večkrat, da ohranjamo stik ter izmenjujemo ideje. Hkrati prodajna mesta obveščamo o novostih na trgu in medijsko izpostavljenih knjigah ter ostalih projektih. To je naša konkurenčna prednost, saj dobro obveščen knjigarnar, opremljen s pravimi informacijami, kupcem bolje prezentira knjižni program. S tem so tudi prodajni rezultati boljši.

 

 Se angažirate bolj, kot se povprečno ljudje pri podobnem delu?

Pri svojem delu se skrbno posvetim strankam in si za njih vzamem čas. V današnjem času je zelo pomemben oseben stik in pomoč ljudem. Ko sodelujemo in si pomagamo, je vsem boljše in lepše, predvsem pa lažje. Mnogi, ki si želijo sodelovanja z nami, se prvič srečajo z založništvom in knjigotrštvom. Tem zelo rad pomagam s koristnimi informacijami, ki jim olajšajo poslovanje. Posledično pa s tem delo olajšam tudi nam.  

Vsak ima svoje prijeme. Pomembno je, da si svojemu delu predan – to je recept za uspešnost. S polovičarskim delom ni resnično uspel še nihče.

 

Koliko izvodov letno prodate knjigarnam?

Letno izide okoli petdeset novih naslovov, od tega je približno polovica prevodnih del.

Knjigarne predstavljajo polovico skupnega prometa naše založbe, drugo polovico prometa pa ustvarimo z ostalimi poslovnimi partnerji in fizičnimi osebami.

 

Kako načrtujete in izpeljete prodajo nove knjige? 

Nove naslove pri Založbi Primus izberejo urednice skupaj z direktorjem, ki je tudi izvršni urednik, marketinški oddelek pa načrtuje prodajno pot knjige. Tesno sodelujemo z različnimi mediji, ki so ključni za promocijo posameznih projektov in podjetja.

 

Kaj vam je pri vašem delu v največjo pomoč?

Najprej ekipa Založbe Primus. In da znam prisluhniti vsakomur, obenem pa aktivno spremljam dogajanja in spremembe na trgu. Naš interni slogan je: »Edina konstanta je sprememba«. Zadeve na trgu se tako hitro spreminjajo, da tisto, kar smo počeli pred nekaj meseci, danes skoraj ne velja več. Kaj šele pred letom dni.

 

Se vam zdi, da je lokacija založnika pomembna za uspešnost prodaje večjim kupcem?

Do neke mere to drži, mogoče zaradi lažjega dela in organizacije, saj se večina dela odvija v Ljubljani in okolici. Vseeno pa menim, da je najbolj pomembno to, kakšna je ekipa v ozadju. Če vsa kolesja v podjetju delujejo tako, kot morajo, tudi lokacija ne predstavlja nobenih težav. Večini partnerjev smo celo še bolj simpatični, saj smo spodnji Štajerci bolj sproščeni. Tudi to šteje. 

 

Pogovarjal se je Vito Komac

 

Mar 31, 2022Vito Komac
Razširite vsebino:
31 marca, 2022 Prodajaknjige, prodaja
Vito Komac

LinkedIn: Vito Komac

Izstop družbenika iz d.o.o.4. KONFERENCA O LOKALNI E-MOBILNOSTI
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Zanimivo 
»Praktični vidiki reševanja insolventnosti« – BREZPLAČNI WEBINAR!
Ecommerce Day 2017 | Ljubljana, 28. in 29. november
Dobavitelji električne energije | Primer kako izboljšati odnos do uporabnikov
vavcer
Vavčerja – prenos lastništva in okoljski vplivi
davek
Davek na obroke
Razpisi za gostinstvo in turizem
franšiziji
Kaj vprašati franšizija?
 Zanimivo 
javna narocila
Podjetnik – specialist za javna naročila?
Napake novih podjetnikov in managerjev 1/3
Potrebe-strank-in-b2b-portal
Potrebe strank in b2b-portal
VODENJE | Spoznanja Sonje Klopčič na poti od podjetnice do predsednice uprave
Red Dot nagrade za dizajn – se dirka izplača? | natečaj
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Javni razpisi 
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
Spodbude za raziskovalno razvojne projekte NOO
javni-razpisi
Leto 2022 bo z vidika javnih razpisov zelo bogato
javni-razpis
Razpisa za čisto vodo
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT