• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Prof. dr. Silvia Vianello: Kako merimo uspešnost?

Prof. dr. Silvia Vianello: Kako merimo uspešnost?

uspesnost
Čas branja: 2 min      

Avtorica Prof. dr. Silvia Vianello je podjetnica, inovatorka, digitalistka, predava na številnih svetovno znanih univerzah, po Forbes spada med 100 najbolj vplivnih Italijank in je po (začasni) selitvi v Dubai postala Forbes Managerka leta na Bližnjem Vzhodu. Nekaj njenih kratkih, impulzivnih zapisov, po katerih je znana,  nam je (že prej) dovolila objaviti, med najnovejšimi je spodnji o merilih za uspešnost osebe.

 

Dolgo, predolgo so nas zavajali glede tega, kaj pomeni uspešnost. Oglejmo si, zakaj.

 

Učili so nas, da je uspešnost neke osebe vidna v višini njene plače in v pomembnosti položaja ali delovnega mesta, ki ga zaseda.

 

uspešnost

 

Mar je to resnično življenje?

Ne.

Tisti, ki delajo le za denar in položaj, si praktično uničujejo življenje. Pregorevajo v lovu za naslovi in položaji! Zaljubljeni so v delo in pozabijo živeti življenje!

 

Merila uspešnosti naj bodo naslednja:

 

uspešnost

 

 

  1. Plača – brez nje pač ne gre.
  2. Položaj – naš (akademski) naziv in položaj v organizaciji je manj pomemben, kot se je zdelo doslej; v nekaterih poslovnih okoljih je nekoliko bolj, v drugih še manj. 
  3. Prosti čas – zelo pomembno je, da imamo prosti čas; tedaj počnemo, kar želimo in si tako obogatimo življenje, ne pa, da smo vedno nekogaršnji sluga. 
  4. Pomembno je biti v položaju, da lahko opravljamo tako delo, ki nam ugaja. Saj menda ne želimo večino svojega časa prebiti na delu, ki se nam upira?
  5. Biti zdrav, ukvarjati se s športom, saj veste – zdrav duh v zdravem telesu.
  6. Imeti delo, ki nas ohranja pri zdravi pameti, kjer nas primerno obravnavajo in ne služimo za predpražnik kakšnemu nasilnežu.

 

Tak opis uspešnosti je morda  nekoliko bolj primeren kot tisti, katerega so nam vsiljevali. 

 

Uredništvo: No, ima dottoressa prav? Vaše komentarje željno pričakujemo na našem LinkedIn profilu.

 

 

Prof. dr. Silvia Vianello

 

Feb 25, 2021Silvia Vianello
Razširite vsebino:
25 februarja, 2021 Izobraževanjemerila uspešnosti, uspeh, uspešnost
Silvia Vianello

Dr. Silvia Vianello je redna profesorica trženja na SDA Bocconi School of Management (Milano), ter gostujoča profesorica na Rice University (Houston, Texas), Univerzi Saint Gallen (Švica) in ESSEC (Pariz). Je tudi svetovalka z globalnimi in diverzificiranimi izkušnjami na Wimbietech http://www.wimbietech.com/. Je avtorica številnih knjig in člankov (Personal Branding, New technologies, e-commerce, Omnichannel and Digital Transformation).

LinkedIn: https://it.linkedin.com/in/silviavianello 

Facebook: https://www.facebook.com/vianello.silvia

Twitter https://twitter.com/ssilvia13

 

Digitalna transformacija - pomen in zakonitostiHipnoza, lepljive oči in vlečenje samoglasnikov
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Zanimivo 
ocene-škode
Prijava škode ob povodnji za NVO
tvegani-kapital
Odločanje tveganega kapitala
Pa vse na firmo, prosim! | Tomaž Sršen
vprašanja
Skrivnosti tržnih raziskav
socialni podjetniki
Socialni podjetniki – med finančno eksistenco in vračanju družbi
meditacija
Meditacija
Vodja in vrline vodje
Vodja in vrline vodje: operativec, ki razmišlja strateško
 Zanimivo 
Do 25.000 € za vašo idejo – Prijave za Venture Program
kredit
Kredit ali lizing?
Kako vaša denarna prepričanja vodijo vaše življenje? | Tina Grilc
Razprodaja in zakonodaja
Kako povečati prodajo z lojalnostni programi?
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si