• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Kaj skrbnik za srečo zaposlenih pravzaprav počne?

Kaj skrbnik za srečo zaposlenih pravzaprav počne?

skrbnik-za-srečo
Čas branja: 4 min      

Skrbnik za srečo zaposlenih (Chief Happiness Officer) je v bistvu kadrovski menedžer s posebnimi kvalifikacijami.

Predvsem verjame, da so zadovoljni zaposleni boljši zaposleni in se ne skriva za strokovnimi vprašalniki, merjenji in avtomatizmi.

Vključevanje zaposlenih, njihovo motiviranje in dvig ravni uspešnosti so vse lastnosti dobrega kadrovskega managerja.

Čeprav so to najpogostejše odgovornosti, ki se uporabljajo za opis položaja Skrbnik za srečo zaposlenih, obstaja veliko več področij kadrovanja, kjer je sreča pomembna.

Vsako posamezno dejanje do osebe v zvezi z njenim odnosom do podjetja, kar pomeni vse kadrovske procese, je mogoče na novo opredeliti, da se zagotovi srečna izkušnja in delovno mesto, ki ga preveva sreča.

Zaposlovanje in uvajanje, načrtovanje kariere, upravljanje uspešnosti, upravljanje nasledstva, angažiranost in priznanje, odhod in upokojitev so vse področja, ki jim lahko v srečo usmerjen pristop zelo koristi.

Zagotavljanje sreče zaposlenih je je ambiciozen cilj.

Kadrovski vodja si lahko prizadeva, da bi to dosegli z uporabo vrste vrednot ali načel za vsako posamezno interakcijo s posameznikom, bodočim, trenutnim ali nekdanjim zaposlenim.

 

  1. Vsako osebo obravnavajte kot pomembno človeško bitje

Sliši se kot očitna stvar, vendar je slabo ravnanje in odnos z zaposlenimi eden največjih dejavnikov fluktuacije. Zaposleni si zaslužijo, da jih obravnavamo kot stranke v smislu spoštovanja, besedišča, dejanj in obljub.

Delodajalcu nič ne daje pravice, da svoje delavce obravnava kot eno samo veliko skupinsko telo ali pomanjkljiv proizvodni faktor, ki ne deluje v skladu s pričakovanji in jih ne dosega.

Po svetovno opravljeni raziskavi le 44 % zaposlenih pravi, da se počutijo cenjene pri delodajalcu. Spoštovanje je bistvena sestavina zdravega delovnega odnosa.

 

  1. Zagotovite si osnove

Delavec mora imeti dobro pokrite osnovne potrebe in pričakovanja (npr. pravočasno izplačana plača in in povrnitev dogovorjenih stroškov), šele nato mu za zadržanje in nagrado ponudimo avto za osebno rabo. 

 

  1. Dajte zaposlenim glas

Edinstveni posamezniki, ki delajo za vaše podjetje, morajo biti slišani. Za to potrebujejo ustrezne kanale, usmeritve in akcijsko pot, ki zagotavlja odziv na njihove potrebe in ideje.

Ne glede na to, ali gre za naknadni klic ali e-pošto po intervjuju ali povratne informacije o njihovi dejavnosti, morajo vedeti, da jih nekdo posluša.

 

  1. Poskrbite, da bodo prikazane vrednote vašega podjetja

Skoraj vsak članek ali poročilo o angažiranosti zaposlenih vam bo povedal, da so vrednote podjetja pomembne. So temelj, na katerem je zgrajeno vaše podjetje in povezujejo vašo zunanjo podobo (vašo blagovno znamko) z vašo notranjo podobo (vašo kulturo podjetja).

Kadarkoli morate sprejeti odločitev, rešiti konflikt ali potrebo po inovacijah, bi morale biti vaše izhodišče prav vrednote podjetja.

Ni dovolj, da imamo vrednote na listu papirja. Morate jih navesti in jih nenehno znova navajati, jih vključiti v dejanja in zagotoviti, da ljudje izkazujejo te vrednote.

Da bi se to zgodilo, morate zaposlovati ljudi na podlagi sprejemanja in udejanjaja teh vrednot, jih ustrezno ovrednotiti in kot take nagraditi. 

 

  1. Ponudite jim svobodo

Že večkrat ste najbrž slišali naslednje: “Če ljudem daste svobodo, vas bodo presenetili.” 

Ponudite jim svobodo upravljanja s svojim časom in produktivnostjo, svobodo prilagajanja delovnega prostora in svobodo uresničevanja lastnih zamisli. 

 

  1. Podpora rasti

Včasih ljudje potrebujejo nekoga, da verjame, da lahko rastejo. Kot kadrovski vodja ste lahko ta oseba na kateri koli stopnji njihovih delovnih izkušenj, tako da jih spodbujate, da gradijo na svojih prednostih in izkoristijo več priložnosti.

Ustvarite in spodbujajte priložnosti za rast, da izkoristite talentirane ljudi, ki ste jih zaposlili. Seveda, če jih želite obdržati.

 

  1. Spodbujajte prijetno okolje

Pričakovanje zabave na delovnem mestu (npr. bilijard, namizni tenis, mali nogomet in podobno) in posledičnimi iskanji zaposlitve je lahko zavajajoče. Pomembnejše je novincem predstaviti veselje ob učenju česa novega ali v strokovni diskusiji s kolegi, čeprav je res da občasne pol športne aktivnosti lahko utrujenim delavcem vrnejo nekaj energije.

V resnici je zelo pomembno, da se ljudje občasno sprostijo, saj je to pretežno v prid produktivnosti. Dajte jim  torej svobodo in jim zaupajte, da jo bodo pametno uporabljali.

 

  1. Spodbujajte učinkovito timsko delo

Morda ste zaposlili najboljše individualce, vendar morajo delati skupaj in doseči rezultate. Zelo malo ljudi je po naravi nagnjenih k dobremu delovanju v ekipah.

Kadrovski strokovnjak bi jih moral na skupinsko delo pripraviti npr. z vajami teambuildinga in stalno podporo, morda z izvajanjem scenarijev na temo Sreča pri delu za ekipe.

Ti se navezujejo na vsakdanje situacije pri delu in ponujajo učinkovite in utemeljene rešitve težav. 

 

Sreča – skrivna sestavina

Sreča na delovnem mestu je postala pomembna skrb tako za zaposlene kot za vodje. 

Za vodjo kadrovske službe je sreča skrivna sestavina, ki jo mora dodati svojemu načrtovanju. S spremljanjem in analiziranjem ravni zadovoljstva v vaši organizaciji boste lahko natančno napovedali in upravljali zavzetost in zadržanje zaposlenih.

Sep 2, 2022Podjetnik.net
Razširite vsebino:
2 septembra, 2022 Podjetniški priročnikskrbnik za srečo zaposlenih
Podjetnik.net

POVEŽIMO SE!

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/podjetnik/

Facebook: Podjetnik.net

Youtube: http://www.youtube.com/c/Podjetniknet

Twitter: Podjetnik.net on Twitter

Varstvo osebnih podatkov posameznikovJe SWOT zares uporaben?
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (180)
 Zanimivo 
INTELEKTUALNA LASTNINA – zanemarjena vrednost | Tina Osojnik
Hladni klic in njegove pasti
Pasti “hladnega klica”
Dopolnilne-dejavnosti-v-turizmu
Dopolnilne dejavnosti v turizmu
Hotelirstvo – posel, ki se dolgo gradi
javni-razpis
Javni razpis za sofinanciranje javnih kulturnih programov
turisticni-boni
Turistični boni 2021
kreativnost
Kreativnost v podjetju – kako jo gojiti?
 Zanimivo 
Mreženje “à la Petra” | Petra Škarja
Prodajno-komuniciranje
Prodajno komuniciranje
500 PODJETNIC | eksplozija rdeče energije!
Erasmus
Erasmus za mlade podjetnike – EYE
Menica – vrednostni papir, ki se ne uporablja več pogosto
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (180)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si