• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Javni razpisi maj ’21/2

Javni razpisi maj ’21/2

javni-razpisi
Čas branja: 5 min      

Odprava zaraščanja na kmetijskih zemljiščih

Cilj razpisa je odpravljanje zaraščanja na kmetijskih zemljiščih v zaraščanju s ciljem ponovne vzpostavitve kmetijskih zemljišč, primernih za kmetijsko pridelavo, ter  povračilo stroškov, nastalih pri izvedbi agromelioracijskih del za odpravljanje zaraščanja na kmetijskih zemljiščih v zaraščanju.

Upravičenci so kmetje, ki se ukvarjajo s primarno proizvodnjo kmetijskih proizvodov.

Okvirna višina sredstev – do 5.000 EUR/ha zemljišča v zaraščanju oz. sorazmerno s površino, na kateri je bilo opravljeno zaraščanje.

Rok prijave je do 31.12.2022.

 

Finančna pomoč za nadomestilo škode zaradi požara ali strele na kmetijskem gospodarstvu v letu 2021

Cilj razpisa je blažitev poslabšanja ekonomskega položaja kmetijskih gospodarstev zaradi nepredvidljivega škodnega dogodka na kmetijskem gospodarstvu.

Upravičenci so nosilci kmetijskega gospodarstva. Dodatni pogoji, ki morajo biti izpolnjeni:

  • če je upravičenec kmetijsko gospodarstvo organizirano kot kmetija, mora biti nosilec ali član kmetijskega gospodarstva ob nastanku škodnega dogodka pokojninsko in invalidsko zavarovan kot kmet, 
  • če je upravičenec kmetijsko gospodarstvo organizirano kot pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, mora biti registrirano za opravljanje kmetijske dejavnosti;
  • objekt, na katerem je nastala škoda, je bil ob nastanku škodnega dogodka zavarovan za primer požara ali strele;
  • škodni dogodek je nastal največ 24 mesecev pred oddajo vloge na ta javni razpis;
  • vlagatelj mora predložiti cenitev škodnega dogodka, ki jo izdela zavarovalnica, in
  • minimalna višina ocenjene škode, ki jo mora vlagatelj izkazati za upravičenost do plačila po ukrepu iz tega javnega razpisa, je 5.000 eurov.

 

Okvirna višina sredstev: Finančna pomoč je dodeljena v obliki nefinančnih sredstev in znaša:

  • 7.500 eurov: nad vključno 65.000 eurov ocenjene škode;
  • 6.500 eurov: od vključno 55.000 do 65.000 eurov ocenjene škode;
  • 5.500 eurov: od vključno 45.000 do 55.000 eurov ocenjene škode;
  • 4.500 eurov: od vključno 35.000 do 45.000 eurov ocenjene škode;
  • 3.500 eurov: od vključno 25.000 do 35.000 eurov ocenjene škode;
  • 2.500 eurov: od vključno 15.000 do 25.000 eurov ocenjene škode;
  • 1.500 eurov: od vključno 5.000 do 15.000 eurov ocenjene škode.

 

Rok prijave je do 31.12.2021

 

Finančna pomoč ob smrti, invalidnosti ali nezmožnosti za delo v letu 2021.

Cilj razpisa je finančna pomoč za blažitev poslabšanja ekonomskega položaja kmetijskih gospodarstev, ki so organizirana kot kmetije, zaradi škodnega dogodka, ki prizadene nosilca ali člana kmetije.

 

Upravičenci do sredstev iz razpisa so kmetje, ki se ukvarjajo s primarno proizvodnjo kmetijskih proizvodov. Dodatni pogoji, ki morajo biti izpolnjeni:

  • škodni dogodek je prizadel nosilca ali člana kmetije, ki je ob nastanku škodnega dogodka pokojninsko in invalidsko zavarovan kot kmet ali iz naslova kmetijske dejavnosti. V primeru smrti in invalidnosti mora biti oškodovanec pokojninsko in invalidsko zavarovan kot kmet ali iz naslova kmetijske dejavnosti na dan smrti oziroma na datum izdaje odločbe o priznani pravici do invalidnosti. V primeru začasne nezmožnosti za delo pa mora biti oškodovanec pokojninsko in invalidsko zavarovan kot kmet ali iz naslova kmetijske dejavnosti celotno obdobje, za katero uveljavlja finančno pomoč iz naslova tega javnega razpisa;
  • škodni dogodek je nastal največ 24 mesecev pred oddajo vloge na ta javni razpis. Dan škodnega dogodka je v primeru smrti datum smrti, v primeru invalidnosti datum izdaje odločbe o priznani pravici do invalidnosti, v primeru nezmožnosti za delo pa datum zadnje začasne nezmožnosti za delo, ki je razviden iz izreka odločbe o začasni nezmožnosti za delo;
  • dohodek nosilca ali člana kmetije, ki ga je prizadel škodni dogodek, ni presegal višine minimalne plače za delo s polnim delovnim časom v skladu s predpisom, ki določa minimalno plačo, pri čemer se upošteva dohodek iz zadnje odločbe o odmeri dohodnine. 

 

Okvirna višina nepovratnih sredstev: 

– za primer smrti ali ugotovljene kategorije invalidnosti:

  • 3.000 eurov: smrt;
  • 3.000 eurov: l. kategorija invalidnosti; 
  • 2.200 eurov: ll. kategorija invalidnosti.
  • v primeru ugotovljene nezmožnosti za delo višina nepovratnih sredstev 0,40 eura na uro, za število priznanih ur nezmožnosti za delo in obdobje, določenih v zdravniških potrdilih o upravičeni zadržanosti od dela in odločbah o ugotovitvi začasne nezmožnosti za delo.

 

Nepovratna sredstva se lahko dodelijo le za neprekinjeno obdobje ugotovljene nezmožnosti za delo, ki mora trajati od najmanj šest do najdlje dvanajst mesecev (šteto od nastanka škodnega dogodka), pri čemer mora število priznanih ur nezmožnosti za delo v tem obdobju znašati najmanj 1.460 ur. V primeru priznane začasne nezmožnosti za delo se prizna največ osem ur dnevne nezmožnosti za delo.

 

Rok prijave je  do 30.12.2021

 

Sofinanciranje vzpostavitve in delovanja kompetenčnega centra za razvoj kadrov v lesni industriji za obdobje 2021 – 2022.

Cilji razpisa so doseganje višje usposobljenosti zaposlenih v podjetjih, ki delujejo na področju lesarstva, doseganje večje konkurenčnosti podjetij na področju lesarstva ter podpirati izmenjavo znanja in dobrih praks med partnerji kompetenčnega centra.  V okviru razpisa so predvideni:

 

  • vzpostavitev in delovanje enega kompetenčnega centra za razvoj kadrov v lesarstvu, 
  • 1000 vključitev v programe usposabljanja,
  • vsaj 10 izboljšav poslovnih procesov vključenih podjetij,
  • večja dodana vrednost v vključenih podjetjih,
  • pripraviti 1 program usposabljanja

 

Upravičenci do sredstev iz razpisa so partnerstva oz. konzorcij, ki vključujejo najmanj 10 mikro, malih in/ali srednje velikih panožnih podjetij (natančnejša opredelitev v poglavju Posebni pogoji za prijavitelje). 

 

Upravičeni stroški: ker bodo v okviru javnega razpisa sofinancirane vzpostavitve in delovanja kompetenčnega centra za razvoj kadrov v lesarstvu, ki bodo zviševala usposobljenost kadra, zaposlenega v panogi in konkurenčnost zaposlenih, podjetij in panoge, bodo v okviru razpisa upravičene naslednje aktivnosti:

  • vodenje projekta;
  • priprava načrta usposabljanj in uvajanja poslovnih izboljšav (programa dela), v katerem bodo definirani ključni cilji na ravni posameznega podjetja, po delovnih mestih ter poslovnih procesih v podjetjih partnerstva;
  • priprava in izvedba usposabljanj zaposlenih na podlagi načrta usposabljanja;
  • uvajanje poslovnih izboljšav v poslovanju v skladu s cilji projekta ter podjetij;
  • aktivno sodelovanje partnerjev na področju vsebin upravičenih po tem razpisu.

 

Po razpisu je upravičeno pridobivanje znanj z naslednjih vsebinskih področij: 

  • trženje in promocija, 
  • digitalizacija in avtomatizacija poslovanja,
  • vodenje in uvajanje sprememb v podjetje, optimizacija delovnih procesov, 
  • razvoj/oblikovanje (dizajn) produktov in inovacije, novi materiali, zaščita IPR
  • izboljševanje specifičnih tehničnih kompetenc zaposlenih, 
  • zelena ekonomija ter krožno gospodarstvo.

 

Upravičeni stroški projekta so stroški:

  • plač in drugih povračil stroškov dela zaposlenih na projektu za delo do 2 zaposlitev za polni delovni čas (160 ur na posameznega zaposlenega za posamezni mesec, pri čemer kvoto ur posamezne osebe ni možno deliti na več oseb) na podlagi standardnega stroška na enoto, ki znaša 20 EUR/uro in sicer za:
  • vsebinsko vodenje projekta (npr. priprave in izvajanja načrta usposabljanj, pomoč pri diagnostiki potreb podjetij po usposabljanjih in izboljšavah, zagotavljanje kakovosti notranjih usposabljanj in svetovanj, spremljanje napredka zaposlenih …) in
  • administrativno in finančno vodenje projekta (npr. poročanje, priprava poročil, finančno spremljanje, zbiranje ponudb, izvedba naročil, organizacija usposabljanj in dogodkov …);
  • strokovno vodenje projekta z izvedbo usposabljanj in aktivnosti vpeljave upravičenih vsebin v vključena podjetja;
  • posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov dela;
  • stroški poti vezanih na usposabljanje kot navedeni v točki 13. c;
  • usposabljanja in svetovanja, ki vključujejo stroške usposabljanja in uvajanja vsebine usposabljanja v prakso podjetij:
  • za zunanje usposabljanje/svetovanje se povrnejo stroški zunanjih storitev povezanih z organizacijo in izvedbo dogodkov oz. kotizacij, 

 

Za »notranje usposabljanje« in svetovanja se povrnejo stroški vključenemu partnerju na podlagi standardnega stroška na enoto (pedagoška ura), ki znaša 20 EUR / uro, na pedagoško uro izvedbe se prizna do 2 uri priprave

 

Rok prijave: do 7.6.2021

 

 

Maj 21, 2021Tadej Recek
Razširite vsebino:
21 maja, 2021 Javni razpisijavni razpisi, slovenija
Tadej Recek

Tadej Recek je večino svoje 9-letne kariere preživel kot finančni svetovalec, kjer je za različne stranke iz gospodarstva in javnega sektorja vodil kompleksne projekte. Trenutno je zaposlen pri eni izmed svetovno znanih svetovalnih družb. Je nosilec naziva projektni manager leta 2018, ki ga podeljuje Slovensko združenje za projektni management, ter certificiran manager upravljanja sistemov upravljanja informacij po mednarodnem standardu ISO 27001. Njegova poslovna strast je osveščanje gospodarskih in fizičnih subjektov o možnostih financiranja razvoja poslovnih dejavnosti s pomočjo pridobivanja nepovratnih sredstev in subvencij, ki so na voljo tako na slovenski kot na evropski ravni.

Kontaktirate ga lahko preko:

tadej@terraverde.si
tajnistvo@terraverde.si
mobi: 051 276 260
www.terraverde.si
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/tadej-recek-msc-b1aba442/

Nam res preti izumrtje civilizacije?Druga naloga vodje: voditi z navdihujočo vizijo in skupnimi vrednotami
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Zanimivo 
Virtualna-srecanja
Virtualna srečanja – kakšen vtis ustvarite?
Saša Einsiedler | Motivacija za bodoče podjetnike!
Kartica za pospeševanje posla in prihranke – Evropska mladinska kartica
kreativec
Kreativec – inovator v tržnem komuniciranju
Konferenca IT BOOST za podjetne 2016
TELEFONSKA PRODAJA – KLJUČNE STVARI ZA USPEH | Aleksandra Popivoda
Zapiranje podjetja – izbris družbe
 Zanimivo 
Nevromarketing – učinkovita procedura čustvenega prepričevanja
BLOCKCHAIN THINK-TANK | predstavitev
Zavarovalni-instrumenti-placil
Zavarovalni instrumenti plačil
Prednosti vsebinskega marketinga | content marketing
Zakon-o-varstvu-potrošnikov
Zakon o varstvu potrošnikov – spremembe
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetja
Hitro rastoča podjetja
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si