Popolnoma zavedajoča se, intuitivna oseba se zaveda sveta, ki jo obdaja – dogodkov, trendov in kar je najpomembnejše – drugih ljudi. V današnjem interaktivnemu svetu neprestane komunikacije med ljudmi lahko bogastvo svojega življenja merimo s kakovostjo naših medosebnih odnosov. Naj govorimo s prijateljem, vzgajamo otroka, se srečujemo s poslovnim partnerjem, vodimo podjetje, prodajamo stvari, pišemo elektronsko sporočilo, ali smo z ljubljeno osebo – vedno je intuitivna empatija tista vez, ki utrdi in poglobi povezavo med osebami.
Intuicija je v tem primeru empatična sposobnost, da čutimo, kar čuti druga oseba.
Vsem nam je bila v zibelko položena sposobnost, da sočloveka »prečitamo«, beremo zapisano med vrsticami, slišimo to kar je ostalo neizrečeno; vidimo skozi masko; čutimo resnico ali radost in bolečino sočloveka.
Intuitivno razumevanje vodi v takšno komunikacijo, ki omogoča iskreno skupno bivanje, saj v njej ni ničesar, kar bi ostalo prikrito. Če čutimo to, kar čutijo drugi, se z njimi poistovetimo in vemo, da smo v praktično enakem položaju. Iskrenost obrodi sadove, kar je bistvenega pomena za vsak uspešen medsebojni odnos. Če čutimo to, kar čutijo drugi, se z njimi poistovetimo in vemo, da smo v enakem položaju.
Najprej pa – da ne bo pomote – kaj pomeni uspeh?
Uspešen je tisti, ki je srečen. Kaj človeka najbolj osrečuje? Občutek koristnosti, sprejemljivosti, da je nekaj vreden in cenjen. To je občutek znotraj človeka.
Veliko uspešnih podjetnikov, ki so izgubili sebe, ko so ustvarjali svoj imperij, so nehote ustvarjali srečo, ki je temeljila na materialnih dobrinah. Nekateri od njih še imajo toliko moči, da sedaj iščejo višji smisel, nekaj več. Kaj je tisto nekaj več? Mir v duši.
Spoznala sem pa tudi podjetnike, ki izžarevajo srečo, ki so avtentični, pristni in ustvarjalni še na stara leta. Oni imajo posebno lastnost oziroma poleg strokovnega znanja iz svojega področja jim ravno njihova pristnost in povezanost s seboj prinese tisto ključno zadovoljstvo. Ta lastnost je poslušanje svojega notranjega vodnika.
Iz pogovorov z njimi sem odkrila, da imajo uspešni ljudje zelo razvito intuicijo. To pomeni, da točno vedo kaj je potrebno narediti, v katero smer iti, četudi nimajo oprijemljivih znakov ali dokazov za to. Upajo si, nimajo strahu, zaupajo sebi. Ker je intuicija občutje, jo lažje zaznamo, če smo čustveno uravnovešeni. Nič ne izkrivi intuicije bolj, kot pomanjkanje harmonije. Mnoge poslovneže vodi strah, zato je njihova intuicija odraz strahu. Pri tistih, ki jih vodi hrepenenje, pa je odraz tega, kar želijo videti. Resnica pa je ponavadi nekje na sredini. Saj poznate tisto: nekdo trdi, da je kozarec »napol poln«, za drugega je »napol prazen«. Oboje drži – voda pa v obeh primerih sega do sredine kozarca.
Intuicija zajema vse najnovejše in najpomembnejše podatke o stvareh, ki se jih zavedamo.
Se torej nenehno spreminja in zrcali spremembe, ki se odvijajo. Več kot imamo izkušenj z določeno stvarjo, bolj bo naša intuicija natančna. Vendar pa moramo paziti, da ne postanemo »fosilni strokovnjak«, takšen, ki je postal antiintuitiven, ki ve, kakšne so bile stvari nekoč in se zato zanaša na logiko in analizo. Takšno logično-analitično mišljenje je preveč premočrtno in prepočasno, da bi bilo lahko sodobno. Intuicija je »tukaj in zdaj«. Vi pa morate biti v tem trenutku prisotni in sposobni prilagajanja in spreminjanja.
Pravijo, da je preteklost zgodovina, prihodnost skrivnost, sedanjost pa je sedanjost …dar, da smo »tu in zdaj«. Sprejmite ta dar kot dar: odprite ga in uporabite ga.
Intuicija se pojavi nepričakovano in tako iznenada, da je zavestno niti ne prepoznamo. Večkrat se poskušajte vprašati: »Počakaj no malo, kaj mi govorijo moji občutki?« To zavestno zavedanje občutka, brez pripetih kritičnih ali čustvenih predznakov, vam bo pomagalo, da se boste v določenih trenutkih pravilno odzvali.