Sveža knjiga dr. Andreja Pompeta– očitno pandemija ni bila le v škodo – je sveža z večih perspektiv: je zares nova, sodobna, aktualna, uporablja vire in primere predvsem iz zadnjih let, komajda kakega iz zadnjega desetletja. To je mlajšim bralcem zagotovo bližje kot navajanje primerov iz časa njihovih babic. In je zagotovo tudi v kontekstu naslova. Če bi Pompe, kot vrhunski trženjski strokovnjak, dal v naslov knjige namesto iNovativno besedo Sodobno (kar bi vsebinsko po mojem mnenju sicer bolj ustrezalo), bi bila že naslovnica videti zastarela. iNovativno pa ji da poseben čar, ki pa si ga delo tudi zasluži.
Dr. Andrej Pompe je veliko večino svojega poklicnega življenja preživel v marketingu kot kreativec, vodja, direktor agencije ali predavatelj. Le malo je strokovnjakov, ki bi imeli na področju tržnega komuniciranja toliko izkušenj kot dr.Pompe. Prav to poglobljeno komunikacijsko znanje in izkušnje je udejanil v znanstveni monografiji »iNovativno tržno komuniciranje«.
Redko dobim v roke strokovne knjige, ki niso prepredene ali celo poplavljene z dolgovezenjem avtorjev, s pretiranimi detajli, subjektivnimi razmišljanji in nehotenim zamegljevanjem vsebine, ki jo bralec pričakuje. Pompetovo delo je zasnovano po svoje preprosto, po drugi strani pa zelo koncizno. Avtor je dejansko razčlenil kontemporarno tržno komuniciranje ter ga razvrstil kar na videz matematično v množice, podmnožice in preseke množic. Dr. Pompe nima časa, da bi dolgovezil – knjiga je sistematična in pregledna.
Uvodna poglavja bralcu najprej predstavijo oziroma osvežijo osnovne vzvode in zakone komuniciranja, zlasti nezavedne; so nadvse potrebna in primerna osnova za nadaljevanje.
Kasneje se avtor poglobi v razčlenjevanje komuniciranja s številnih strani ter ustvarja lepo tekočo pripoved o trenutnem tržnem komuniciranju. Je seveda več kot pripoved: gre za sistematični prikaz skoraj vsega, kar sodi v to specialno področje. Avtor navaja pri tem tudi neskončno število virov, kar je zagotovo koristno za vse, ki bi se želeli poglobiti v specifično problematiko.
Imam le dve, čisto subjektivni pripombi na to strokovno delo, več kot potrebno na našem trgu, ki mu nikakor ne zmanjšujeta vrednosti in pomena: škoda je namreč, da niso vsaj nekateri navedeni primeri tiskani v barvah, saj se v črno-beli tehniki želena poanta nekako izgubi. In še druga moja pripomba: ker avtorja poznam še iz študentskih časov kot zelo duhovitega, pronicljivega kolega … – knjigo bi kljub znanstvenemu pedigreju lahko začinil še z malce humorja, ki mu vsekakor ni tuj!
Sicer pa verjamem in upam, da bodo po znanstveni monografiji segli tudi mladi kreativci in študentje, ter jo privzeli za uporaben, referenčni priročnik, s čimer bodo prispevali k dvigu kvalitete tržnega iNovativnega komuniciranja tudi v širšem prostoru; pravzaprav je knjiga »must have« vsakega oddelka za komuniciranje s tržiščem.
Dragi kolega dr. Pompe, čestitam za izjemno delo!
Vito Komac
P.S.: Na portalu Podjetnik.net bomo v naslednjih objavili nekaj povzetkov ali posebno zanimivih odlomkov iz knjige. Knjigo lahko tudi naročite na: https://gea-college.si/narocilo-monografije-inovativno-trzno-komuniciranje/