• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » iNovativno tržno komuniciranje

iNovativno tržno komuniciranje

iNovativno tržno komuniciranje
Čas branja: 3 min      

Sveža knjiga  dr. Andreja Pompeta– očitno pandemija ni bila le v škodo – je sveža z večih perspektiv: je zares nova, sodobna, aktualna, uporablja vire in primere predvsem iz zadnjih let, komajda kakega iz zadnjega desetletja. To je mlajšim bralcem zagotovo bližje kot navajanje primerov iz časa njihovih babic. In je zagotovo tudi v kontekstu naslova. Če bi Pompe, kot vrhunski trženjski strokovnjak, dal v naslov knjige namesto iNovativno besedo Sodobno (kar bi vsebinsko po mojem mnenju sicer bolj ustrezalo), bi bila že naslovnica videti zastarela. iNovativno pa ji da poseben čar, ki pa si ga delo tudi zasluži. 

Dr. Andrej Pompe je veliko večino svojega poklicnega življenja preživel v marketingu kot kreativec, vodja, direktor agencije ali predavatelj. Le malo je strokovnjakov, ki bi imeli na področju tržnega komuniciranja toliko izkušenj kot dr.Pompe. Prav to poglobljeno komunikacijsko znanje in izkušnje je udejanil v znanstveni monografiji »iNovativno tržno komuniciranje«. 

 

doc. dr. Andrej Pompe

doc. dr. Andrej Pompe

 

Redko dobim v roke strokovne knjige, ki niso prepredene ali celo poplavljene z dolgovezenjem avtorjev, s pretiranimi detajli, subjektivnimi razmišljanji in nehotenim zamegljevanjem vsebine, ki jo bralec pričakuje. Pompetovo delo je zasnovano po svoje preprosto, po drugi strani pa zelo koncizno. Avtor je dejansko razčlenil kontemporarno tržno komuniciranje ter ga razvrstil kar na videz matematično v množice, podmnožice in preseke množic. Dr. Pompe nima časa, da bi dolgovezil – knjiga je sistematična in pregledna.

Uvodna poglavja bralcu najprej predstavijo oziroma osvežijo osnovne vzvode in zakone komuniciranja, zlasti nezavedne; so nadvse potrebna in primerna osnova za nadaljevanje. 

Kasneje se avtor poglobi v razčlenjevanje komuniciranja s številnih strani ter ustvarja lepo tekočo pripoved o trenutnem tržnem komuniciranju. Je seveda več kot pripoved: gre za sistematični prikaz skoraj vsega, kar sodi v to specialno področje. Avtor navaja pri tem tudi neskončno število virov, kar je zagotovo koristno za vse, ki bi se želeli poglobiti v specifično problematiko. 

Imam le dve, čisto subjektivni pripombi na to strokovno delo, več kot potrebno na našem trgu, ki mu nikakor ne zmanjšujeta vrednosti in pomena: škoda je namreč, da niso vsaj nekateri navedeni primeri tiskani v barvah, saj se v črno-beli tehniki želena poanta nekako izgubi. In še druga moja pripomba: ker avtorja poznam še iz študentskih časov kot zelo duhovitega, pronicljivega kolega … – knjigo bi kljub znanstvenemu pedigreju lahko začinil še z malce humorja, ki mu vsekakor ni tuj!   

Sicer pa verjamem in upam, da bodo po znanstveni monografiji segli tudi mladi kreativci in študentje, ter jo privzeli za uporaben, referenčni priročnik, s čimer bodo prispevali k dvigu kvalitete tržnega iNovativnega komuniciranja tudi v širšem prostoru; pravzaprav je knjiga »must have« vsakega oddelka za komuniciranje s tržiščem.

Dragi kolega dr. Pompe, čestitam za izjemno delo!

Vito Komac

P.S.: Na portalu Podjetnik.net bomo v naslednjih objavili nekaj povzetkov ali posebno zanimivih odlomkov iz knjige. Knjigo lahko tudi naročite na: https://gea-college.si/narocilo-monografije-inovativno-trzno-komuniciranje/

Jun 7, 2021Vito Komac
Razširite vsebino:
7 junija, 2021 Komuniciranjetržno komuniciranje
Vito Komac

LinkedIn: Vito Komac

Službena pot – povračilo stroškovVelike ideje nastajajo v spočitih mislih
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Zanimivo 
Napake novih podjetnikov in managerjev 1/3
javni razpis
Javni razpis P1 Plus 2020
Ecommerce Day 2017 | Ljubljana, 28. in 29. november
Mediacija – kaj morajo vedeti podjetniki? | Aleš Zalar
Zdravje in delo od doma | Laura Smrekar, dr. Mark Pleško, Borut Zrim, Tadej Recek in Maja Južnič Sotlar
verjemi-v-svoj-glas
VERJEMI V SVOJ GLAS – navdihujoče, pretresljivo in z življenjsko modrostjo prepleteno branje
AI
Je umetna inteligenca pri naložbah boljša od nas?
 Zanimivo 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
Napotitev delavca na čakanje – interventni zakon
druzbena-omrezja
Uspešni na družbenih omrežjih?
Elektri(čista) ali E-GOLF vs. E-BMW
vodenje na daljavo
Vodenje na daljavo in dobre prakse
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (93)
  • Izobraževanje (147)
  • Javni razpisi (47)
  • Komuniciranje (74)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (21)
  • Praktični nasveti (111)
  • Prodaja (61)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (154)
 Javni razpisi 
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
 Ustanovitev podjetja 
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podjetja
Hitro rastoča podjetja
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si