• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Ekonomsko vključevanje zaposlenih

Ekonomsko vključevanje zaposlenih. Kako v času krize izboljšati uspeh podjetja? .

Ekonomsko vključevanje
Čas branja: 3 min      

Predstavljajte si dve podjetji, ki sta enaki v vseh pogledih, razen enemu: zaposleni v prvem podjetju delajo kot najeta delovna sila, medtem, ko so zaposleni v drugem podjetju zaupanja vredni partnerji, ki razumejo ekonomiko posla in sodelujejo pri izboljšanju poslovanja.

Katero podjetje bi imelo boljše odnose s svojimi strankami? Katero podjetje bi imelo nižjo fluktuacijo in boljšo zavzetost zaposlenih? Katero podjetje bi raslo hitreje in donosneje?

 

V okviru poslovne šole Harvard raziskovalci že vrsto let raziskujejo prakse ekonomskega vključevanja zaposlenih in iščejo odgovore na zgornja vprašanja. Z rezultati raziskav so dokazali, da dosegajo podjetja, ki ekonomsko vključujejo svoje zaposlene, bistveno boljše rezultate. Zadeva je pravzaprav precej logična – v nasprotju z drugimi motivacijskimi orodji, ekonomska vključenost pomaga zaposlenim, da se naučijo delati na način, ki ustvarja več dobička – za podjetje in za vse zaposlene. Vsi se priučijo zgolj potrebnih osnov finančne pismenosti in razumejo, kako njihova produktivnost vpliva na stanje poslovanja. Ko zaposleni razumejo, kako njihovo delo prispeva k uspehu, lažje prepoznajo pomen svojega dela in so pripravljeni bolj trdo delati. Tudi potreb po kontroli ni več – zaposleni se medsebojno spodbujajo, ker vsi prispevajo k večjemu zaslužku vseh. Ekonomsko vključevanje se opredeljuje s številnimi ključnimi dejavniki v podjetju: razumevanjem poslovanja, komunikacijo uspešnosti, nadomestilom za dosežene cilje, ter večjim vključevanjem zaposlenih in strank v vsakdanje dejavnosti.  Podjetja, ki uporabljajo ekonomsko vključenost imajo večjo rast dobička in se lažje prilagajajo spremembam na trgu. Ter, kar je trenutno najbolj pomembno – v težkih časih ne odpuščajo.

 

Ekonomsko vključevanje

Sandra Pšeničny

 

  Ekonomsko vključevanje

Bill Fotsch

 

Ekonomsko vključevanje zaposlenih je preprost poslovni pristop, ki spreminja najete delavce v zaupanja vredne partnerje. Sestavlja ga 5 elementov:

1) Ekonomska vključenost strank je ključna, saj stranke opredeljujejo osnovno vrednost vsakega posla,

2) Razumevanje ekonomičnosti posla usklajuje vse zaposlene v skupnem razumevanju, kaj opredeljuje dobičkonosnost in uspeh podjetja,

3) Ekonomska preglednost vsem zaposlenim omogoča, da vidijo, kako gre podjetju, in se učijo iz lastnih uspehov in neuspehov,

4) Z bonusi imajo vsi zaposleni delež v rezultatih, oz. presežkih plana, zaradi česar postanejo ekonomski partnerji v podjetju,

5) Vključenost zaposlenih vodi k nižji fluktuaciji in boljšim odnosom med lastniki, menedžerji in zaposlenimi.

 

In kako začeti z ekonomskim vključevanjem zaposlenih? Te je potrebno najprej naučiti osnovnih številk, ki zagotavljajo dobičkonosnost, denimo bruto dobičkom od vsake opravljene storitve ali prodanega izdelka, oziroma ceno zaračunane ure. Na timskih sestankih je nato vsak teden potrebno preverjati te ključne številke in se naučiti napovedovanja rezultatov prihajajočih tednov in mesecev. Zaposleni nato sami iščejo ideje, kako popraviti te rezultate. In, za povrh v primeru doseženih in preseženih ciljev, vsi zaposleni prejmejo bonuse od razlike nad presežkom. Najbolje pri temu je, da prihajajo bonusi iz povečanega bruto dobička podjetja – zaradi tega imajo koristi vsi, od lastnikov do delavcev. 

Ekonomsko vključevanje zaposlenih gradi kulturo zmagovalcev, ki prispevajo k svojemu uspehu. Zaposlene povezuje z vizijo, poslanstvom, vrednotami in finančnim uspehom. 

 

Spremljajte serijo prispevkov o ekonomskem vključevanju zaposlenih. Kmalu boste lahko prebrali o raziskavi ekonomskega vključevanja zaposlenih, ki jo izvaja Harvardska poslovna šola in pri kateri sodelujejo tudi slovenska podjetja.

 

Zainteresiranim ponujamo možnost, da izpolnijo prej omenjeno raziskavo ekonomske vključenosti in ugotovijo, kje ima njihovo podjetje možnosti za razvoj. Raziskava se nahaja na povezavi:  https://www.research.net/r/EEngagementBenchmarking

Sodelovanje v raziskavi je brezplačno. 

 sandra.psenicny@openbookcoaching.com 

 

Bill Fotsch in Sandra Pšeničny

 

Jun 14, 2021Bill Fotsch in Sandra Pšeničny
Razširite vsebino:
14 junija, 2021 Covid-19covid19, kriza, zaposlitev
Bill Fotsch in Sandra Pšeničny

Bill Fotsch se s področjem ekonomskega vključevanja ukvarja več kot 28 let. Kariero je kot diplomirani inženir elektrotehnike začel v velikih proizvodnih podjetjih, vendar se je po končanem MBA študiju na Harvard Business School začel ukvarjati z idejo ekonomskega vključevanja zaposlenih, s katerim je pomagal do boljšega poslovanja več kot 400 podjetjem.

Sandra Pšeničny je diplomirana ekonomistka s področja podjetništva, z magisterijem iz mednarodnih odnosov. Kariero je začela v marketingu, nadaljevala v financah in organizaciji. Delala je kot podjetniška svetovalka - generalistka in asistentka pri predmetu kultura podjetja; ob Billu Fotschu se je navdušila za koncept ekonomskega vključevanja zaposlenih.

kontakt:

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/sandra-psenicny-85b1a082/

https://www.linkedin.com/in/billfotsch/

Trije nasveti za komuniciranje v prodajiPovračila različnih stroškov
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (96)
  • Izobraževanje (151)
  • Javni razpisi (50)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (22)
  • Praktični nasveti (114)
  • Prodaja (63)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (161)
 Zanimivo 
Pa vse na firmo, prosim! | Tomaž Sršen
Letni dopust in regres 2017
trendi-družbenih-omrežij
Pravljičnih 7 – trendi družbenih omrežij, ki jih preprosto moraš poznati!
Ecommerce Day 2017 | Ljubljana, 28. in 29. november
Obdavčitev poslovnih daril
Startup Branding | Prof. dr. Mitja Ruzzier | intervju
Toksična kultura je ozdravljiva
 Zanimivo 
Strategija – kdo jo potrebuje? ½
podatki
Varstvo osebnih podatkov posameznikov
logo
Logo – sestavine in lastnosti*
16 razlogov, zakaj podjetja propadejo
HLADNI KLIC vs. HLADNI MAIL
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (96)
  • Izobraževanje (151)
  • Javni razpisi (50)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (37)
  • Podjetniški priročnik (22)
  • Praktični nasveti (114)
  • Prodaja (63)
  • Startup (37)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (161)
 Javni razpisi 
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
razpis
Subvencije za zaposlitev mladih
 Ustanovitev podjetja 
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si