Žiga Kuhar, podjetnik in specialist za digitalni marketing; 10 let v podjetništvu (spletna podjetja, prodaja preko spleta, komuniciranje, razvoj aplikacij); vodi izobraževanja o spletnem marketingu, svetuje podjetjem, razvija pametno aplikacijo za avtomatizacijo marketinga Optera.
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/ziga-kuhar/
Maša Ribnikar Kajtner, ACC, je poslovna coachinja, mediatorka in trenerka mehkih veščin in svetovalka za wellbeing. Je coachinja za male z veliko vizijo. Srčno stoji ob strani naročnikom ko skupaj gradijo uspeh, ki temelji na povezani ekipi.
Maša svoj coaching usmerja v krepitev duševnega zdravja zaposlenih in povezanosti ekip s katero povečujejo učinkovitost. Njen fokus so mala podjetja, saj verjame, da je v majhnih podjetjih mogoče doseči najboljšo usklajenost med učinkovitostjo in tesno povezanostjo ekipe.
Pri njenem delu sledi svojim najpomembnejšim vrednotam profesionalnosti srčnosti in povezanih odnosov. Vrednote so element, ki povezuje podobne in zato te vrednote išče tudi v svojih naročnikih. V svoje delo vnaša izkušnje iz gospodarstva, kjer je pretežno delovala v novo nastajajočih projektih znotraj ustaljenih sistemov in izkušnje iz profesionalnega športa. Vaša vizija je njena misija.
KONTAKT:
www.coaching4me.si
masa@coaching4me.si
https://www.linkedin.com/in/ma%C5%A1a-ribnikar-kajtner/
Vesna Jarc je ustanoviteljica projekta Sexovnik, je psihoterapevtka in seksualna terapevtka.
Zadnja leta se fokusira in dela predvsem seksualne terapije ter ljudi izobražuje na predavanjih in delavnicah, v bootcampih, kolumnah in TV oddajah.
Pri delu s klienti se vsakodnevno sooča z njihovimi strahovi, predsodki, občutki krivde, greha, gnusa in prezira na tem področju. Ugotavlja, da številnim seksualnost (energija, ki nas je ustvarila), ne povzroča občutke radosti, ugodja, zadovoljstva, svobode, sposobnosti prepuščanja in predanosti, ampak jih frustrira, kar pa posledično vpliva na vsa ostala področja v njihovem življenju, tako poslovna kot osebna.
Splet: www.sexovnik.si
Facebook: https://www.facebook.com/vesna.jarc
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vesna-jarc-312570b
Youtube: sexovnik – YouTube
LinkedIn: Link
Romina Kavčič je UI/UX oblikovalka.
Kontakt: info@romina.si
Splet: www.romina.si
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/rominakavcic/
Pri oblikovanju rada dozira primerne količine belega prostora, igrive vzorce in premišljene elemente, ki uporabniku zagotovijo dosego cilja brez izgube las. Verjame, da sta vsebina in uporabniška izkušnja na prvem mestu, dizajn pa je le pika na i. Med njenimi klienti so med drugim Outfit7, Abanka, GoOpti, Visionect, Chipolo in Ličila.si. Ko ne oblikuje in opazuje sveta, spi. Navdih ji dajejo pande, gorski vršaci in vonj po borovcih.
Branimir Brkljać, imenovan tudi Bane, je pred davnimi leti čisto na začetku Studia Moderna pripeljal na trg Kosmodisk, kasneje pa kot prvi ponudnik uvedel TV-prodajo. Je izjemen strokovnjak za direktni marketing. Njegovi blogi so na: https://experiencedbeginner.com.
Odvetniška družba Neffat o.p., d.o.o. svetuje strankam na več pravnih področjih z močnim poudarkom na korporacijskem, delovnem in obligacijskem pravu ter javnih naročil.
Bojana Košnik je mednarodno priznana strokovnjakinja za bonton, poslovni in diplomatski protokol.
Je avtorica knjige 24 ur poslovnega bontona, številnih strokovnih člankov in televizijski in radijskih prispevkov.
Kontaktirate jo lahko preko elektronskega naslova tukaj!
Zakaj je bonton tako zelo pomemben?
Poznavanje pravil bontona in protokola nam omogoča, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih življenjskih in poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k izboljšanju osebnosti, boljšemu poslovnemu uspehu in k še večji odličnosti.
Da do morebitnih zadreg, v pravilih komunikacije z drugimi ljudmi, ne bi prišlo več, nam pomagajo njeni seminarji, učne delavnice in individualna svetovanja. S tem znanjem lahko okrepimo medsebojno razumevanje in postanemo tolerantnejši v medsebojnih odnosih. V poslovni komunikaciji uspešnejši in spretnejši, zasebno bivanje pa postane seveda prijetnejše.
Bill Fotsch se s področjem ekonomskega vključevanja ukvarja več kot 28 let. Kariero je kot diplomirani inženir elektrotehnike začel v velikih proizvodnih podjetjih, vendar se je po končanem MBA študiju na Harvard Business School začel ukvarjati z idejo ekonomskega vključevanja zaposlenih, s katerim je pomagal do boljšega poslovanja več kot 400 podjetjem.
Sandra Pšeničny je diplomirana ekonomistka s področja podjetništva, z magisterijem iz mednarodnih odnosov. Kariero je začela v marketingu, nadaljevala v financah in organizaciji. Delala je kot podjetniška svetovalka – generalistka in asistentka pri predmetu kultura podjetja; ob Billu Fotschu se je navdušila za koncept ekonomskega vključevanja zaposlenih.
kontakt:
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/sandra-psenicny-85b1a082/
https://www.linkedin.com/in/billfotsch/
Berislav Čižmek, direktor
CBBS – Management Consulting & Business Building Co.
Kozarčaninova 2, 10 000 Zagreb, R Hrvatska
Linkedin: Berislav Čizmek
Tel. : + 385 1 2304 001
Faks : + 385 1 2301 280
GSM : + 385 91 911 8035
Skype : berislav.cizmek
E-mail : ceo(at)cbbs(dot)hr
LinkedIn: link
Nina Mazgan, po izobrazbi diplomirana politologinja in magistra ekonomskih znanosti ter Cotrugli Business School MBA, ima več kot 7 let izkušenj na področju vodenja evropskih projektov ter ocenjevanja inovacijskega potenciala start-up podjetij.
Te izkušnje je pridobila v okviru dela v mednarodnem podjetju META Group ter upravljanja sklada tveganega kapitala META Ingenium d.o.o., za katerega je pregledala več kot 300 poslovnih načrtov ter sledila osmim naložbam – od prvega kontakta, preko skrbnega pregleda do izvedbe in spremljanja lastniške naložbe.
Za METO je vodila več mednarodnih projektov, med drugimi okvirni program ESIC2, ki s strani Evropske skupnosti odobrenim raziskovalnim projektom nudi pomoč pri komercializaciji raziskovalnih rezultatov.
Nina trenutno deluje tudi kot samostojna svetovalka pri pridobivanju sredstev iz naslova evropskega programa SME Instrument, za katerega deluje kot ocenjevalka pri Evropski komisiji.
Barbara Boldin se že več kot 20 let posveča različnim poslovnim temam, od informatizacije, optimizacije, avtomatizacije, v zadnjem času pa tudi digitalizacije in skladnosti poslovanja. Kot vodja marketinga v različnih IT podjetjih se je redno srečevala z različnimi izzivi naročnikov, zato se trudi v svojem delovanju nasloviti čim več odprtih vprašanj. Njeno novinarsko ozadje ji služi kot izhodišče, da zahtevne poslovne vsebine javnosti čim bolj poljudno in razumljivo približa. Od leta 2020 v podjetju Mikrocop skrbi za vsebinski marketing.
KONTAKT:
barbara.boldin@mikrocop.com
Jure Klepec, u.d.e., je direktor in svetovalec v podjetju ADV Klepec d.o.o., ki pomaga pri nakupih in prodajah podjetij, vrednotenjih poslov ter pridobivanju finančnih virov.
Pred tem je bil Jure Klepec 20 let direktor in član uprav v treh največjih slovenskih borznih hišah: MP, Alta in Ilirika. Ima izkušnje s področja kapitalskih trgov, prevzemov podjetij, upravljanja premoženja in finančnih analiz. Vodil je številne projekte in teame na navedenih področjih.
POVEZAVE :
LinkedIn : https://www.linkedin.com/in/dr-natasa-pirc-musar
Data Protection Officer Club : www.dataprotection-officer.com
Pirc Musar Odvetniška Družba : http://www.pirc-musar.si/
Dr. Nataša Pirc Musar je diplomirala na ljubljanski pravni fakulteti. Šest let je delala kot novinarka/voditeljica na TVS, nato pet let kot voditeljica osrednje informativne oddaje na POP TV.
Svoje novinarsko znanje je dodatno izpopolnjevala na CNN, BBC, Granada TV, Sky News, Reuters TV in Border TV.
Od leta 2001 je vodila komuniciranje pri Aktiva Group, od 2004 do 2014 je bila informacijska pooblaščenka; njena Odvetniško družbo Pirc Musar deluje od l. 2015.
Leta 2015 je doktorirala na dunajski pravni fakulteti.
Andreja Šoštarič je marketing koordinatorka, ki svoje izkušnje na področju digitalnega marketinga in razvoja blagovnih znamk usmerjeno nadgrajuje vse od leta 2017. Trenutno deluje v okviru marketinške agencije AN idea, kjer s podjetji sodeluje na področju digitalnega oglaševanja, ustvarjanja kreativnih vsebin in jim pomaga do učinkovitega nastopa na spletu.
Matjaž Kovačič
LinkedIn: Matjaž Kovačič
Email: matjaz@trainingbyselling.com
Matjaž Kovačič je podjetnik in prodajni trener, avtor prodajne uspešnice Zbudi Prodajalca v Sebi, govornik in motivator. Matjaž je visoko cenjen prodajni strokovnjak, katerega osebna motivacija je ljudi navduševati in opolnomočiti za prodajo. S pomočjo skupine strokovnjakov v sklopu metodologije Training by Selling pomaga podjetjem in ekipam pri prebijanju prodajnih blokad. Je glavni promotor treninga prodaje v praksi in uvajanja analitičnih prijemov pri merjenju prodajne usposobljenosti.
Edmond Široka, ekonomist-podjetnik, ustanovitelj in direktor Xpress Job, ki ga je zasnoval še med študijem; izkušen v spletnem rekrutiranju, selekciji, vodenju, ustvarjanju blagovne znamke delodajalca.
POVEŽITE SE Z AVTORJEM: www.linkedin.com/in/edmond-siroka
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mateja-markic
Mateja Markič je asistentka direktorja podjetja TIP-TOP okna in vrata. Pred tem je bila vodja Prodaje in trženja pri JGZ Brdo; s svojo ekipo je uspešno izpeljala predsedovanje Slovenije EU, pripravila in uresničevala strategijo trženja Kongresnega centra Brdo in gradu Strmol; sodelovala pri izpeljavi številnih poslovnih in osebnih dogodkov, tudi najvišje protokolarne ravni (npr. obisk predsednika ZDA Georga Busha ml., obisk Generalnega sekretarja OZN Ban Ki Moona, obisk njenega veličanstva kraljice Elizabethe II. ter mnoge druge). Je tudi so-avtorica knjige Dogodek od A-Ž.
Voytech Pasztorik živi v Londonu, Velika Britanija, in je so-ustanovitelj inkubatorja OurStartupHub. To je tehnološki in netehnološki inkubator, povezan s povezovalnimi storitvami. Cilj inkubatorja je, da članom najde najprimernejše mentorje in poslovne prijatelje glede na njihove skupne interese, vendar s popolnoma drugačnim znanjem in izkušnjami. Verjamejo, da je podjetništvo najmočnejše orodje za spreminjanje sveta okoli nas.