• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » Ana Roš je navdušila dve Nemki, da sta prepotovali pol Evrope!

Ana Roš je navdušila dve Nemki, da sta prepotovali pol Evrope!

Ana Roš, foto: Hiša Franko

Med prvim mesecem Covida sva gledali  Chef’s table in se zaljubili v zgodbo Ane Roš, Hišo Franko in čudovito slovensko naravo. - nemški turistki, ki sta prepotovali pol Evrope, da bi obiskali Ano Roš

Čas branja: 6 min      

Kako daleč so pripravljeni priti turisti, da bi izkusili katero od kultnih znamenitosti Slovenije? Kako so s tem zadovoljni? Kdo so naši pravi ambasadorji? Koliko pomenijo pri obisku dežele na sončni strani Alp?

 

Kaj pritegne nekatere tuje goste v Slovenijo?  Kaj pričakujejo in kaj jih preseneti? Nič statistike, le osebna izpoved dveh mladih Nemk.

 

Marie in Annika sta v prvem Covidnem septembru nekaj dni bivali na Bovškem. Kaj ju je privedlo iz daljnega Hamburga? Zakaj Slovenija?  Večkrat smo pogovarjali o razlogih, vzvodih, pričakovanjih, tako ob prihodu, pa tudi po vrnitvi v Hamburg. Marie in Annika si delita stanovanje, imate podobne interese, delata v financah in uživata v dobri hrani.  Bolj zgovorna je Marie, ki je govorila kar v imenu obeh. 

 

annika in marie v Hiši Franko

Annika in Marie v Hiši Franko

 

Kot vem, vaju zelo zanimata kuhanje in dobra hrana, drži?

 

Zelo rada kuham. Rada poskusim kaj novega, nisem preutrujena od službe. Med vikendi znam biti v kuhinji tudi po pet ur. To me sprošča in pomirja; morda zato, ker vidim, da sem nekaj naredila z lastnimi rokami. Kot finančnica se svojega dela ne morem dotakniti.  Annika prav tako dobro kuha, samo ni tako zagreta, kot sem jaz. Na srečo pa ima rada mojo kuho, kar me tudi motivira, da pripravim kako dobro jed. Včasih so najboljši kar čisti okusi, kar delajo veliki chefi in tudi jaz sama – naj izdelek sije sam zase!

 

Zakaj  in pa sta se odločili prav za obisk Hiše Franko?

 

Med prvim mesecem Covida sva gledali  Chef’s table in se zaljubili v zgodbo Ane Roš, Hišo Franko in čudovito slovensko naravo. Slovenija se je zdela dovolj blizu za potovanje z avtom, četudi bi šlo s covidom močno na slabše. Ideja o združitvi čudovite narave, tišine in izjemne hrane je bila dovolj močna, pa še obe imava radi potovanja z avtom. Pravzaprav je bilo vse veliko boljše, kot sva pričakovali, ne nazadnje zaradi ljubeznivih ljudi.

 

Ana Roš, foto: Suzan Gabrijan

Ana Roš, foto: Suzan Gabrijan

 

Manca Istinič, stiki z javnostjo, Hiša Franko

 

Letos je posebno leto in težko rečemo koliko gostov je prišlo po zaslugi Chef’s table-a. Po njihovi zaslugi so ponavadi prihajali gostje iz celega sveta, letos pa je bila koncentracija gostov iz regije. Tudi ocene koliko gostov prihaja na priporočilo znancev težko podamo. Prej bi rekla, da je to nek dodaten razlog zaradi katerega se gost odloči obiskati našo restavracijo.

 

Kakšne vtise je pustil gastronomski “session” z enajstimi hodi v Hiši Franko?

 

Všeč mi je bilo, da je bilo vse tako popolno, kot pričakuješ od restavracije z dvema michelinovima zvezdicama, pa je bilo kljub temu prisrčno. Ves čas sva se počutili dobrodošli taki, kot sva. Sproščenost osebja je povzročila sproščenost gostov, tudi kak nasmeh ali priložnostno šalo. Vsak od enajstih hodov je bil odlično kreiran, noben ni prevladovala. Annika je bila malce žalostna, saj noben od treh desertov ni bil sladek. Ubožica! Toda takšna je moderna kuharska umetnost. 

 

Prosim, opiši še malce to kulinarično izkušnjo!

 

Najin obisk v Hiši Franko je bil čaroben. Čeprav sva imel nekaj težav z rezervacijo zaradi pandemičnega lockdown-a. Imeli sva odličen kontakt in izkušnjo z vodjo rezervacij, Svetlano. Potem naju je nek drugi vodja popeljal  po celotni restavraciji in pomožnih objektih, videli sva krasno ribogojnico, vrtove z zelišči in zelenjavo, sadje in cvetje okoli potoka. Pokazal nama je, kje živijo zaposleni v restavraciji, pokukali sva v kuhinjo, celo v zunanji prostor za počitek kuharjev. Vodja je z nama naredil tudi nekaj fotografij, skratka, bilo je zelo prijetno. Večerja je bila nadvse odlično pripravljena, kot sva pričakovali. Annika je imenovala skupno gibanje strežnega osebja – simfonija. In imela je prav, saj je zelo redko, da deluje ekipa skupaj tako sproščeno, zadovoljno in dobro. Ugotovili so tudi, da Annika ne govori dovolj dobro angleško, pa sva dobili nemškega natakarja. Še en velik plus: še pred večerjo sva omenili neko svojo alergijo in zamenjali so en cel hod v najinem meniju. Skočili sva ven, na cigareto, in srečali Aninega moža Valterja. Prepoznala sem ga iz TV-show Chef’s table. On skrbi za vinsko in sirno klet v hiši. Prosila sem ga, če bi smeli po večerji pogledati v njegovo klet. Takoj je privolil in bi je videti kar nekam srečen, da kdo zanima tudi za njegovo delo.  Po večerji je bila Ana Roš pripravljena narediti nekaj fotografij z gosti in tudi pokramljati z njimi. Mislila je, da jo čakava, za hip me je pogledala, takrat pa se je za njenim hrbtom pojavil Valter in naju hotel vzeti s seboj. Samo nasmehnila sem se ji lahko in rekla: “Brez zamere, midve greva z vašim možem!” Zazdelo se mi je, da je bila kar malce šokirana! Ampak se je splačalo! Po nekaj stavkih je Valter odprl steklenico vina in ob njenem skupnem praznjenju povedal marsikaj o življenju in delu v Hiši Franko. Prav zares sva se počutili kot zaželeni gostji.

 

Ana Roš in Valter Kramar, foto: Suzan Gabrijan

Ana Roš in Valter Kramar, foto: Suzan Gabrijan

 

Morda še kakšne izkušnje ali doživetja, zaradi katerih je bilo vredno obiskati Slovenijo?

 

Veliko! Najprej prepričljiva slovenska gostoljubnost, ki jo je izžareval vsak Slovenec, ki sva ga srečali. Vi ste preprosto preveč dobri za ta svet, ste pa tudi edina dežela z ljubeznijo (“love”) v imenu. Pravzaprav je bilo bivanje na Bovškem nekaj neponovljivega. Čudovita narava in možnost, da si v tišini. “Zipline” v gorah je najbolj kul zadeva. In pa dih jemajoča lepota Soče; ne bi se je utrudila gledati. Rafting in skriti kotički za kopanje v pritokih so res nekaj posebnega, česar ne bom nikoli pozabila. Zagotovo se vrneva čez dve leti! 

 

Sir, Hiša Franko, foto: Suzan Gabrijan

Sir, Hiša Franko, foto: Suzan Gabrijan

 

Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, o medijih in zvezdicah

 

Slovenija med tujo medijsko, strokovno in široko javnostjo še nikoli ni bila deležna tolikšne pozornosti kot jo ima sedaj. Mediji nas navajajo kot destinacijo vredno obiska oz. še več, kot destinacijo, ki jo je nujno potrebno obiskati (tako je Conde Nast Traveller pred kratkim Slovenijo postavil Slovenijo na prvo mesto med najbolj zaželenimi destinacijami prihodnjega leta, če izpostavimo le eno od številnih objav). Strokovna javnost nas navaja kot primer dobre prakse in kot vzorčno destinacijo predvsem na področju udejanjanja trajnostne zaveze. Široka javnost, to je turisti, nas vse bolj odkrivajo kot deželo, ki nudi avtentična, pristna doživetja, ki tudi po vrnitvi domov ostanejo še dolgo v spominu. Slovenija je tudi v samem vrhu lestvic najbolj privlačnih, najbolj trajnostnih in tudi najbolj varnih držav in prejemnica številnih uglednih nazivov kot npr. Evropska gastronomska regija 2021.  Na povečanje prepoznavnosti in pozicioniranje Slovenije kot vse bolj zaželene destinacije vpliva vrsta dejavnikov. Zagotovo je to pravilno zastavljena in s širokim konsenzom sprejeta vizija ter sistematični in usklajeni pristop k trženju Slovenije tako s strani STO kot slovenskega turističnega gospodarstva, številni ugledni dogodki, ki jih v zadnjih letih gosti Slovenija (predvsem športni dogodki) in tudi uspehi številnih posameznikov, kot so ugledni športniki ali vrhunski kuharji, ki so eni najbolj pristnih ambasadorjev naše dežele. K privlačnosti naše dežele pomembno prispeva tudi imidž Slovenije kot nemasovne destinacije. To potrjujejo tudi izsledki raziskav: Slovenija je med tujimi turisti zaznana kot destinacija, ki je drugačna od množičnega turizma, ponuja raznolike možnosti za sprostitev v naravi in raziskovanje. 

 

Uredništvo Podjetnik.net

Nov 2, 2020Podjetnik.net
Razširite vsebino:
Quote2 novembra, 2020 Veliko o vsemana roš, hiša franko, kulinarika, michelin
Podjetnik.net

POVEŽIMO SE!

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/podjetnik/

Facebook: Podjetnik.net

Youtube: http://www.youtube.com/c/Podjetniknet

Twitter: Podjetnik.net on Twitter

Future Females – ženske pomagajo ženskam v podjetništvuEgocentrični vodja
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Zanimivo 
pogodba
Pogodba o časovnem zakupu nepremičnin
učinkovit prodajni lijak
Prodajni lijak – razvili smo sistem, ki je uspešen tudi v praksi!
Siva-ekonomija
Siva ekonomija: intervju – dr. Bojan Nastav
javni-razpisi
Javni razpisi maj ’21/2
napoved
Napoved in predvidevanje – kakšna je razlika?
Izjava o poslanstvu – tipične napake
Izjava o poslanstvu
Pozitivno-delovno-okolje
Pozitivno delovno okolje
 Zanimivo 
Merjenje osebne mreže
LinkedIn
LinkedIn: za koga in kako – 7 točk do uspeha (1. del)
5 načel učenja | Načelo 5/5: Bodite »just in time« / ravno v pravem času
regres
Regres 2022
Javni-razpis-za-ribistvo
Javni razpis za ribištvo
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
podjetja
Hitro rastoča podjetja
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si