• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » ACTION model | Doc. dr. Andrej Kovačič

ACTION model | Doc. dr. Andrej Kovačič. Spodnji model je bil predstavljen l. 2018 na kongresu in v reviji ADMA (Advanced Data Mining Association)..

Čas branja: 2 min      

Majhna odločitev, ki lahko spremeni življenje, je torej začetek poti in kje je bolje začeti v ACTION kot z A in s postavljanjem ciljev (sklop Aim).

 

Uspešni ljudje si postavljajo in zapišejo cilje osebnega razvoja, saj tako večkratno izboljšajo svoje možnosti uspeha. Cilji morajo biti zapisani in zlasti pomembni so tisti, ki so kratkoročni (do enega leta) in natančno določeni, merljivi in takšni, ki jih lahko uresničite (na primer: »Udeležil se bom vsaj enega treninga do konca leta 2018.«)

 

Sklop Connection

 

Naslednji sklop tehnik predstavljajo veščine povezovanja z drugimi (sklop Connection), ki so v času, v katerem živimo, izjemno pomemben, saj govorimo o povezovanju na nezavedni ravni. Za obvladovanje drugih oseb je zelo pomembno, da v prvih nekaj sekundah prilagodite svojo dinamiko in emocionalno stanje osebi, na katero želite vplivati. Če je na primer oseba v umirjenem, nezadovoljnem stanju, se prilagodimo in gremo za trenutek tudi mi v takšno stanje, vendar le za trenutek.

 

Naš cilj je seveda s tehnikami neverbalne komunikacije počasi voditi osebo v pozitivno energijsko polno stanje, kar je najlažje doseči s tehniko emocionalnega kolesa, ki se jo je mogoče hitro naučiti na treningih.

 

sklop Techniques

 

Izmed tehnik podajanja sugestij se je najlažje naučiti besednih tehnik (sklop Techniques). Tako na primer magična beseda „ker“ znanstveno dokazano močno poveča verjetnost, da bo nekdo izpolnil našo sugestijo. Če uporabimo besedo „ker“, ko povemo našo sugestijo, ljudje namreč ne preverjajo, kako tehten je razlog, ki ga navajamo, in zato to besedo dodamo v naš stavek.

 

Naša sugestija je zato močnejša, saj vsakič, ko uporabimo besedo „ker“, vplivamo, ne da bi ljudje resnično razmišljali, o čem govorimo. Zato čim večkrat  porabljajte besedo „ker“, tudi če nimate tehtnega argumenta (primer: „Naredi to poročilo, ker je pomembno, da je narejeno do petka.“)

 

Sklop Identity

 

Seveda veliko lažje vplivamo, če poznamo več informacij o osebi, na katero vplivamo, zlasti na nivoju vrednot in vzorcev obnašanja (sklop Identity), zato v sklopu teh tehnik treniramo, kako na podlagi govorice telesa, reakcij in izbranih vprašanj lahko ugotovimo še veliko več, kot ve „stric Google“.

 

sklop Opportunity

 

Dodatno pomaga, če znamo ustvariti majhen trans in s tem priložnost za podajanje sugestij (sklop Opportunity), ki gredo mimo našega kritičnega uma in se zato izvršijo avtomatično.

 

sklop Numerous

 

Seveda to mediji vsakodnevno delajo na nas in ironično ljudje, ki tehnik na nezavedni ravni ne poznajo, mislijo, da so se za določeno stvar sami odločili. Mediji so zlasti uspešni pri vplivanju tudi zato, ker imajo zelo veliko število sugestij in v ACTION formuli vpliva to predstavlja stopnjevanje sugestij oz. število (sklop Numerous).

 

Pri tem zlahka uporabimo tudi sidranje sugestije na predmete, stvari, kot na primer: »Vsakič, ko me pokličete po telefonu, vedite, da sem sredi pomembnega dela, ker resnično želim veliko narediti za naše podjetje,« lahko povzroči, da se naša vrednost in občutek opravljenega dela za podjetje bistveno poveča.

 

Doc. dr. Andrej Kovačič

Maj 20, 2020Andrej Kovačič
Razširite vsebino:
20 maja, 2020 Komuniciranjekomuniciranje, NLP, poslovni model
Andrej Kovačič

Doc. dr. Andrej Kovačič ima univerzitetno diplomo iz ekonomije, magistraturo (MBS) in doktorat iz sociologije.

Delal je mednarodno kot vodja prodaje, direktor ali CEO za tri mednarodna podjetja (RE Invest, Salesianer Miettex in AXA Insurance) v Nemčiji, Sloveniji in Angliji. V okviru lastnega podjetja za raziskave in svetovanje CEOS d.o.o. je analiziral več kot 150 raziskav, preko svetovanja in coachinga podpiral več kot 30 slovenskih in mednarodnih podjetij in individualno v več kot 100 osebnih coachingih/terapijah. Leta 2013 je sprejel mesto na Fakulteti za medije.

Je avtor večih akademskih in neakademskih člankov in sedaj kot trener letno naredi več kot 300 ur treningov na treh fakultetah in višji šoli. Vključen je v več neprofitnih dejavnostih znotraj ŠENT-a in drugih neprofitnih društev. Finančno podpira akademsko revijo IIASS. Je aktiven coach in terapevt in podpira večje število klientov, da dosežejo svoj potencial (če potrebujete pomoč se lahko s tem obrazcem prijavite kot posameznik za neplačljivo storitev).

Zadnji dve desetletji dr. Andrej Kovačič deluje kot svetovalec mednarodnim podjetjem in mnogim voditeljem in pri tem konstantno izboljšuje osebne sposobnosti, da bi pomagal zaposlenim in posameznikom ustvariti boljše odnose, boljše rezultate in večji prispevek k boljšemu jutri. Na svoji poti se je učil od najboljših in tehnike dodatno izpolnjeval ter s tem postavil temelje PRO-Aktivnih Komunikacijskih tehnik (PRO-ACT).

Podcast: ali vpliva na pozicioniranje znamke in večjo prodajo?Glava in Srce - kako najti pravo ravnovesje? | Dr. Matej Miklavec
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Zanimivo 
Prodajne veščine | ponudba s pomočjo kupca
NAM GROZI ZVIŠANJE DAVKOV? | ‘QUO VADIS, IMPERIUM?’* – Aleš HAUC
Virtualne valute – ponzijeva shema ali priložnost? | Dr. Peter Merc
Ugrabitev blagovne znamke
7. konferenca o kreativnosti – Srečni v službi.
Kako preživeti samo-izolacijo … in svet po njej … ter se smejati | Nastja Mulej
Agresivne poslovne prakse
Agresivne poslovne prakse
 Zanimivo 
Mercedes-Benz S600 Maybach Guard | svileni kokon z nitjo iz kevlarja
starejši-delavec, Photo by Andrea Piacquadio: https://www.pexels.com/photo/workers-handling-detail-by-pneumatic-tool-in-workshop-3846262/
Starejši delavec, njegove pravice in zaščita
Konkretno o vrednotenju informacije v vodenju | Ljiljana Pavković
velike ideje
Velike ideje nastajajo v spočitih mislih
poslovna-skrivnost
Kje hranite dokumente pred čistilko?
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
podjetja
Hitro rastoča podjetja
Prihodnost
Kako dolgo traja dolgoročno razmišljanje?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (7)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (12)
  • Finance (100)
  • Izobraževanje (155)
  • Javni razpisi (51)
  • Komuniciranje (75)
  • Marketing (36)
  • Podjetniški priročnik (23)
  • Praktični nasveti (117)
  • Prodaja (63)
  • Startup (38)
  • Ustanovitev podjetja (9)
  • Veliko o vsem (176)
 Javni razpisi 
čebelar
Trije razpisi za čebelarje
BIZI NOO
Razpis BIZI NOO
mikrokrediti
Mikrokrediti – razpis
razpis
Razpis – uvajanje okoljskih in trajnostnih znakov
razpis
Javni razpis Bizi zadruge
jani razpis
Javni razpis za MSP
zelena-delovna-mesta
680 EUR mesečne subvencije
 Ustanovitev podjetja 
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podjetja
Hitro rastoča podjetja
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si