• Ustanovitev podjetja
  • Covid-19 – POMOČ PODJETNIKOM
  • Javni razpisi
  • Avtorji
  • E-NOVICE
  • Več o portalu
  • OGLAŠEVANJE
  • Kontakt

NoviPodjetnik

  • Vodenje
  • Prodaja
  • Marketing
  • Komuniciranje
  • Nasveti
  • Zanimivo
  • Finance
  • Startup
  • Razpisi
  • E-NOVICE
Home » 7 razlogov za neuspeh na spletu, ker ste prepametni

7 razlogov za neuspeh na spletu, ker ste prepametni. Dr. Silvia Vianello.

kako uspeti na spletu
Čas branja: 5 min      

Bi tudi vi želeli zagnati svoj neverjetni projekt na spletu, vendar vas nekaj ovira?

Ne morete sprejeti končne odločitve, s katero bi končno začeli? Razlog je lahko v tem, da ste preveč pametni. Vaši možgani so polni idej, kako zaslužiti na spletu, počutite se navdušeni, polni motivacije, a se na koncu, ko morate začeti, zatakne? Razlog je lahko v tem, da ste preveč pametni.

 

Če ste pametni in/ali ambiciozni, je spletno podjetje lahko vaša priložnost, da končno uspete in živite, kjer želite, tako da počnete, kar želite. Sanje? V resnici ne… to je postalo resničnost za mnoge od nas, še posebej v zadnjih dveh letih.

 

Če želite to narediti, se boste morali tudi vi najprej umakniti iz lastne glave, iz svojih meja, iz lastnih omejujočih prepričanj.  Zakaj pametni in ambiciozni ljudje pogosto težko uspejo v spletnih projektih?

1. Preveč razmišljajo

Pametni ljudje to običajno že vedo. In res – so intelektualci, tako jim je všeč in pogosto nosijo svojo analitično naravo kot častni znak, nagrado narave. Svojo visoko stopnjo razmišljanja vidijo kot tisto, kar jih loči od »normalnih ljudi«. Verjamejo … Preveč razmišljanja pa po drugi strani onemogoča sprejemanje razumnih odločitev ali vsaj v razumnem času. Če količina časa, ki ga porabite za razmišljanje o nečem, presega količino časa, ki bi  ga potrebovali, da ga uresničite in nadaljujete z dnem in projektom … to pomeni, da o tem preveč razmišljate.

 

Klasični primeri pretiranega razmišljanja vključujejo:

  • Razmišljanje o pisanju knjige več let, medtem ko bi dejansko pisanje knjige verjetno trajalo manj kot eno leto od začetka do konca. Kaj pravzaprav čakate? Napišite stran na dan in ta knjiga bo prej ali slej izšla.

 

  • Razmišljanje o uvedbi spletne ponudbe za več mesecev  vnaprej (na primer spletni tečaj, program usposabljanja, storitev za podjetja ali strokovnjake, plačano glasilo ali naročnina, nov družabni kanal na določeno temo), medtem ko bi dejansko za testiranje trga in za merjenje zanimanja potencialnih strank vzelo le nekaj tednov.

 

  • Namesto da bi samo naredili korak naprej, da bi videli, kaj se bo zgodilo, razmislite o tem, nato razmislite o tem in nato še enkrat. In medtem ko mislite, da to počnejo drugi. Ampak malo dlje razmislite o tem. Medtem ti drugi kradejo ideje. In se pritožuješ … Tukaj je to storil prvi.

 

Pretirano razmišljanje je ovira med vami in sledenjem svojim upov, sanj in ciljev. Pretirano razmišljanje ni nič drugega kot pretenciozno odlašanje.

 

Skoraj vse, kar počnete kot spletni ustvarjalec ali podjetnik, zahteva eksperimentiranje in eksperimentov ne morete izvajati v svoji glavi. Zagnati jih morate tukaj, v realnem času, v resničnem svetu. 

 

2. Preveč interesov

Če se imate za preveč inteligentnega artičoka, vas verjetno veliko zanima, da bi lahko ohranili svoje možgane seksi, tako da boste vedno hitrejši od povprečja, radovedni in vpeti v tisoč stvari. Neuporabno. Zaradi tega tega metulja, ki leti od vejice do veje, se boste spotaknili. 

 

In veste, zakaj? Ko se vključite v nišo, temo ali občinstvo, ki mu želite služiti, je treba osredotočenost ohraniti. Veliko, veliko lažje in bolj seksi je loviti novo stvar, kot pa se premikati skozi vzpone in padce enega samega projekta.

 

Izberite nišo in se vključite brez obvozov. Poglejte, za kaj ljudje v vaši izbrani niši potrebujejo pomoč. Nato ustvarite vsebine in ponudbe, ki pomagajo rešiti njihove težave. Res je lahko tako preprosto, a ne pozabite: preprosto ne pomeni, da je enostavno.

 

3. Manija popolnosti

Izberite nišo in jo nato obdržite. To je izziv za inteligentne in ambiciozne ljudi, ker so preveč zaposleni s tem, kar želijo početi in narediti popolno, namesto da bi služili javnosti, ki bi jo morda zanimalo tisto, kar bi lahko ponudili, če bi se preprosto odrekli norosti iskanju popolnost in ponudili nekaj le, ko je popolno.

 

4. Strah pred neuspehom

Ko smo bili otroci, smo vedno poskušali nove stvari. Če smo kaj izvedli zanič, nam je bilo vseeno, ali tega nismo več počeli, pa je svet vseeno šel naprej, ali pa so nas skušali učiti starejši otroci.

 

Primer: Kolikokrat ste v razredu zaigrali na flavto, kot da bi bili jokajoča vrba pred vsemi sošolci?  Toda potem ste se vsi skupaj smejali. Takrat smo bili vzdržljivi, ker ni bilo pričakovanj.

 

V spletnem poslovanju ne propadete, ker niste dovolj dobri ali pametni. Ne uspe vam, ker niste pripravljen odvreči stvari, ko so še dovolj slabe. Ali pa zato, ker ga niste pripravljeni izboljševati produkt dovolj dolgo, da bi premagali krivuljo učenja in videli, kaj deluje in kaj ne. 

Če se ob pogledu na svojo prvo različico izdelka/storitve ne počutite nerodno, to pomeni, da ste jo lansirali prepozno. V prvi različici, ki jo zaženete, je tudi v redu, če je še dovolj slaba, ker je morda zanič za vas, ki veste vse o teh stvareh, ampak je namesto tega božji dar za vašo ciljno skupino, ki to stvar izjemno potrebuje in je nihče ne ponuja. Kaj za vraga še čakate?

 

Bodite kot tisti otrok, ki se skuša voziti s kolesom, pade, vstane, pa mu ni mar, če se kdo od daleč smeji njegovim padcem.

 

5. Preveč zaljubljeni v svoje ideje

Samo zato, ker menite, da je vaša ideja odlična, še ne pomeni, da bo to tudi za nekoga drugega. Če vaše podjetje ali spletno poslovanje zasluži manj kot četrt milijona na leto … 

 

Vsak mesec poskusite nove stvari. Ali večina od njih ne uspe? In koga briga. Nekatere stvari bodo potem delovale. In tiste stvari, ki delujejo, so tiste, ki plačujejo račune in vam dajejo svobodo. Tako da vam ni treba več vsak dan vračati v pisarno.

 

6. Vse že vedo

Ko ste pametni, je lahko sklepati, da že vse veste. To vas bo potopilo hitreje kot karkoli drugega tukaj opisanega. Naj navedem primer, ki je povezan s spletnimi dejavnostmi: znati pisati. Ljudje pogosto mislijo, da so briljantni pisatelji in da jim ni treba delati, da bi se naučili pisati, ker so eseje pisali v šoli in jim je učiteljica dala 8 ali ker so napisali diplomsko nalogo, ko so bili na univerzi in dobili 10.

 

Tudi sama sem bila takšen. »Pisati že znam,« sem si rekla. Pozabi, narobe! Ves čas moram delati na svojem načinu pisanja in komuniciranja. Pisanje je mišica, ki poganja spletno poslovanje, zato morate nanj gledati in skrbeti zanj, kot športnik skrbi za svoje telo. Vsak dan. Na področju komunikacije, kopiranja in pisanja se res nikoli ne konča. V trenutku, ko mislite, da ste dobri, da ste prišli do konca, da se nimate več kaj učiti ali naučiti … pa niste.

 

7. Govorijo zapleteno

Možgani govorijo tako naporno in zapleteno, da so nerazumljivi in ​​včasih celo neprijetni. Naučite druge vse, kar znate, rešite jih problema, sicer bodo ostale le vaše nerazumljive besede, ki ne bodo nikomur koristile. Govorite preprosto.

 

Osredotočite se na gojenje miselnosti rasti in ostanite na svoji poti. Vsak dan se naučite novih stvari. Sprejmite izzive. Ko bodo drugi začeli počivati ​​na lovorikah, se boste še naprej izboljševali in sčasoma dosegli vrh skupine. Kdo to počne? Skupina tistih, ki resnično spreminjajo svet in ne razmišljajo le o tem, da bi ga spremenili.

 

Vsako spletno podjetje je čudovito, zahtevno, včasih mučno, vznemirljivo, dobičkonosno in brutalno pošteno. 

 

Nehajte jokati! Če ste pametni in ambiciozni, imate več, kot je potrebno. Ključno je, da se umaknete iz lastne glave in se lotite akcije. Vsak dan. 

 

 

Dr. Silvia Vianello

 

Mar 9, 2022Silvia Vianello
Razširite vsebino:
9 marca, 2022 Praktični nasvetinasveti, splet
Silvia Vianello

Dr. Silvia Vianello je redna profesorica trženja na SDA Bocconi School of Management (Milano), ter gostujoča profesorica na Rice University (Houston, Texas), Univerzi Saint Gallen (Švica) in ESSEC (Pariz). Je tudi svetovalka z globalnimi in diverzificiranimi izkušnjami na Wimbietech http://www.wimbietech.com/. Je avtorica številnih knjig in člankov (Personal Branding, New technologies, e-commerce, Omnichannel and Digital Transformation).

LinkedIn: https://it.linkedin.com/in/silviavianello 

Facebook: https://www.facebook.com/vianello.silvia

Twitter https://twitter.com/ssilvia13

 

Transferne ceneGoričke iže – pravljica za vogalom
 KATEGORIJE 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Zanimivo 
javno-nastopanje
7 preprostih načinov za premagovanje strahu pred javnim nastopanjem
Popoldanski S.P. | Tatjana Brumat
Zmanjšanje vsiljenih korporacijskih davkov z globalizacijo | Samy Sahli
digitalna transformacija
Digitalna transformacija – pomen in zakonitosti
komuniciranje
Ne kaj, ampak kako poveš
strah
Strahovi kot priložnost za rast
Tatjana Brumat | Se nam splača biti normiranec?
 Zanimivo 
Startup napake | 2/5 | KADRI IN INVESTITORJI
InstaText – lektorska pomoč umetne inteligence
Zanimivi projekti v ABC Acceleratorju
Kdaj vse lahko uporabimo kanvas poslovnih modelov? | Andro Goblon
Obvladovanje časa – time management | nasveti 4 podjetnikov
 PRIJAVA NA NOVICE 
 Ustanovitev podjetja 
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
Kdo ne more ustanoviti d.o.o. ali s.p.?
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
s.p. d.o.o.
Spremembe uradnih podatkov pri d.o.o. in s.p.
 Kategorije člankov 
  • Arhiv (6)
  • Covid-19 (35)
  • Dogodki (10)
  • Finance (88)
  • Izobraževanje (136)
  • Javni razpisi (43)
  • Komuniciranje (69)
  • Marketing (32)
  • Podjetniški priročnik (16)
  • Praktični nasveti (101)
  • Prodaja (56)
  • Startup (36)
  • Ustanovitev podjetja (7)
  • Veliko o vsem (132)
 Javni razpisi 
Usposabljanje-za-podjetništvo-1
Usposabljanje za podjetništvo
razpis
Razpis: 28 milijonov za večjo predelavo lesa
eurostars
Razpis Eurostars 3
Spodbude za raziskovalno razvojne projekte NOO
javni-razpisi
Leto 2022 bo z vidika javnih razpisov zelo bogato
javni-razpis
Razpisa za čisto vodo
javni-razpis
Javni razpis za slovenski jezik
 Ustanovitev podjetja 
družba z omejeno odgovornostjo ustanovitev d.o.o.
Ustanovitev d.o.o. – družba z omejeno odgovornostjo
podruznica
Poslovna enota ≠ podružnica
oddaja letnih poročil
Nasveti pred oddajo letnih poročil
»Popoldanski« s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
Popoldanski s.p. oziroma s.p. za polovični delovni čas
podjetje
16 RAZLOGOV, ZAKAJ PODJETJA PROPADEJO
2015-2021 © Podjetnik.net (Zavod Inštitut Mediapro) | www.mediapro.si
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT