Zlati boben – eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti – se bo pri nas odvijal med 18. in 21. oktobrom 2016.
23. Zlati boben | Po 22-tih letih se je iz oglaševalskega prelevil v festival kreativnosti in se preselil na novo lokacijo, v neposredno središče Slovenije, v Zeleno prestolnico Evrope 2016, v Ljubljano, neposredno na Ljubljanski grad. Štiridnevni festival bo letos potekal pod sloganom Navdih za navdih (Inspired to inspire). Na njem bo nastopilo več kot 40 priznanih imen svetovne oglaševalske in kreativne stroke, osrednja govorka festivala pa je Cindy Gallop, ustanoviteljica in direktorica portalov www.IfWeRanTheWorld.com in www.MakeLoveNotPorn.com.
Poleg Cindy bodo udeleženci lahko prisluhnili številnim kreativnim direktorjem, urednikom, ustanoviteljem, lastnikom in partnerjem različnih podjetij in agencij. Med njimi so Uli Reese, predsednik, iV2 iz Nemčije, Darre van Dijk, izvršni kreativni direktor, TBWA/Neboko Amsterdam iz Nizozemske, Péter Tibor Juhász, vodja trženjskega komuniciranja, Magyar Telekom iz Madžarske, Ravid Kuperberg, partner, Mindscapes iz Izraela, Tim Parry, direktor komunikacij, Alzheimer‘s Research iz Velike Britanije, Folker Wrage, izvršni kreativni direktor, Havas Worldwide iz Švice, Ivan Stanković, ustanovitelj, Communis iz Srbije in še mnogo drugih.
Prav Stanković je pionir novega pristopa v vodenju agencij ter že vrsto let predavatelj na vrhunskih svetovnih izobraževanjih in seminarjih za direktorje, tako v ZDA kot v Franciji, Španiji in Nemčiji. Na Zlatem bobnu bo predaval o tem, kako prepoznati, zgrabiti in razvijati priložnosti, ki jih ponuja življenje. “Če se ne zavedate sprememb oziroma se niste pripravljeni spremeniti, boste utonili v pozabo. Tako kot dinozavri,« je prepričan Stanković, ki bo spregovoril tudi o nujnosti improvizacije, »street dog« strategiji, novih poslovnih orodjih, kot so restavracije in naslovnice, o prilagajanju načel upravljanja glede na okoliščine in posameznikovo osebnost.
23. Zlati boben tako z novo lokacijo in izkušenimi strokovnjaki na odru ponuja štiridnevno zanimivo dogajanje.
“Udeležencem smo pripravili izjemen nabor govorcev. Program, ki ga prinaša festival, bo nadvse zanimiv, tako z vidika govorcev kot tudi tem, ki jih bodo odpirali in predstavljali,« – Mojca Majhen, izvršna direktorica 23. Zlatega bobna.
Vsak podjetnik je dnevno vpet v operativo, v posel in delo z zaposlenimi. Za razvoj in rast pa je potrebno pogledati čez ustaljene okvire in zaznati spremembe in novosti, ki se dogajajo v okolju. Tako v poslu, kot v družbi – pri strankah.